%0 Journal Article %T پذیرش بانکداری الکترونیک در بین مشتریان بانکهای شهر شیراز %J فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران %I انجمن علوم مدیریت ایران %Z 2717-2619 %D 2007 %\ 12/04/2007 %V 2 %N شماره 7 %P 81-98 %! پذیرش بانکداری الکترونیک در بین مشتریان بانکهای شهر شیراز %K بانکداری الکترونیک %K دستگاه خودپرداز %K پایانه فروش %K تلفن بانک %K مدل پذیرش تکنولوژی %R %X در این مقاله میزان پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان شعب بانکهای مختلف شهر شیراز مورد بررسی قرار می‌گیرد. اطلاعات و داده‌های پژوهش با استفاده از پرسشنامه جمع‌آوری شده‌اند. یافته‌های پژوهش نشان می‌دهد که سهولت استفاده، مفید بودن و اعتماد مشتریان در پذیرش بانکداری الکترونیک مؤثر است. میزان تحصیلات مشتریان شعب بانکها تاثیر مستقیمی در میزان پذیرش بانکداری الکترونیک دارد. با این حال رابطه معناداری بین سایر ویژگیهای جمعیت‌شناختی و پذیرش بانکداری الکترونیک مشاهده نشد. %U http://journal.iams.ir/article_43_6e8c4635a598c295327d2bbd81cea03b.pdf