کلیدواژه‌ها = %D9%88%D8%A7%DA%98%DA%AF%D8%A7%D9%86 %DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C%3A %D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7 %D8%A8%D8%A7 %D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF
مطالعه مقایسه‌ای در ابعاد ارزش ویژه برندهای برتر ورزشی (مورد مطالعه: برندهای ورزشی نایک، آدیداس و پوما)

دوره 11، شماره 41، فروردین 1395، صفحه 46-74

سیده فاطمه علوی فومنی؛ حمیدرضا رضایی کلیدبری؛ مهرداد گودرزوند چگینی