کلیدواژه‌ها = %D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1 %D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF
تأثیر کیفیت خدمات گردشگری بر تصویر برند و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: منطقه شمالی استان البرز)

دوره 14، شماره 55، مهر 1398، صفحه 131-154

جعفر بهاری؛ مهدی کروبی؛ منوچهر جهانیان؛ اسماعیل قادری


نگاشت شبکه ادراکی بانک خاورمیانه با استفاده از نقشه مفهومی برند

دوره 14، شماره 53، فروردین 1398، صفحه 89-108

زهره دهدشتی شاهرخ؛ مهدی بشیرپور


مطالعه مقایسه‌ای در ابعاد ارزش ویژه برندهای برتر ورزشی (مورد مطالعه: برندهای ورزشی نایک، آدیداس و پوما)

دوره 11، شماره 41، فروردین 1395، صفحه 46-74

سیده فاطمه علوی فومنی؛ حمیدرضا رضایی کلیدبری؛ مهرداد گودرزوند چگینی


بررسی عشق برند خریداران گوشی تلفن همراه در تهران

دوره 10، شماره 38، تیر 1394، صفحه 146-158

فاطمه پریشان؛ هاشم آقازاده؛ محمد علی شاه حسینی