نمایه نویسندگان

آ

  • آهنی، منا آینده پژوهی حکمرانی خوب در ایران: با رویکرد سناریونویسی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 61-80]

ا

  • افشارکاظمی، محمدعلی آینده پژوهی حکمرانی خوب در ایران: با رویکرد سناریونویسی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 61-80]
  • ایمان خان، نیلوفر تاثیر عدالت و فرهنگ مالیاتی بر تمکین مالیاتی با در نظر گرفتن نقش نگرش مودیان- در نظام اداری ایران [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 59-79]
  • ایراندوست، منصور طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه با استفاده از روش فرا ترکیب و دلفی (مورد مطالعه: شرکت های کوچک ومتوسط غرب کشور) [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 72-90]
  • الله دادی، مهدی طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه با استفاده از روش فرا ترکیب و دلفی (مورد مطالعه: شرکت های کوچک ومتوسط غرب کشور) [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 72-90]
  • امینی، سالار رابطه فراموشی سازمانی هدفمند و عملکرد مالی با تاکید بر نقش میانجی چابکی سازمانی (مورد مطالعه: اداره کل امور مالیاتی استان آذربایجان غربی) [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 81-100]
  • امیرخانی، طیبه ارائه الگویی برای شفافیت بودجه در ایران [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 41-69]
  • ابراهیمیان جلودار، سید یاسر تاثیر عدالت و فرهنگ مالیاتی بر تمکین مالیاتی با در نظر گرفتن نقش نگرش مودیان- در نظام اداری ایران [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 59-79]
  • احمدی، مسعود تاثیر عدالت و فرهنگ مالیاتی بر تمکین مالیاتی با در نظر گرفتن نقش نگرش مودیان- در نظام اداری ایران [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 59-79]
  • اعرابی، سید محمد بررسی تاثیر الگوی ساختاری اتحادهای استراتژیک بر عملکرد اتحاد با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 91-110]

ب

  • بیاضی طهرابند، علی شناسایی و مفهوم‌پردازی پیامدهای تفکر استراتژیک [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 1-21]
  • بانکی، سارا بررسی رابطه ادراک کارکنان از رفتارهای سیاسی مدیران و تعهد سازمانی کارکنان: مطالعه نقش میانجی بدگمانی شناختی [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 33-52]
  • بانژاد، بابک واکاوی مفهوم آمیخته بازاریابی در صنعت بانکداری ایران: کاربرد تئوری داده بنیاد [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 54-80]

پ

  • پورکیانی، مسعود طراحی مدل توسعه منابع انسانی مبتنی بر ارزش های سازمانی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 111-130]

ت

  • تاج زاده نمین، ابوالفضل طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه با استفاده از روش فرا ترکیب و دلفی (مورد مطالعه: شرکت های کوچک ومتوسط غرب کشور) [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 72-90]

ج

  • جلالی، سید حسین بررسی تاثیر الگوی ساختاری اتحادهای استراتژیک بر عملکرد اتحاد با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 91-110]

چ

  • نجف بیگی، رضا مطالعه‌ی ریشه‌های فساد اداری در سازمان‌های دولتی ایران [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 1-16]
  • نجمی، منوچهر رغبت مشتریان به مسابقات اینستاگرامی: مفهومی سازی و توسعه ابزار اندازه‌گیری [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 22-49]

ح

  • حیدری، علی بررسی تاثیر الگوی ساختاری اتحادهای استراتژیک بر عملکرد اتحاد با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 91-110]
  • حاجی‌ پور، بهمن چارچوبی برای راهبرد نظام مند نوآوری: مطالعه موردی بخش گیاهان داروئی ومعطر در ایران [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 1-20]
  • حسین پور، داود تدوین الگوی مبارزه با پول‌شویی با استفاده از تعامل ذینفعان نهادهای اقتصادی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 41-60]
  • حسینی کشکوئیه، سید محمود چارچوبی برای راهبرد نظام مند نوآوری: مطالعه موردی بخش گیاهان داروئی ومعطر در ایران [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 1-20]
  • حسنقلی پور، طهمورث بررسی تاثیر الگوی ساختاری اتحادهای استراتژیک بر عملکرد اتحاد با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 91-110]

خ

  • خورشیدی، غلامحسین چارچوبی برای راهبرد نظام مند نوآوری: مطالعه موردی بخش گیاهان داروئی ومعطر در ایران [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 1-20]
  • خداداد حسینی، سید حمید طراحی و تبیین مدل وفاداری مشتریان در محیط چند فرهنگی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 21-40]
  • خداداد حسینی، سیدحمید شناسایی و مفهوم‌پردازی پیامدهای تفکر استراتژیک [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 1-21]
  • خصاف مفرد، حسین چارچوبی برای راهبرد نظام مند نوآوری: مطالعه موردی بخش گیاهان داروئی ومعطر در ایران [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 1-20]

د

  • دیواندری، علی روایت‌پژوهی در تجارب مسیرشغلی مدیران‌موفق [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 17-27]
  • دیواندری، علی رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی: نظریه‌ها و روش‌شناسی پژوهش‌ها [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 61-80]
  • دانایی فرد، حسن نقش آزادی عمل اداری بوروکرات‌ها در تمایل‌ به اجرای خط‌مشی‌های عمومی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 22-40]
  • دانایی فرد، حسن شناسایی و مفهوم‌پردازی پیامدهای تفکر استراتژیک [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 1-21]

ر

  • رحیمی، غلامرضا رابطه فراموشی سازمانی هدفمند و عملکرد مالی با تاکید بر نقش میانجی چابکی سازمانی (مورد مطالعه: اداره کل امور مالیاتی استان آذربایجان غربی) [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 81-100]

ز

  • زارع، حبیب آینده‌پژوهی نظام اداری متأثر از فناوری‌های همگرا در ایران [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 106-133]
  • زارع، رضا طراحی و تبیین مدل جمع سپاری مالی الکترونیکی در حمایت‌های اجتماعی مورد مطالعه: کمیته امداد امام خمینی «ره» استان فارس [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 70-90]

س

  • سفیدگران، بهارک تبیین محورهای توسعه مدیران منابع انسانی نظام بانکی مبتنی‌بر شایستگی: کاربرد تحلیل تم [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 2-29]
  • سلاجقه، سنجر طراحی مدل توسعه منابع انسانی مبتنی بر ارزش های سازمانی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 111-130]
  • سلطان پناه، هیرش طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه با استفاده از روش فرا ترکیب و دلفی (مورد مطالعه: شرکت های کوچک ومتوسط غرب کشور) [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 72-90]
  • سلطانی، علی محمد آینده‌پژوهی نظام اداری متأثر از فناوری‌های همگرا در ایران [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 106-133]

ش

  • شاه حسینی، محمد علی تبیین محورهای توسعه مدیران منابع انسانی نظام بانکی مبتنی‌بر شایستگی: کاربرد تحلیل تم [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 2-29]
  • شرفیان، یلدا طراحی و تبیین مدل جمع سپاری مالی الکترونیکی در حمایت‌های اجتماعی مورد مطالعه: کمیته امداد امام خمینی «ره» استان فارس [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 70-90]

ص

  • صفری دشتکی، محمد طراحی و تبیین مدل جمع سپاری مالی الکترونیکی در حمایت‌های اجتماعی مورد مطالعه: کمیته امداد امام خمینی «ره» استان فارس [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 70-90]
  • صیادی، سعید صیادی طراحی مدل توسعه منابع انسانی مبتنی بر ارزش های سازمانی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 111-130]
  • صادقی، حجت الله واکاوی مفهوم آمیخته بازاریابی در صنعت بانکداری ایران: کاربرد تئوری داده بنیاد [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 54-80]
  • صداقت آهنگری حسین زاده، وحید طراحی و تبیین مدل وفاداری مشتریان در محیط چند فرهنگی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 21-40]

ط

  • طالقانی، محمد بررسی رابطه ادراک کارکنان از رفتارهای سیاسی مدیران و تعهد سازمانی کارکنان: مطالعه نقش میانجی بدگمانی شناختی [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 33-52]
  • طباطبایی نسب، سید محمد واکاوی مفهوم آمیخته بازاریابی در صنعت بانکداری ایران: کاربرد تئوری داده بنیاد [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 54-80]

ع

  • علوی، سید بابک بررسی رابطه ادراک کارکنان از رفتارهای سیاسی مدیران و تعهد سازمانی کارکنان: مطالعه نقش میانجی بدگمانی شناختی [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 33-52]
  • علوی، مینا مطالعه‌ی ریشه‌های فساد اداری در سازمان‌های دولتی ایران [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 1-16]
  • عرب، عباس ارزیابیِ تأثیر مؤلفه‌های توانمندسازِ بوم‌گردی بر شبکه بهره‌برداران [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 82-103]

ف

  • فقیهی، ابوالحسن مطالعه‌ی ریشه‌های فساد اداری در سازمان‌های دولتی ایران [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 1-16]
  • فقیهی، ابوالحسن تبیین محورهای توسعه مدیران منابع انسانی نظام بانکی مبتنی‌بر شایستگی: کاربرد تحلیل تم [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 2-29]
  • فروغی نعمت اللهی، مصطفی روایت‌پژوهی در تجارب مسیرشغلی مدیران‌موفق [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 17-27]
  • فراحی، محمد مهدی الگوی بهره گیری از اینترنت در کارکنان سازمان های دولتی (مورد مطالعه: سازمان های دولتی شهر مشهد) [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 40-58]

ق

  • قلی پور، آرین تبیین محورهای توسعه مدیران منابع انسانی نظام بانکی مبتنی‌بر شایستگی: کاربرد تحلیل تم [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 2-29]

ک

  • کارگر شورکی، هدایت آینده‌پژوهی نظام اداری متأثر از فناوری‌های همگرا در ایران [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 106-133]
  • کاظمی، مصطفی الگوی بهره گیری از اینترنت در کارکنان سازمان های دولتی (مورد مطالعه: سازمان های دولتی شهر مشهد) [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 40-58]
  • کرد نائیج، اسد الله طراحی و تبیین مدل وفاداری مشتریان در محیط چند فرهنگی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 21-40]
  • کردنائیج، اسداله شناسایی و مفهوم‌پردازی پیامدهای تفکر استراتژیک [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 1-21]

گ

  • گل وردی، مهدی نقش آزادی عمل اداری بوروکرات‌ها در تمایل‌ به اجرای خط‌مشی‌های عمومی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 22-40]

ل

  • لگزیان، محمد الگوی بهره گیری از اینترنت در کارکنان سازمان های دولتی (مورد مطالعه: سازمان های دولتی شهر مشهد) [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 40-58]
  • لولاآور، منصوره طراحی و تبیین مدل وفاداری مشتریان در محیط چند فرهنگی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 21-40]

م

  • میرباقری، سید علیرضا رغبت مشتریان به مسابقات اینستاگرامی: مفهومی سازی و توسعه ابزار اندازه‌گیری [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 22-49]
  • میرغفوری، سیدحبیب الله آینده‌پژوهی نظام اداری متأثر از فناوری‌های همگرا در ایران [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 106-133]
  • مولوی، زینب نقش آزادی عمل اداری بوروکرات‌ها در تمایل‌ به اجرای خط‌مشی‌های عمومی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 22-40]
  • موسی خانی، مرتضی مطالعه‌ی ریشه‌های فساد اداری در سازمان‌های دولتی ایران [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 1-16]
  • موسی خانی، مرتضی آینده پژوهی حکمرانی خوب در ایران: با رویکرد سناریونویسی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 61-80]
  • مقدم چوکانی، نگین ارائه الگویی برای شفافیت بودجه در ایران [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 41-69]
  • منصوری مؤید، فرشته تاثیر امنیت اجتماعی بر تصویر ذهنی گردشگران خارجی از ایران: بررسی نقش تجربه ، ارزش‌ها و نگرش‌ها [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 134-158]
  • مهرانپور، مهدی طراحی مدل توسعه منابع انسانی مبتنی بر ارزش های سازمانی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 111-130]
  • مرادزاده، عبدالباسط ارزیابیِ تأثیر مؤلفه‌های توانمندسازِ بوم‌گردی بر شبکه بهره‌برداران [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 82-103]
  • معینیان، امین رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی: نظریه‌ها و روش‌شناسی پژوهش‌ها [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 61-80]
  • معدنی، جواد تدوین الگوی مبارزه با پول‌شویی با استفاده از تعامل ذینفعان نهادهای اقتصادی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 41-60]

ن

  • نجف بیگی، رضا مطالعه‌ی ریشه‌های فساد اداری در سازمان‌های دولتی ایران [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 1-16]
  • نجمی، منوچهر رغبت مشتریان به مسابقات اینستاگرامی: مفهومی سازی و توسعه ابزار اندازه‌گیری [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 22-49]

ه

  • همایونی راد، محمدحسین الگوی بهره گیری از اینترنت در کارکنان سازمان های دولتی (مورد مطالعه: سازمان های دولتی شهر مشهد) [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 40-58]
  • هاشمی، محمدصادق رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی: نظریه‌ها و روش‌شناسی پژوهش‌ها [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 61-80]

ی

  • یاوری گهر، فاطمه تاثیر امنیت اجتماعی بر تصویر ذهنی گردشگران خارجی از ایران: بررسی نقش تجربه ، ارزش‌ها و نگرش‌ها [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 134-158]
  • یعقوبی، نورمحمّد ارزیابیِ تأثیر مؤلفه‌های توانمندسازِ بوم‌گردی بر شبکه بهره‌برداران [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 82-103]