نمایه نویسندگان

آ

  • آقاجان پور چهارده، فاطمه نقش مبادله رهبر- پیرو در تمایل به ترک خدمت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 101-120]
  • آقاجانیان، سیمینه نوسازی استراتژیک، اجرای نوسازی‌های موازی و نقش اهرمی ساختار سازمانی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 1-28]

ا

  • افشار کاظمی، محمد علی مطالعۀ تاثیر استراتژی‌‌های انطباقی تنظیم هیجانات بر عملکرد کارکنان [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 25-46]
  • الفت، لعیا مدلی جهت اندازهگیری پایداری زنجیره تأمین مورد مطالعه: صنعت فرش ماشینی ایران [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 29-46]
  • الوانی، سید مهدی مطالعۀ تاثیر استراتژی‌‌های انطباقی تنظیم هیجانات بر عملکرد کارکنان [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 25-46]
  • امیرخانی، طیبه وظایف مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمان: با بررسی نقش سرمایه‌های اجتماعی و روان‌شناختی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 105-124]
  • ابراهیم پور، مصطفی تأثیر دوسوتوانی سازمانی بر عملکرد صنایع تولیدی: بررسی نقش پویایی‌های محیطی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 53-76]
  • ابراهیمی، ابوالقاسم بررسی اثر مزایای برند بر رضایتمندی و وفاداری رفتاری مشتری به برند (مورد مطالعه: برند پارس خزر) [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 113-144]
  • احمدی، پرویز ارایه الگوی اجرای موفق استراتژی در شرکت‌های خودروسازی ایران [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 1-24]
  • اصانلو، بهاره ارایه الگویی برای ارزیابی عملکرد هیات‌مدیره شرکت‌های تابعه یک گروه‌شرکت، از منظر تحقق نقش‌های کنترل و پشتیبانی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 47-80]

ت

  • تقوی فرد، محمدتقی عوامل موثر بر پیاده‌ سازی طرحهای فناوری اطلاعات سبز با تاکید بر مجازی سازی (مورد مطالعه: شرکت ساپکو) [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 88-112]

ث

  • ثقفی، فاطمه دستیابی به آینده مطلوب خدمات دولت الکترونیکی ایران در افق 1404 مبتنی بر روش پس نگری [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 125-144]

ج

  • جعفریان، حمید رضا ارائه روشی مبتنی بر بازی‌کاری به منظور ارتقای فرهنگ کارآفرینی سازمانی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 58-87]

چ

  • نجفی سیاهرودی، مهدی بررسی اثر مزایای برند بر رضایتمندی و وفاداری رفتاری مشتری به برند (مورد مطالعه: برند پارس خزر) [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 113-144]
  • نجمی، منوچهر ارایه الگویی برای ارزیابی عملکرد هیات‌مدیره شرکت‌های تابعه یک گروه‌شرکت، از منظر تحقق نقش‌های کنترل و پشتیبانی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 47-80]
  • نجمی، منوچهر تحقق دوسوتوانی سازمانی از طریق طراحی رابطه بازاریابی و فروش [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 1-24]
  • نظری، محسن تحلیل استراتژی‌های بازاریابی بانک‌های خصوصی ایران در دوران رکود اقتصادی سال-های 1391 و 1392 [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 125-145]
  • نعمتی شمس‌آباد، حسنعلی از نظریه دانش (معرفت شناسی) تا مدیریت دانش: ارائه مدل مفهومی تأثیرپذیری مدیریت دانش از معرفت شناسی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 25-57]

ح

  • حورعلی، منصوره دستیابی به آینده مطلوب خدمات دولت الکترونیکی ایران در افق 1404 مبتنی بر روش پس نگری [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 125-144]
  • حمیدی زاده، محمدرضا تبیین عوامل موثر بر اثربخشی تیمهای کاری در سطح واحد [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 97-124]
  • حسینی، سید فرهاد ارایه الگوی اجرای موفق استراتژی در شرکت‌های خودروسازی ایران [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 1-24]

خ

  • خلیفه سلطانی، حشمت تأثیر سرمایه روانشناختی مثبت مدیران بر بهبود عملکرد کارکنان: مطالعهای در شرکت بیمه ملت شهر تهران [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 47-68]
  • خدایاری، حسین مدیریت اثر بخش پروژه‌های پیچیده در صنعت ارتباطات سیار ایران [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 77-100]
  • خدادادحسینی، سید حمید ارایه الگوی اجرای موفق استراتژی در شرکت‌های خودروسازی ایران [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 1-24]

