نمایه نویسندگان

آ

  • آبدارزاده، پدرام نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و کیفیت زندگی کاری در تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: رسانه‌های چاپی - روزنامه دنیای اقتصاد) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 121-141]
  • آذر، عادل شناسایی عوامل مؤثر بر پایداری طرح‌های بازنشستگی خصوصی با استفاده از رویکرد ترکیبی متدولوژی سیستم‌های نرم و نگاشت شناختی فازی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 21-58]
  • آذر، عادل گونه شناسی استراتژی‌های توازن در یک پرتفوی دوسوتوان: نظریه‌پردازی داده بنیاد در شرکت‌های هلدینگ [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 59-86]

ا

  • الفت، لعیا الگوی عوامل تصمیم برون‏سپاری لجستیک با استفاده از مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 1-29]
  • الفت، لعیا الگوی رابطه زنجیره تامین ناب / سبز و پایداری شرکتی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 1-24]
  • امینی، محمود وضعیت سرمایه فکری در ایران و کشورهای منطقه در راستای چشم‌انداز 1404 جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 1-26]
  • امیری، مقصود الگوی رابطه زنجیره تامین ناب / سبز و پایداری شرکتی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 1-24]
  • امیرخانی، طیبه انگیزش کارکنان بخش عمومی: مطالعه تأثیر ویژگی‌های شغل و رفاه کارکنان [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 76-90]
  • امانی، معصومه بررسی عوامل مؤثر در قصد استفاده مستمر دانشجویان از سیستم مدیریت یادگیری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 129-151]
  • ابویی اردکان، محمد کاربرد روش‌ تحقیق هنربنیاد در مطالعات سازمانی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 30-56]
  • احمدی، سید علی اکبر تدوین مدل ترکیب رهبری و فرهنگ سازمانی برای سازمان‌های نوآور مورد مطالعه: سازمان‌های تحقیق و توسعه وزارت نفت [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 25-50]
  • احمدی، محمدمهدی نسل سوم ارزش ویژه برند: عوامل موثر بر ارزیابی ارزش ویژه برندِ کارمندمحور در صنعت بانکداری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 79-102]
  • اسماعیل پور، حسن بررسی لایه های پنهان رفتار مصرف کننده: تعامل شخصیت فرد و ابعاد احساسی برند [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 103-126]
  • اسحاقی، سید محمد صادق نسل سوم ارزش ویژه برند: عوامل موثر بر ارزیابی ارزش ویژه برندِ کارمندمحور در صنعت بانکداری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 79-102]
  • اشرفی، امیر بررسی عوامل مؤثر در قصد استفاده مستمر دانشجویان از سیستم مدیریت یادگیری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 129-151]

ب

  • بورقانی فراهانی، سهیلا نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و کیفیت زندگی کاری در تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: رسانه‌های چاپی - روزنامه دنیای اقتصاد) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 121-141]
  • بهیار، پدرام عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مصرف کنندگان جوامع مجازی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 51-75]
  • بامداد صوفی، جهانیار الگوی رابطه زنجیره تامین ناب / سبز و پایداری شرکتی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 1-24]
  • بازرگانی، حسین ارائه روشی به‌منظور طراحی نقشه استراتژی در صنعت نیروگاهی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 125-139]
  • برهانی، تهمینه انگیزش کارکنان بخش عمومی: مطالعه تأثیر ویژگی‌های شغل و رفاه کارکنان [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 76-90]

پ

  • پیران نژاد، علی فرامطالعه‌ای بر پژوهش‌های دولت الکترونیک در ایران [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 113-134]
  • پویا، علیرضا آسیب‌شناسی سطح تحلیل آزمودنی‌ها در تحقیق‌های پیمایشی: تحلیل مقاله‌های پیمایشی درمجله‌های منتخب مدیریت ایران [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 77-97]
  • پورحسینی، صدف نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و کیفیت زندگی کاری در تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: رسانه‌های چاپی - روزنامه دنیای اقتصاد) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 121-141]

ت

  • تفرشی مطلق، علیرضا الگوی رابطه زنجیره تامین ناب / سبز و پایداری شرکتی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 1-24]
  • تیموری، هادی بسط الگوی مفهوم سایش اجتماعی کارکنان در سازمان مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 91-115]

ج

  • جعفری، سید محمدباقر تأثیر نقض مربی‌گری و قرارداد روان‌شناختی بر تعهد عاطفی و التزام شغلی کارکنان [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 135-152]

