آ
-
آبدارزاده، پدرام
نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و کیفیت زندگی کاری
در تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار شهروندی سازمانی
(مورد مطالعه: رسانههای چاپی - روزنامه دنیای اقتصاد) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 121-141]
-
آذر، عادل
شناسایی عوامل مؤثر بر پایداری طرحهای بازنشستگی خصوصی با استفاده از رویکرد ترکیبی متدولوژی سیستمهای نرم و نگاشت شناختی فازی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 21-58]
-
آذر، عادل
گونه شناسی استراتژیهای توازن در یک پرتفوی دوسوتوان:
نظریهپردازی داده بنیاد در شرکتهای هلدینگ [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 59-86]
ا
-
الفت، لعیا
الگوی عوامل تصمیم برونسپاری لجستیک با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 1-29]
-
الفت، لعیا
الگوی رابطه زنجیره تامین ناب / سبز و پایداری شرکتی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 1-24]
-
امینی، محمود
وضعیت سرمایه فکری در ایران و کشورهای منطقه
در راستای چشمانداز 1404 جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 1-26]
-
امیری، مقصود
الگوی رابطه زنجیره تامین ناب / سبز و پایداری شرکتی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 1-24]
-
امیرخانی، طیبه
انگیزش کارکنان بخش عمومی: مطالعه تأثیر ویژگیهای شغل و رفاه کارکنان [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 76-90]
-
امانی، معصومه
بررسی عوامل مؤثر در قصد استفاده مستمر دانشجویان از سیستم مدیریت یادگیری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 129-151]
-
ابویی اردکان، محمد
کاربرد روش تحقیق هنربنیاد در مطالعات سازمانی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 30-56]
-
احمدی، سید علی اکبر
تدوین مدل ترکیب رهبری و فرهنگ سازمانی برای سازمانهای نوآور مورد مطالعه: سازمانهای تحقیق و توسعه وزارت نفت [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 25-50]
-
احمدی، محمدمهدی
نسل سوم ارزش ویژه برند: عوامل موثر بر ارزیابی ارزش ویژه برندِ کارمندمحور در صنعت بانکداری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 79-102]
-
اسماعیل پور، حسن
بررسی لایه های پنهان رفتار مصرف کننده: تعامل شخصیت فرد و ابعاد احساسی برند [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 103-126]
-
اسحاقی، سید محمد صادق
نسل سوم ارزش ویژه برند: عوامل موثر بر ارزیابی ارزش ویژه برندِ کارمندمحور در صنعت بانکداری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 79-102]
-
اشرفی، امیر
بررسی عوامل مؤثر در قصد استفاده مستمر دانشجویان از سیستم مدیریت یادگیری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 129-151]
ب
-
بورقانی فراهانی، سهیلا
نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و کیفیت زندگی کاری
در تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار شهروندی سازمانی
(مورد مطالعه: رسانههای چاپی - روزنامه دنیای اقتصاد) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 121-141]
-
بهیار، پدرام
عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مصرف کنندگان جوامع مجازی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 51-75]
-
بامداد صوفی، جهانیار
الگوی رابطه زنجیره تامین ناب / سبز و پایداری شرکتی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 1-24]
-
بازرگانی، حسین
ارائه روشی بهمنظور طراحی نقشه استراتژی در صنعت نیروگاهی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 125-139]
-
برهانی، تهمینه
انگیزش کارکنان بخش عمومی: مطالعه تأثیر ویژگیهای شغل و رفاه کارکنان [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 76-90]
پ
-
پیران نژاد، علی
فرامطالعهای بر پژوهشهای دولت الکترونیک در ایران [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 113-134]
-
پویا، علیرضا
آسیبشناسی سطح تحلیل آزمودنیها در تحقیقهای پیمایشی: تحلیل مقالههای پیمایشی درمجلههای منتخب مدیریت ایران [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 77-97]
-
پورحسینی، صدف
نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و کیفیت زندگی کاری
در تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار شهروندی سازمانی
(مورد مطالعه: رسانههای چاپی - روزنامه دنیای اقتصاد) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 121-141]
ت
-
تفرشی مطلق، علیرضا
الگوی رابطه زنجیره تامین ناب / سبز و پایداری شرکتی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 1-24]
-
تیموری، هادی
بسط الگوی مفهوم سایش اجتماعی کارکنان در سازمان
مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 91-115]
ج
-
جعفری، سید محمدباقر
تأثیر نقض مربیگری و قرارداد روانشناختی
بر تعهد عاطفی و التزام شغلی کارکنان [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 135-152]
ح
-
حقیقی، مهدی
عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مصرف کنندگان جوامع مجازی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 51-75]
-
حاجی بابایی، حسین
بررسی لایه های پنهان رفتار مصرف کننده: تعامل شخصیت فرد و ابعاد احساسی برند [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 103-126]
-
حسین پور، داوود
وضعیت سرمایه انسانی در شرکتهای دانشبنیان بر مبنای سبکهای نوآوری [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 20-44]
خ
-
خداداد حسینی، سید حمید
گونه شناسی استراتژیهای توازن در یک پرتفوی دوسوتوان:
نظریهپردازی داده بنیاد در شرکتهای هلدینگ [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 59-86]
د
-
دیانتی، مژگان
تأثیر نقض مربیگری و قرارداد روانشناختی
بر تعهد عاطفی و التزام شغلی کارکنان [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 135-152]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مصرف کنندگان جوامع مجازی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 51-75]
-
دبیری، افشین
کاربرد روش تحقیق هنربنیاد در مطالعات سازمانی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 30-56]
ر
-
رفیعی، مجتبی
تدوین مدل ترکیب رهبری و فرهنگ سازمانی برای سازمانهای نوآور مورد مطالعه: سازمانهای تحقیق و توسعه وزارت نفت [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 25-50]
-
ربیعی ساوجی، سوگل
بررسی عوامل مؤثر در قصد استفاده مستمر دانشجویان از سیستم مدیریت یادگیری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 129-151]
-
رضایی کلیدبری، حمیدرضا
مطالعه مقایسهای در ابعاد ارزش ویژه برندهای برتر ورزشی
(مورد مطالعه: برندهای ورزشی نایک، آدیداس و پوما) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 46-74]
-
رعنایی کردشولی، حبیباله
وضعیت سرمایه فکری در ایران و کشورهای منطقه
در راستای چشمانداز 1404 جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 1-26]
ز
-
زارع رواسان، احد
بررسی عوامل مؤثر در قصد استفاده مستمر دانشجویان از سیستم مدیریت یادگیری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 129-151]
س
-
سید نقوی، میرعلی
وضعیت سرمایه انسانی در شرکتهای دانشبنیان بر مبنای سبکهای نوآوری [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 20-44]
ش
-
شاهحسینی، محمد علی
طراحی مدل فناوری عملکرد انسانی در شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایرانخودرو (ساپکو) [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 99-124]
-
شائمی، علی
بسط الگوی مفهوم سایش اجتماعی کارکنان در سازمان
مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 91-115]
-
شعبانی، اکرم
تأثیر مشارکت مشتری بر توسعه محصول جدید: نقش میانجی پیامدهای بازار [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 57-78]
ص
-
صفری، خلیل
تأثیر مشارکت مشتری بر توسعه محصول جدید: نقش میانجی پیامدهای بازار [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 57-78]
-
صفری، محمد
شناسایی عوامل مؤثر بر پایداری طرحهای بازنشستگی خصوصی با استفاده از رویکرد ترکیبی متدولوژی سیستمهای نرم و نگاشت شناختی فازی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 21-58]
ط
-
طالاری، محمد
گونه شناسی استراتژیهای توازن در یک پرتفوی دوسوتوان:
نظریهپردازی داده بنیاد در شرکتهای هلدینگ [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 59-86]
ظ
-
ظهوری، بهاره
تدوین مدلی برای ساخت برند اجتماعی: رویکردی نوین به برندسازی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 87-112]
ع
-
علوی فومنی، سیده فاطمه
مطالعه مقایسهای در ابعاد ارزش ویژه برندهای برتر ورزشی
(مورد مطالعه: برندهای ورزشی نایک، آدیداس و پوما) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 46-74]
-
علامه، سید محسن
بسط الگوی مفهوم سایش اجتماعی کارکنان در سازمان
مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 91-115]
-
عالم تبریز، اکبر
عوامل درون و برونسازمانی تأثیرگذار بر بدبینی سازمانی:
مطالعهای در بین اعضای هیأت علمی دانشگاهها [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 1-26]
غ
-
غلامیان قوژدی، سیمین
آسیبشناسی سطح تحلیل آزمودنیها در تحقیقهای پیمایشی: تحلیل مقالههای پیمایشی درمجلههای منتخب مدیریت ایران [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 77-97]