د

  • درستکار احمدی، ناهید ارائه مدلی برای تبیین تأثیر مدیریت راهبردی منابع بر مزیت رقابتی شرکت‌های انبوه‌ساز مسکن و ساختمان استان گیلان: بررسی نقش میانجی خلاقیت و نوآوری [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 69-96]

ر

  • رضایی کلیدبری، حمیدرضا نقش مبادله رهبر- پیرو در تمایل به ترک خدمت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 101-120]

س

  • سپهوند، رضا وظایف مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمان: با بررسی نقش سرمایه‌های اجتماعی و روان‌شناختی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 105-124]
  • سپهری، مهران مدیریت اثر بخش پروژه‌های پیچیده در صنعت ارتباطات سیار ایران [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 77-100]

ش

  • شهباء، سمیه مطالعۀ تاثیر استراتژی‌‌های انطباقی تنظیم هیجانات بر عملکرد کارکنان [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 25-46]
  • شاه‌حسینی، محمدعلی تحلیل استراتژی‌های بازاریابی بانک‌های خصوصی ایران در دوران رکود اقتصادی سال-های 1391 و 1392 [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 125-145]

ص

  • صمدی، فائقه عوامل موثر بر پیاده‌ سازی طرحهای فناوری اطلاعات سبز با تاکید بر مجازی سازی (مورد مطالعه: شرکت ساپکو) [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 88-112]
  • صحت، سعید تأثیر سرمایه روانشناختی مثبت مدیران بر بهبود عملکرد کارکنان: مطالعهای در شرکت بیمه ملت شهر تهران [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 47-68]

ط

  • طهرانی، مریم تبیین عوامل موثر بر اثربخشی تیمهای کاری در سطح واحد [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 97-124]
  • طارانی، دریا عوامل پذیرش سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی ابری در شرکت‌های کوچک و متوسط ایران [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 81-104]
  • طبرسا، غلامعلی تبیین عوامل موثر بر اثربخشی تیمهای کاری در سطح واحد [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 97-124]

ع

  • علی احمدی، علیرضا دستیابی به آینده مطلوب خدمات دولت الکترونیکی ایران در افق 1404 مبتنی بر روش پس نگری [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 125-144]
  • علوی، سید بابک ارایه الگویی برای ارزیابی عملکرد هیات‌مدیره شرکت‌های تابعه یک گروه‌شرکت، از منظر تحقق نقش‌های کنترل و پشتیبانی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 47-80]
  • علوی، سید مسلم بررسی اثر مزایای برند بر رضایتمندی و وفاداری رفتاری مشتری به برند (مورد مطالعه: برند پارس خزر) [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 113-144]
  • عارف نژاد، محسن وظایف مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمان: با بررسی نقش سرمایه‌های اجتماعی و روان‌شناختی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 105-124]
  • عبدالوند، ندا عوامل پذیرش سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی ابری در شرکت‌های کوچک و متوسط ایران [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 81-104]

ف

  • فقیهی، ابوالحسن الگویی برای تدوین و اجرای برنامه های اصلاح و بهبود نظام اداری در جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 1-24]
  • فانی، مصطفی زیباشناسی سازمانی به مثابه یک فرم [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 145-177]
  • فسنقری، مهدی چارچوب مدیریت کیفیت پروژه‌های فناوری اطلاعات با رویکرد فرایند‌محور [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 121-141]

ق

  • قندی آرانی، مهدی تحقق دوسوتوانی سازمانی از طریق طراحی رابطه بازاریابی و فروش [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 1-24]
  • قاضی نوری، سیدسپهر دستیابی به آینده مطلوب خدمات دولت الکترونیکی ایران در افق 1404 مبتنی بر روش پس نگری [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 125-144]

ک

  • کاظمی، مهدی ارایه الگویی برای ارزیابی عملکرد هیات‌مدیره شرکت‌های تابعه یک گروه‌شرکت، از منظر تحقق نقش‌های کنترل و پشتیبانی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 47-80]
  • کاظمی بیدگلی، سید عباس الگویی برای تدوین و اجرای برنامه های اصلاح و بهبود نظام اداری در جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 1-24]
  • کردنائیج، اسدلله ارایه الگوی اجرای موفق استراتژی در شرکت‌های خودروسازی ایران [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 1-24]

