نویسنده = %D8%AD%D8%A7%D8%AC%DB%8C%20%D8%AD%DB%8C%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%8C%20%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D9%86
چارچوب به‌کارگیری رویکرد داده‌کاوی در حوزه مدیریت منابع انسانی

دوره 12، شماره 47، مهر 1396، صفحه 21-50

نسترن حاجی حیدری؛ سید حسین خبیری؛ مجتبی تلافی داریانی


شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی ویروسی

دوره 10، شماره 38، تیر 1394، صفحه 124-145

علی عبدالهی؛ نسترن حاجی حیدری؛ مریم امیدوار


توسعه مدل بلوغ مدیریت دانش مشتری: مطالعه‌ای در بانک‌های ایرانی

دوره 8، شماره 32، دی 1392، صفحه 47-78

نسترن حاجی حیدری؛ علی عمویی اوجاکی