ف
-
فیاضی، بیبی مرجان
طراحی مدل فناوری عملکرد انسانی در شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایرانخودرو (ساپکو) [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 99-124]
-
فقیهی، ابوالحسن
تدوین مدل ترکیب رهبری و فرهنگ سازمانی برای سازمانهای نوآور مورد مطالعه: سازمانهای تحقیق و توسعه وزارت نفت [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 25-50]
-
فقیهی، ابوالحسن
عوامل درون و برونسازمانی تأثیرگذار بر بدبینی سازمانی:
مطالعهای در بین اعضای هیأت علمی دانشگاهها [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 1-26]
-
فلاح شمس، میر فیض
بررسی لایه های پنهان رفتار مصرف کننده: تعامل شخصیت فرد و ابعاد احساسی برند [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 103-126]
-
فتوت، بنفشه
نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و کیفیت زندگی کاری
در تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار شهروندی سازمانی
(مورد مطالعه: رسانههای چاپی - روزنامه دنیای اقتصاد) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 121-141]
-
فتحی، محمدرضا
ارائه روشی بهمنظور طراحی نقشه استراتژی در صنعت نیروگاهی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 125-139]
-
فرهنگیان، بهروز
وضعیت سرمایه فکری در ایران و کشورهای منطقه
در راستای چشمانداز 1404 جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 1-26]
ق
-
قلی پور، آرین
کاربرد روش تحقیق هنربنیاد در مطالعات سازمانی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 30-56]
-
قدیریان، عباسعلی
تدوین مدل ترکیب رهبری و فرهنگ سازمانی برای سازمانهای نوآور مورد مطالعه: سازمانهای تحقیق و توسعه وزارت نفت [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 25-50]
-
قربانی زاده، وجه الله
وضعیت سرمایه انسانی در شرکتهای دانشبنیان بر مبنای سبکهای نوآوری [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 20-44]
ک
-
کریمی علویجه، محمدرضا
نسل سوم ارزش ویژه برند: عوامل موثر بر ارزیابی ارزش ویژه برندِ کارمندمحور در صنعت بانکداری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 79-102]
-
کردنائیج، اسدالله
گونه شناسی استراتژیهای توازن در یک پرتفوی دوسوتوان:
نظریهپردازی داده بنیاد در شرکتهای هلدینگ [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 59-86]
گ
-
گودرزوند چگینی، مهرداد
مطالعه مقایسهای در ابعاد ارزش ویژه برندهای برتر ورزشی
(مورد مطالعه: برندهای ورزشی نایک، آدیداس و پوما) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 46-74]
م
-
میرفخرالدینی، سید حیدر
تأثیر مشارکت مشتری بر توسعه محصول جدید: نقش میانجی پیامدهای بازار [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 57-78]
-
منتظر، راحله
وضعیت سرمایه انسانی در شرکتهای دانشبنیان بر مبنای سبکهای نوآوری [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 20-44]
-
منصوری محمدآبادی، سلیمان
تأثیر مشارکت مشتری بر توسعه محصول جدید: نقش میانجی پیامدهای بازار [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 57-78]
-
مهارتی، یعقوب
آسیبشناسی سطح تحلیل آزمودنیها در تحقیقهای پیمایشی: تحلیل مقالههای پیمایشی درمجلههای منتخب مدیریت ایران [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 77-97]
-
محقر، علی
ارائه روشی بهمنظور طراحی نقشه استراتژی در صنعت نیروگاهی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 125-139]
-
محمدی، معصومه
تأثیر نقض مربیگری و قرارداد روانشناختی
بر تعهد عاطفی و التزام شغلی کارکنان [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 135-152]
-
محمدی ثابت، مریم
طراحی مدل فناوری عملکرد انسانی در شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایرانخودرو (ساپکو) [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 99-124]
-
محمدیان، محمود
تدوین مدلی برای ساخت برند اجتماعی: رویکردی نوین به برندسازی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 87-112]
-
مرتضوی، سیده لعیا
عوامل درون و برونسازمانی تأثیرگذار بر بدبینی سازمانی:
مطالعهای در بین اعضای هیأت علمی دانشگاهها [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 1-26]
ن
-
ناصحی فر، وحید
عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مصرف کنندگان جوامع مجازی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 51-75]
-
نصر اصفهانی، مهدی
بسط الگوی مفهوم سایش اجتماعی کارکنان در سازمان
مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 91-115]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد