نمایه نویسندگان

آ

  • آقاجانی، محمد سعید (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.)ارزیابی کمی ‌مزیت رقابتی پایدار موسسات بانکی کشور با معرفی معیار مالی CSV [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 116-131]
  • آقازاده، هاشم بررسی عشق برند خریداران گوشی تلفن همراه در تهران [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 146-158]
  • آذر، عادل آینده پژوهی: ارائه تصویر آینده سازمان با استفاده از رویکرد برنامه ریزی سناریو (مورد مطالعه: مرکز آمار ایران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 36-65]
  • آذرپور، سمانه ارتباط تفکر استراتژیک و نوع شخصیت مدیران در سازمان‌های ‌رسانه‌ای [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 42-60]
  • آغاز، عسل اثر میانجی خوش بینی نسبت به مسیر پیشرفت شغلی در رابطه میان تناسب فرد- شغل و تناسب فرد- سازمان [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 79-102]

ا

  • ایرانی، حمیدرضا طراحی الگوی رهبری سخاوتمند در بیمارستانهای دولتی استان قم [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 1-33]
  • الوانی، سید مهدی طراحی الگوی رهبری سخاوتمند در بیمارستانهای دولتی استان قم [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 1-33]
  • الحسینی المدرسی، سید مهدی تاثیر ارتباطات برند بر وفاداری: مطالعه نقش میانجی اعتبار برند و تصویر ذهنی مشترکین اپراتورهای تلفن همراه [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 41-60]
  • امیدوار، مریم شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی ویروسی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 124-145]
  • ابویی اردکان، محمد ارتباط تفکر استراتژیک و نوع شخصیت مدیران در سازمان‌های ‌رسانه‌ای [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 42-60]
  • احمدیه، محمد امین (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.)ارزیابی کمی ‌مزیت رقابتی پایدار موسسات بانکی کشور با معرفی معیار مالی CSV [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 116-131]
  • ارشدی، نسرین تاثیر آموزش رفتارهای رهبری اصیل به مدیران بر افزایش سرمایه روان-شناختی کارکنان(مورد مطالعه شرکت پتروشیمی تهران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 98-123]
  • اسفیدانی، محمد رحیم بررسی رابطه ویژگی‌های رفتار مصرف کننده و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: مرکز خدمات پس از فروش گروه بهمن [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 61-80]
  • اصانلو، بهاره طراحی مدل هوشمندی رقابتی سازمان مبتنی بر هوشیاری کارآفرینانه [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 127-147]

ب

  • بقراطی، فؤاد (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.) ارائه چارچوبی برای مدیریت منافع در چرخه حیات پروژه‌های سیستم اطلاعاتی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 33-52]
  • بشلیده، کیومرث تاثیر آموزش رفتارهای رهبری اصیل به مدیران بر افزایش سرمایه روان-شناختی کارکنان(مورد مطالعه شرکت پتروشیمی تهران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 98-123]

پ

  • پریشان، فاطمه بررسی عشق برند خریداران گوشی تلفن همراه در تهران [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 146-158]

ت

  • تقوی‌فرد، محمدتقی عوامل مؤثر بر قصد ادامه استفاده مشتریانِ بانکداری اینترنتی(مورد مطالعه: بانک ملی ایران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 66-97]
  • تقوا، محمدرضا عوامل مؤثر بر قصد ادامه استفاده مشتریانِ بانکداری اینترنتی(مورد مطالعه: بانک ملی ایران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 66-97]

ج

  • جندقی، غلامرضا طراحی الگوی رهبری سخاوتمند در بیمارستانهای دولتی استان قم [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 1-33]

چ

  • نبوی، علی عوامل مؤثر بر قصد ادامه استفاده مشتریانِ بانکداری اینترنتی(مورد مطالعه: بانک ملی ایران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 66-97]
  • نجمی، منوچهر (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.) تحقق ترکیب توانمندی های دوگانه‌ی اکتشاف و بهره داری از طریق طراحی رابطه بخش‌های فروش و بازاریابی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 1-32]
  • نظری، محسن طراحی مدل شبکه‌سازی فعالیت‌های بازاریابی بنگاه‌های فعال در خوشه‌های صنعتی ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 51-78]