ح

  • حقیقی، مهدی عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مصرف کنندگان جوامع مجازی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 51-75]
  • حاجی بابایی، حسین بررسی لایه های پنهان رفتار مصرف کننده: تعامل شخصیت فرد و ابعاد احساسی برند [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 103-126]
  • حسین پور، داوود وضعیت سرمایه انسانی در شرکت‌های دانش‌بنیان بر مبنای سبک‌های نوآوری [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 20-44]

خ

  • خداداد حسینی، سید حمید گونه شناسی استراتژی‌های توازن در یک پرتفوی دوسوتوان: نظریه‌پردازی داده بنیاد در شرکت‌های هلدینگ [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 59-86]

د

  • دیانتی، مژگان تأثیر نقض مربی‌گری و قرارداد روان‌شناختی بر تعهد عاطفی و التزام شغلی کارکنان [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 135-152]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مصرف کنندگان جوامع مجازی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 51-75]
  • دبیری، افشین کاربرد روش‌ تحقیق هنربنیاد در مطالعات سازمانی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 30-56]

ر

  • رفیعی، مجتبی تدوین مدل ترکیب رهبری و فرهنگ سازمانی برای سازمان‌های نوآور مورد مطالعه: سازمان‌های تحقیق و توسعه وزارت نفت [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 25-50]
  • ربیعی ساوجی، سوگل بررسی عوامل مؤثر در قصد استفاده مستمر دانشجویان از سیستم مدیریت یادگیری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 129-151]
  • رضایی کلیدبری، حمیدرضا مطالعه مقایسه‌ای در ابعاد ارزش ویژه برندهای برتر ورزشی (مورد مطالعه: برندهای ورزشی نایک، آدیداس و پوما) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 46-74]
  • رعنایی کردشولی، حبیب‌اله وضعیت سرمایه فکری در ایران و کشورهای منطقه در راستای چشم‌انداز 1404 جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 1-26]

ز

  • زارع رواسان، احد بررسی عوامل مؤثر در قصد استفاده مستمر دانشجویان از سیستم مدیریت یادگیری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 129-151]

س

  • سید نقوی، میرعلی وضعیت سرمایه انسانی در شرکت‌های دانش‌بنیان بر مبنای سبک‌های نوآوری [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 20-44]

ش

  • شاه‌حسینی، محمد علی طراحی مدل فناوری عملکرد انسانی در شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایران‌خودرو (ساپکو) [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 99-124]
  • شائمی، علی بسط الگوی مفهوم سایش اجتماعی کارکنان در سازمان مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 91-115]
  • شعبانی، اکرم تأثیر مشارکت مشتری بر توسعه محصول جدید: نقش میانجی پیامدهای بازار [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 57-78]

ص

  • صفری، خلیل تأثیر مشارکت مشتری بر توسعه محصول جدید: نقش میانجی پیامدهای بازار [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 57-78]
  • صفری، محمد شناسایی عوامل مؤثر بر پایداری طرح‌های بازنشستگی خصوصی با استفاده از رویکرد ترکیبی متدولوژی سیستم‌های نرم و نگاشت شناختی فازی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 21-58]

ط

  • طالاری، محمد گونه شناسی استراتژی‌های توازن در یک پرتفوی دوسوتوان: نظریه‌پردازی داده بنیاد در شرکت‌های هلدینگ [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 59-86]

ظ

  • ظهوری، بهاره تدوین مدلی برای ساخت برند اجتماعی: رویکردی نوین به برندسازی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 87-112]

ع

  • علوی فومنی، سیده فاطمه مطالعه مقایسه‌ای در ابعاد ارزش ویژه برندهای برتر ورزشی (مورد مطالعه: برندهای ورزشی نایک، آدیداس و پوما) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 46-74]
  • علامه، سید محسن بسط الگوی مفهوم سایش اجتماعی کارکنان در سازمان مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 91-115]
  • عالم تبریز، اکبر عوامل درون و برون‌سازمانی تأثیرگذار بر بدبینی سازمانی: مطالعه‌ای در بین اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 1-26]

غ

  • غلامیان قوژدی، سیمین آسیب‌شناسی سطح تحلیل آزمودنی‌ها در تحقیق‌های پیمایشی: تحلیل مقاله‌های پیمایشی درمجله‌های منتخب مدیریت ایران [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 77-97]

