آ
-
آقاجانی، محمد سعید
(مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.)ارزیابی کمی مزیت رقابتی پایدار موسسات بانکی کشور با معرفی معیار مالی CSV [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 116-131]
-
آقازاده، هاشم
بررسی عشق برند خریداران گوشی تلفن همراه در تهران [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 146-158]
-
آذر، عادل
آینده پژوهی: ارائه تصویر آینده سازمان با استفاده از رویکرد برنامه ریزی سناریو (مورد مطالعه: مرکز آمار ایران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 36-65]
-
آذرپور، سمانه
ارتباط تفکر استراتژیک و نوع شخصیت مدیران در سازمانهای رسانهای [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 42-60]
-
آغاز، عسل
اثر میانجی خوش بینی نسبت به مسیر پیشرفت شغلی در رابطه میان تناسب فرد- شغل و تناسب فرد- سازمان [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 79-102]
ا
-
ایرانی، حمیدرضا
طراحی الگوی رهبری سخاوتمند در بیمارستانهای دولتی استان قم [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 1-33]
-
الوانی، سید مهدی
طراحی الگوی رهبری سخاوتمند در بیمارستانهای دولتی استان قم [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 1-33]
-
الحسینی المدرسی، سید مهدی
تاثیر ارتباطات برند بر وفاداری:
مطالعه نقش میانجی اعتبار برند و تصویر ذهنی مشترکین اپراتورهای تلفن همراه [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 41-60]
-
امیدوار، مریم
شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی ویروسی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 124-145]
-
ابویی اردکان، محمد
ارتباط تفکر استراتژیک و نوع شخصیت مدیران در سازمانهای رسانهای [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 42-60]
-
احمدیه، محمد امین
(مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.)ارزیابی کمی مزیت رقابتی پایدار موسسات بانکی کشور با معرفی معیار مالی CSV [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 116-131]
-
ارشدی، نسرین
تاثیر آموزش رفتارهای رهبری اصیل به مدیران بر افزایش سرمایه روان-شناختی کارکنان(مورد مطالعه شرکت پتروشیمی تهران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 98-123]
-
اسفیدانی، محمد رحیم
بررسی رابطه ویژگیهای رفتار مصرف کننده و وفاداری مشتریان
مورد مطالعه: مرکز خدمات پس از فروش گروه بهمن [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 61-80]
-
اصانلو، بهاره
طراحی مدل هوشمندی رقابتی سازمان مبتنی بر هوشیاری کارآفرینانه [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 127-147]
ب
-
بقراطی، فؤاد
(مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.)
ارائه چارچوبی برای مدیریت منافع در چرخه حیات پروژههای سیستم اطلاعاتی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 33-52]
-
بشلیده، کیومرث
تاثیر آموزش رفتارهای رهبری اصیل به مدیران بر افزایش سرمایه روان-شناختی کارکنان(مورد مطالعه شرکت پتروشیمی تهران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 98-123]
پ
-
پریشان، فاطمه
بررسی عشق برند خریداران گوشی تلفن همراه در تهران [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 146-158]
ت
-
تقویفرد، محمدتقی
عوامل مؤثر بر قصد ادامه استفاده مشتریانِ بانکداری اینترنتی(مورد مطالعه: بانک ملی ایران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 66-97]
-
تقوا، محمدرضا
عوامل مؤثر بر قصد ادامه استفاده مشتریانِ بانکداری اینترنتی(مورد مطالعه: بانک ملی ایران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 66-97]
ج
-
جندقی، غلامرضا
طراحی الگوی رهبری سخاوتمند در بیمارستانهای دولتی استان قم [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 1-33]
ح
-
حنفیزاده، پیام
عوامل مؤثر بر قصد ادامه استفاده مشتریانِ بانکداری اینترنتی(مورد مطالعه: بانک ملی ایران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 66-97]