ح

  • حنفی‌زاده، پیام عوامل مؤثر بر قصد ادامه استفاده مشتریانِ بانکداری اینترنتی(مورد مطالعه: بانک ملی ایران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 66-97]
  • حاجی حیدری، نسترن شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی ویروسی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 124-145]
  • حسنقلی پور، طهمورث طراحی مدل شبکه‌سازی فعالیت‌های بازاریابی بنگاه‌های فعال در خوشه‌های صنعتی ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 51-78]

خ

  • خلیلی نصر، آرش (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.)ارزیابی کمی ‌مزیت رقابتی پایدار موسسات بانکی کشور با معرفی معیار مالی CSV [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 116-131]
  • خادم، فائزه بررسی رابطه ویژگی‌های رفتار مصرف کننده و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: مرکز خدمات پس از فروش گروه بهمن [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 61-80]
  • خادمی، مهدی بررسی رابطه ویژگی‌های رفتار مصرف کننده و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: مرکز خدمات پس از فروش گروه بهمن [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 61-80]
  • خدامی، سهیلا طراحی مدل هوشمندی رقابتی سازمان مبتنی بر هوشیاری کارآفرینانه [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 127-147]
  • خداداد برمی، مریم شناسایی و اولویت‌بندی خدمات قابل‌ارائه در یک مرکز رشد مجازی ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 115-140]

د

  • دژطاهریان، مریم (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.)ارائه راهکاری برای انتخاب و تفکیک شاخص‌های عملکرد زنجیره تأمین خدمات با رویکرد امتیاز ویژه شاخص‌ها (NIS) مورد مطالعه یک زنجیره تأمین دوسطحی – دوسویه [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 87-115]

ر

  • رجبی نهوجی، میثم بررسی علل خروج کارکنان دانشی از شرکت های دانش بنیان با رویکرد پویایی شناسی سیستم [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 23-50]

ز

  • زارعی متین، حسن طراحی الگوی رهبری سخاوتمند در بیمارستانهای دولتی استان قم [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 1-33]

س

  • سلیمانی، غلامرضا طراحی مدل شبکه‌سازی فعالیت‌های بازاریابی بنگاه‌های فعال در خوشه‌های صنعتی ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 51-78]

ش

  • شاه حسینی، محمد علی بررسی عشق برند خریداران گوشی تلفن همراه در تهران [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 146-158]
  • شاهین، آرش (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.)ارائه راهکاری برای انتخاب و تفکیک شاخص‌های عملکرد زنجیره تأمین خدمات با رویکرد امتیاز ویژه شاخص‌ها (NIS) مورد مطالعه یک زنجیره تأمین دوسطحی – دوسویه [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 87-115]
  • شامی زنجانی، مهدی (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.) ارائه چارچوبی برای مدیریت منافع در چرخه حیات پروژه‌های سیستم اطلاعاتی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 33-52]
  • شریف زاده، فتاح شناسایی و اولویت بندی الگوهای ارزیابی خط‌مشی عمومی [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 1-41]

ص

ض

  • ضیایی بیده، علیرضا تاثیر ارتباطات برند بر وفاداری: مطالعه نقش میانجی اعتبار برند و تصویر ذهنی مشترکین اپراتورهای تلفن همراه [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 41-60]

ط

  • طریقیان، اسرا اثر میانجی خوش بینی نسبت به مسیر پیشرفت شغلی در رابطه میان تناسب فرد- شغل و تناسب فرد- سازمان [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 79-102]

ع

  • علوی، سید بابک (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.)شناسایی مکانیزم‌های تاثیرگذاری ترکیب هیئت‌مدیره بر شیوه‌ی اسناددهی نتیجه‌ عملکرد [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 53-86]
  • عباسیان، عزت ا... طراحی مدل شبکه‌سازی فعالیت‌های بازاریابی بنگاه‌های فعال در خوشه‌های صنعتی ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 51-78]
  • عبدالهی، علی شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی ویروسی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 124-145]

ف

  • فیاضی، بی‌بی مرجان عارضه‌یابی کانون‌های ارزیابی و توسعه در ایران و ارائه‌ی راهکار‌ [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 103-126]
  • فقیهی، ابوالحسن طراحی و اجرای سازوکار های نهادینه سازی ارزش ها در شرکت های هلدینگ:مطالعه ای درگروه مپنا [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 1-22]
  • فروهر، محمد تاثیر آموزش رفتارهای رهبری اصیل به مدیران بر افزایش سرمایه روان-شناختی کارکنان(مورد مطالعه شرکت پتروشیمی تهران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 98-123]
  • فرتوک زاده، حمیدرضا بررسی علل خروج کارکنان دانشی از شرکت های دانش بنیان با رویکرد پویایی شناسی سیستم [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 23-50]

ق

  • قلی پور، آرین طراحی و اجرای سازوکار های نهادینه سازی ارزش ها در شرکت های هلدینگ:مطالعه ای درگروه مپنا [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 1-22]
  • قلی‌پور، آرین ارتباط تفکر استراتژیک و نوع شخصیت مدیران در سازمان‌های ‌رسانه‌ای [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 42-60]
  • قندی آرانی، مهدی (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.) تحقق ترکیب توانمندی های دوگانه‌ی اکتشاف و بهره داری از طریق طراحی رابطه بخش‌های فروش و بازاریابی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 1-32]
  • قانع نیا، مریم تاثیر آموزش رفتارهای رهبری اصیل به مدیران بر افزایش سرمایه روان-شناختی کارکنان(مورد مطالعه شرکت پتروشیمی تهران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 98-123]

گ

  • گوهری فر، مصطفی آینده پژوهی: ارائه تصویر آینده سازمان با استفاده از رویکرد برنامه ریزی سناریو (مورد مطالعه: مرکز آمار ایران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 36-65]

م

  • موسی خانی، محمد (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.) ارائه چارچوبی برای مدیریت منافع در چرخه حیات پروژه‌های سیستم اطلاعاتی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 33-52]
  • موسوی نقابی، سید مجتبی طراحی مدل شبکه‌سازی فعالیت‌های بازاریابی بنگاه‌های فعال در خوشه‌های صنعتی ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 51-78]
  • مقیمی، سید محمد طراحی و اجرای سازوکار های نهادینه سازی ارزش ها در شرکت های هلدینگ:مطالعه ای درگروه مپنا [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 1-22]
  • مانیان، امیر شناسایی و اولویت‌بندی خدمات قابل‌ارائه در یک مرکز رشد مجازی ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 115-140]
  • مجیبیان، فاطمه بررسی علل خروج کارکنان دانشی از شرکت های دانش بنیان با رویکرد پویایی شناسی سیستم [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 23-50]
  • محمدی، محسن شناسایی و اولویت بندی الگوهای ارزیابی خط‌مشی عمومی [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 1-41]
  • محمدیان، ایوب شناسایی و اولویت‌بندی خدمات قابل‌ارائه در یک مرکز رشد مجازی ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 115-140]
  • محمداسماعیلی، ندا طراحی و اجرای سازوکار های نهادینه سازی ارزش ها در شرکت های هلدینگ:مطالعه ای درگروه مپنا [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 1-22]
  • مشبکی، اصغر آینده پژوهی: ارائه تصویر آینده سازمان با استفاده از رویکرد برنامه ریزی سناریو (مورد مطالعه: مرکز آمار ایران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 36-65]
  • مصطفایی، خدیجه بررسی علل خروج کارکنان دانشی از شرکت های دانش بنیان با رویکرد پویایی شناسی سیستم [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 23-50]

ن

  • نبوی، علی عوامل مؤثر بر قصد ادامه استفاده مشتریانِ بانکداری اینترنتی(مورد مطالعه: بانک ملی ایران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 66-97]
  • نجمی، منوچهر (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.) تحقق ترکیب توانمندی های دوگانه‌ی اکتشاف و بهره داری از طریق طراحی رابطه بخش‌های فروش و بازاریابی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 1-32]
  • نظری، محسن طراحی مدل شبکه‌سازی فعالیت‌های بازاریابی بنگاه‌های فعال در خوشه‌های صنعتی ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 51-78]

و

  • واژیر، لیلا عارضه‌یابی کانون‌های ارزیابی و توسعه در ایران و ارائه‌ی راهکار‌ [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 103-126]
  • واعظی، رضا شناسایی و اولویت بندی الگوهای ارزیابی خط‌مشی عمومی [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 1-41]

ه

  • هلالی، حامد (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.)شناسایی مکانیزم‌های تاثیرگذاری ترکیب هیئت‌مدیره بر شیوه‌ی اسناددهی نتیجه‌ عملکرد [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 53-86]