کلیدواژه‌ها = %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C
الگوی بازاریابی اجتماعی اثربخش در خدمات آنلاین صنعت بانکداری با استفاده از روش گراندد تئوری

دوره 18، شماره 70، شهریور 1402، صفحه 137-159

امیرحسین اللهیاری؛ آرزو احمدی دانیالی؛ نادر غریب نواز شربیانی


فرامطالعه ای بر مسئولیت اجتماعی شرکت ها در پژوهش های بازاریابی: روند ها و سازه های مرتبط

دوره 12، شماره 47، مهر 1396، صفحه 111-138

محمدهادی باقری؛ محمدعلی عبدالوند؛ سید جمال الدین طبیبی؛ بهناز خدایاری


طراحی مدل شبکه‌سازی فعالیت‌های بازاریابی بنگاه‌های فعال در خوشه‌های صنعتی ایران

دوره 10، شماره 37، فروردین 1394، صفحه 51-78

سید مجتبی موسوی نقابی؛ محسن نظری؛ طهمورث حسنقلی پور؛ غلامرضا سلیمانی؛ عزت ا... عباسیان