کلیدواژهها
عنوان مقاله [English]
کلیدواژهها [English]
. (1391). تاثیر ابعاد رضایت از قیمت بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری: مورد مطالعه بانک ملت. فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران, 7(28), 131-151.
. "تاثیر ابعاد رضایت از قیمت بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری: مورد مطالعه بانک ملت". فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران, 7, 28, 1391, 131-151.
. (1391). 'تاثیر ابعاد رضایت از قیمت بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری: مورد مطالعه بانک ملت', فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران, 7(28), pp. 131-151.
. تاثیر ابعاد رضایت از قیمت بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری: مورد مطالعه بانک ملت. فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران, 1391; 7(28): 131-151.