-
حاجی حیدری، نسترن
شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی ویروسی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 124-145]
-
حسنقلی پور، طهمورث
طراحی مدل شبکهسازی فعالیتهای بازاریابی بنگاههای فعال در
خوشههای صنعتی ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 51-78]
خ
-
خلیلی نصر، آرش
(مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.)ارزیابی کمی مزیت رقابتی پایدار موسسات بانکی کشور با معرفی معیار مالی CSV [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 116-131]
-
خادم، فائزه
بررسی رابطه ویژگیهای رفتار مصرف کننده و وفاداری مشتریان
مورد مطالعه: مرکز خدمات پس از فروش گروه بهمن [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 61-80]
-
خادمی، مهدی
بررسی رابطه ویژگیهای رفتار مصرف کننده و وفاداری مشتریان
مورد مطالعه: مرکز خدمات پس از فروش گروه بهمن [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 61-80]
-
خدامی، سهیلا
طراحی مدل هوشمندی رقابتی سازمان مبتنی بر هوشیاری کارآفرینانه [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 127-147]
-
خداداد برمی، مریم
شناسایی و اولویتبندی خدمات قابلارائه در یک مرکز رشد مجازی ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 115-140]
د
-
دژطاهریان، مریم
(مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.)ارائه راهکاری برای انتخاب و تفکیک شاخصهای عملکرد زنجیره تأمین خدمات با رویکرد امتیاز ویژه شاخصها (NIS)
مورد مطالعه یک زنجیره تأمین دوسطحی – دوسویه [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 87-115]
ر
-
رجبی نهوجی، میثم
بررسی علل خروج کارکنان دانشی از شرکت های دانش بنیان با رویکرد پویایی شناسی سیستم [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 23-50]
ز
-
زارعی متین، حسن
طراحی الگوی رهبری سخاوتمند در بیمارستانهای دولتی استان قم [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 1-33]
س
-
سلیمانی، غلامرضا
طراحی مدل شبکهسازی فعالیتهای بازاریابی بنگاههای فعال در
خوشههای صنعتی ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 51-78]
ش
-
شاه حسینی، محمد علی
بررسی عشق برند خریداران گوشی تلفن همراه در تهران [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 146-158]
-
شاهین، آرش
(مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.)ارائه راهکاری برای انتخاب و تفکیک شاخصهای عملکرد زنجیره تأمین خدمات با رویکرد امتیاز ویژه شاخصها (NIS)
مورد مطالعه یک زنجیره تأمین دوسطحی – دوسویه [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 87-115]
-
شامی زنجانی، مهدی
(مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.)
ارائه چارچوبی برای مدیریت منافع در چرخه حیات پروژههای سیستم اطلاعاتی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 33-52]
-
شریف زاده، فتاح
شناسایی و اولویت بندی الگوهای ارزیابی خطمشی عمومی [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 1-41]
ص
-
صادقی مالامیری، منصور
منافع تجارت الکترونیکی برای تولیدکننده و عرضهکننده [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 81-114]
ض
-
ضیایی بیده، علیرضا
تاثیر ارتباطات برند بر وفاداری:
مطالعه نقش میانجی اعتبار برند و تصویر ذهنی مشترکین اپراتورهای تلفن همراه [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 41-60]
ط
-
طریقیان، اسرا
اثر میانجی خوش بینی نسبت به مسیر پیشرفت شغلی در رابطه میان تناسب فرد- شغل و تناسب فرد- سازمان [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 79-102]
ع
-
علوی، سید بابک
(مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.)شناسایی مکانیزمهای تاثیرگذاری ترکیب هیئتمدیره بر شیوهی اسناددهی نتیجه عملکرد [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 53-86]
-
عباسیان، عزت ا...