ل

  • لگزیان، محمد گونه‌شناسی نظریه‌های ضمنی پیروی با استفاده از رویکرد تحلیل محتوای عرفی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 25-52]

م

  • موسی‌خانی، محمد از نظریه دانش (معرفت شناسی) تا مدیریت دانش: ارائه مدل مفهومی تأثیرپذیری مدیریت دانش از معرفت شناسی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 25-57]
  • ملک اخلاق، اسماعیل ارائه مدلی برای تبیین تأثیر مدیریت راهبردی منابع بر مزیت رقابتی شرکت‌های انبوه‌ساز مسکن و ساختمان استان گیلان: بررسی نقش میانجی خلاقیت و نوآوری [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 69-96]
  • مهدی زاده، مهران ارائه مدلی برای تبیین تأثیر مدیریت راهبردی منابع بر مزیت رقابتی شرکت‌های انبوه‌ساز مسکن و ساختمان استان گیلان: بررسی نقش میانجی خلاقیت و نوآوری [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 69-96]
  • ممبینی، یعقوب تأثیر دوسوتوانی سازمانی بر عملکرد صنایع تولیدی: بررسی نقش پویایی‌های محیطی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 53-76]
  • مانیان، امیر از نظریه دانش (معرفت شناسی) تا مدیریت دانش: ارائه مدل مفهومی تأثیرپذیری مدیریت دانش از معرفت شناسی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 25-57]
  • محمدزاده، زهرا گونه‌شناسی نظریه‌های ضمنی پیروی با استفاده از رویکرد تحلیل محتوای عرفی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 25-52]
  • محسنی، مریم چارچوب مدیریت کیفیت پروژه‌های فناوری اطلاعات با رویکرد فرایند‌محور [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 121-141]
  • مرادی، محمود تأثیر دوسوتوانی سازمانی بر عملکرد صنایع تولیدی: بررسی نقش پویایی‌های محیطی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 53-76]
  • مرتضوی، سعید گونه‌شناسی نظریه‌های ضمنی پیروی با استفاده از رویکرد تحلیل محتوای عرفی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 25-52]
  • مزروعی نصرابادی، اسماعیل مدلی جهت اندازهگیری پایداری زنجیره تأمین مورد مطالعه: صنعت فرش ماشینی ایران [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 29-46]
  • مشایخی، علینقی نوسازی استراتژیک، اجرای نوسازی‌های موازی و نقش اهرمی ساختار سازمانی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 1-28]
  • معمار زاده، غلامرضا مطالعۀ تاثیر استراتژی‌‌های انطباقی تنظیم هیجانات بر عملکرد کارکنان [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 25-46]

ن

  • نجفی سیاهرودی، مهدی بررسی اثر مزایای برند بر رضایتمندی و وفاداری رفتاری مشتری به برند (مورد مطالعه: برند پارس خزر) [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 113-144]
  • نجمی، منوچهر ارایه الگویی برای ارزیابی عملکرد هیات‌مدیره شرکت‌های تابعه یک گروه‌شرکت، از منظر تحقق نقش‌های کنترل و پشتیبانی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 47-80]
  • نجمی، منوچهر تحقق دوسوتوانی سازمانی از طریق طراحی رابطه بازاریابی و فروش [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 1-24]
  • نظری، محسن تحلیل استراتژی‌های بازاریابی بانک‌های خصوصی ایران در دوران رکود اقتصادی سال-های 1391 و 1392 [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 125-145]
  • نعمتی شمس‌آباد، حسنعلی از نظریه دانش (معرفت شناسی) تا مدیریت دانش: ارائه مدل مفهومی تأثیرپذیری مدیریت دانش از معرفت شناسی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 25-57]

و

  • والی، فرزانه تأثیر سرمایه روانشناختی مثبت مدیران بر بهبود عملکرد کارکنان: مطالعهای در شرکت بیمه ملت شهر تهران [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 47-68]

ه

  • هادی زاده مقدم، اکرم تبیین عوامل موثر بر اثربخشی تیمهای کاری در سطح واحد [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 97-124]
  • هاشمی، محمدصادق تحلیل استراتژی‌های بازاریابی بانک‌های خصوصی ایران در دوران رکود اقتصادی سال-های 1391 و 1392 [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 125-145]

ی

  • یاوری، الهام ارائه روشی مبتنی بر بازی‌کاری به منظور ارتقای فرهنگ کارآفرینی سازمانی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 58-87]