ف

  • فیاضی، بی‌بی مرجان طراحی مدل فناوری عملکرد انسانی در شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایران‌خودرو (ساپکو) [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 99-124]
  • فقیهی، ابوالحسن تدوین مدل ترکیب رهبری و فرهنگ سازمانی برای سازمان‌های نوآور مورد مطالعه: سازمان‌های تحقیق و توسعه وزارت نفت [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 25-50]
  • فقیهی، ابوالحسن عوامل درون و برون‌سازمانی تأثیرگذار بر بدبینی سازمانی: مطالعه‌ای در بین اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 1-26]
  • فلاح شمس، میر فیض بررسی لایه های پنهان رفتار مصرف کننده: تعامل شخصیت فرد و ابعاد احساسی برند [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 103-126]
  • فتوت، بنفشه نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و کیفیت زندگی کاری در تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: رسانه‌های چاپی - روزنامه دنیای اقتصاد) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 121-141]
  • فتحی، محمدرضا ارائه روشی به‌منظور طراحی نقشه استراتژی در صنعت نیروگاهی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 125-139]
  • فرهنگیان، بهروز وضعیت سرمایه فکری در ایران و کشورهای منطقه در راستای چشم‌انداز 1404 جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 1-26]

ق

  • قلی پور، آرین کاربرد روش‌ تحقیق هنربنیاد در مطالعات سازمانی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 30-56]
  • قدیریان، عباسعلی تدوین مدل ترکیب رهبری و فرهنگ سازمانی برای سازمان‌های نوآور مورد مطالعه: سازمان‌های تحقیق و توسعه وزارت نفت [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 25-50]
  • قربانی زاده، وجه الله وضعیت سرمایه انسانی در شرکت‌های دانش‌بنیان بر مبنای سبک‌های نوآوری [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 20-44]

ک

  • کریمی علویجه، محمدرضا نسل سوم ارزش ویژه برند: عوامل موثر بر ارزیابی ارزش ویژه برندِ کارمندمحور در صنعت بانکداری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 79-102]
  • کردنائیج، اسدالله گونه شناسی استراتژی‌های توازن در یک پرتفوی دوسوتوان: نظریه‌پردازی داده بنیاد در شرکت‌های هلدینگ [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 59-86]

گ

  • گودرزوند چگینی، مهرداد مطالعه مقایسه‌ای در ابعاد ارزش ویژه برندهای برتر ورزشی (مورد مطالعه: برندهای ورزشی نایک، آدیداس و پوما) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 46-74]

م

  • میرفخرالدینی، سید حیدر تأثیر مشارکت مشتری بر توسعه محصول جدید: نقش میانجی پیامدهای بازار [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 57-78]
  • منتظر، راحله وضعیت سرمایه انسانی در شرکت‌های دانش‌بنیان بر مبنای سبک‌های نوآوری [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 20-44]
  • منصوری محمدآبادی، سلیمان تأثیر مشارکت مشتری بر توسعه محصول جدید: نقش میانجی پیامدهای بازار [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 57-78]
  • مهارتی، یعقوب آسیب‌شناسی سطح تحلیل آزمودنی‌ها در تحقیق‌های پیمایشی: تحلیل مقاله‌های پیمایشی درمجله‌های منتخب مدیریت ایران [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 77-97]
  • محقر، علی ارائه روشی به‌منظور طراحی نقشه استراتژی در صنعت نیروگاهی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 125-139]
  • محمدی، معصومه تأثیر نقض مربی‌گری و قرارداد روان‌شناختی بر تعهد عاطفی و التزام شغلی کارکنان [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 135-152]
  • محمدی ثابت، مریم طراحی مدل فناوری عملکرد انسانی در شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایران‌خودرو (ساپکو) [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 99-124]
  • محمدیان، محمود تدوین مدلی برای ساخت برند اجتماعی: رویکردی نوین به برندسازی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 87-112]
  • مرتضوی، سیده لعیا عوامل درون و برون‌سازمانی تأثیرگذار بر بدبینی سازمانی: مطالعه‌ای در بین اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 1-26]

ن

  • ناصحی فر، وحید عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مصرف کنندگان جوامع مجازی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 51-75]
  • نصر اصفهانی، مهدی بسط الگوی مفهوم سایش اجتماعی کارکنان در سازمان مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 91-115]