طراحی مدل شبکهسازی فعالیتهای بازاریابی بنگاههای فعال در
خوشههای صنعتی ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 51-78]
-
عبدالهی، علی
شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی ویروسی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 124-145]
ف
-
فیاضی، بیبی مرجان
عارضهیابی کانونهای ارزیابی و توسعه در ایران و ارائهی راهکار [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 103-126]
-
فقیهی، ابوالحسن
طراحی و اجرای سازوکار های نهادینه سازی ارزش ها در شرکت های هلدینگ:مطالعه ای درگروه مپنا [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 1-22]
-
فروهر، محمد
تاثیر آموزش رفتارهای رهبری اصیل به مدیران بر افزایش سرمایه روان-شناختی کارکنان(مورد مطالعه شرکت پتروشیمی تهران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 98-123]
-
فرتوک زاده، حمیدرضا
بررسی علل خروج کارکنان دانشی از شرکت های دانش بنیان با رویکرد پویایی شناسی سیستم [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 23-50]
ق
-
قلی پور، آرین
طراحی و اجرای سازوکار های نهادینه سازی ارزش ها در شرکت های هلدینگ:مطالعه ای درگروه مپنا [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 1-22]
-
قلیپور، آرین
ارتباط تفکر استراتژیک و نوع شخصیت مدیران در سازمانهای رسانهای [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 42-60]
-
قندی آرانی، مهدی
(مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.) تحقق ترکیب توانمندی های دوگانهی اکتشاف و بهره داری از طریق طراحی رابطه بخشهای فروش و بازاریابی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 1-32]
-
قانع نیا، مریم
تاثیر آموزش رفتارهای رهبری اصیل به مدیران بر افزایش سرمایه روان-شناختی کارکنان(مورد مطالعه شرکت پتروشیمی تهران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 98-123]
گ
-
گوهری فر، مصطفی
آینده پژوهی: ارائه تصویر آینده سازمان با استفاده از رویکرد برنامه ریزی سناریو (مورد مطالعه: مرکز آمار ایران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 36-65]
م
-
موسی خانی، محمد
(مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.)
ارائه چارچوبی برای مدیریت منافع در چرخه حیات پروژههای سیستم اطلاعاتی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 33-52]
-
موسوی نقابی، سید مجتبی
طراحی مدل شبکهسازی فعالیتهای بازاریابی بنگاههای فعال در
خوشههای صنعتی ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 51-78]
-
مقیمی، سید محمد
طراحی و اجرای سازوکار های نهادینه سازی ارزش ها در شرکت های هلدینگ:مطالعه ای درگروه مپنا [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 1-22]
-
مانیان، امیر
شناسایی و اولویتبندی خدمات قابلارائه در یک مرکز رشد مجازی ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 115-140]
-
مجیبیان، فاطمه
بررسی علل خروج کارکنان دانشی از شرکت های دانش بنیان با رویکرد پویایی شناسی سیستم [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 23-50]
-
محمدی، محسن
شناسایی و اولویت بندی الگوهای ارزیابی خطمشی عمومی [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 1-41]
-
محمدیان، ایوب
شناسایی و اولویتبندی خدمات قابلارائه در یک مرکز رشد مجازی ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 115-140]
-
محمداسماعیلی، ندا
طراحی و اجرای سازوکار های نهادینه سازی ارزش ها در شرکت های هلدینگ:مطالعه ای درگروه مپنا [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 1-22]
-
مشبکی، اصغر
آینده پژوهی: ارائه تصویر آینده سازمان با استفاده از رویکرد برنامه ریزی سناریو (مورد مطالعه: مرکز آمار ایران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 36-65]
-
مصطفایی، خدیجه
بررسی علل خروج کارکنان دانشی از شرکت های دانش بنیان با رویکرد پویایی شناسی سیستم [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 23-50]
ن
-
نبوی، علی
عوامل مؤثر بر قصد ادامه استفاده مشتریانِ بانکداری اینترنتی(مورد مطالعه: بانک ملی ایران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 66-97]
-
نجمی، منوچهر
(مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.) تحقق ترکیب توانمندی های دوگانهی اکتشاف و بهره داری از طریق طراحی رابطه بخشهای فروش و بازاریابی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 1-32]
-
نظری، محسن
طراحی مدل شبکهسازی فعالیتهای بازاریابی بنگاههای فعال در
خوشههای صنعتی ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 51-78]
و
-
واژیر، لیلا
عارضهیابی کانونهای ارزیابی و توسعه در ایران و ارائهی راهکار [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 103-126]
-
واعظی، رضا
شناسایی و اولویت بندی الگوهای ارزیابی خطمشی عمومی [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 1-41]
ه
-
هلالی، حامد
(مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.)شناسایی مکانیزمهای تاثیرگذاری ترکیب هیئتمدیره بر شیوهی اسناددهی نتیجه عملکرد [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 53-86]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد