نمایه نویسندگان

آ

  • آبسالان، زری شناخت تجارب زیسته کارکنان از فضای کاری؛ پژوهش پدیدارشناسانه [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 31-52]
  • آغاز، عسل پرداخت مبتنی بر عملکرد در سازمان‌های پروژه محور(مورد مطالعه: پژوهشگاه نیرو) [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 103-133]

ا

  • انصاری، منوچهر شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر اکوسیستم بازاریابی دیجیتال در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: بانک ملت) [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • ابراهیمی، مهدی ارائه مدل توسعه قابلیت‌های پویای بازاریابی در شرکت‌های کوچک و متوسط لبنی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 147-174]
  • اسفیدانی، محمد رحیم شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر اکوسیستم بازاریابی دیجیتال در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: بانک ملت) [دوره 16، شماره 64، 1400]

ب

  • بیگدلی، امیر مدل برند سازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران بر اساس رویکرد مدل معادلات ساختاری (SEM) و با تمرکز بر هویت اجتماعی برند [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 85-115]
  • بهمدی، معصومه توسعه قابلیت‌های بازار محوری با تأکید بر نوآوری و کارآفرین محوری. ؛ نقش مدیریت دانش در شرکت‌های تولیدی شهر مشهد با رویکرد مدل معادلات ساختاری [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 29-54]

پ

  • پورکیانی، مسعود شناسایی و تبیین عوامل بازدارنده اجرای تحول نظام اداری در حوزه منابع انسانی(مورد مطالعه: دستگاه های اجرایی شهر کرمان) [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 161-184]
  • پورامینی، زهرا بحران کرونا: ایران در آینه آزمون: رویکردی تطبیقی [دوره 16، شماره 62، 1400]
  • پورشافعی، هادی طراحی و اعتبارسنجی الگوی شایستگی مدیران آموزش و پرورش با رویکرد جانشین‌پروری [دوره 16، شماره 64، 1400]

ج

  • جاویدی، محمدرضا طراحی و اعتبارسنجی الگوی شایستگی مدیران آموزش و پرورش با رویکرد جانشین‌پروری [دوره 16، شماره 64، 1400]

چ

  • نیکویه، مهدی راهبردهایی جهت بهبود سرمایه اجتماعی در ایران: رویکردی آینده‌پژوهانه با کاربست روش تحلیل لایه‌ای علت‌ ها [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 135-160]
  • نورنژادونوش، وحید ارائه مدل توسعه قابلیت‌های پویای بازاریابی در شرکت‌های کوچک و متوسط لبنی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 147-174]
  • نایب زاده، شهناز نگاشت شناختی آمیخته بازاریابی اجتماعی دروصول مالیات داوطلبانه [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 55-82]
  • نجمی، منوچهر آموزش مدیریت مسئولانه: مسیر تکامل، پیش‌ران‌ها و چالش‌ها [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 17-52]

ح

  • حیدرزاده، کامبیز مدل برند سازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران بر اساس رویکرد مدل معادلات ساختاری (SEM) و با تمرکز بر هویت اجتماعی برند [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 85-115]
  • حاتمی نسب، سیدحسن نگاشت شناختی آمیخته بازاریابی اجتماعی دروصول مالیات داوطلبانه [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 55-82]
  • حسین پور، داوود ارایه چارچوب خط مشی های دولت در افزایش توان رقابت ملی در بازارهای برون مرزی خدمات مهندسی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 83-116]

خ

  • خون سیاوش، محسن مدل برند سازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران بر اساس رویکرد مدل معادلات ساختاری (SEM) و با تمرکز بر هویت اجتماعی برند [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 85-115]

د

  • دهقان نجم آبادی، عامر طراحی مدل توانمندسازی کسب و کارهای کوچک و متوسط دانش بنیان با رویکرد دیمتل [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-16]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره مرور نظام مند و چند سطحی ادبیات بازسازی اعتماد: رهنمودهایی برای پژوهشگران [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 53-102]
  • داوری، علی طراحی مدل توانمندسازی کسب و کارهای کوچک و متوسط دانش بنیان با رویکرد دیمتل [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-16]
  • دانشفرد، کرم الله طراحی الگوی خط‌مشی منسجم حکمرانی آب در ایران [دوره 16، شماره 64، 1400]

ذ

  • ذکیانی، زهرا بررسی نقش رهبری اصیل در شکل گیری انگیزش مختارانه و تعهد عاطفی کارکنان در تغییرات پیچیده سازمانی [دوره 16، شماره 64، 1400]

ر

  • روشن، سید علیقلی کاربست هوش مصنوعی در بخش دولتی (مطالعه ای فرا ترکیب) [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 117-145]
  • رمضانی، سارا شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر اکوسیستم بازاریابی دیجیتال در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: بانک ملت) [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • رضایی دولت آبادی، حسین تحلیل تأثیر توصیه مشتریان بر عملکرد فروش محصولات تجربی در بازارهای دیجیتال با استفاده از روش تحلیل رگرسیون تابعی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 1-30]

ز

  • زیرک، مهدی طراحی و اعتبارسنجی الگوی شایستگی مدیران آموزش و پرورش با رویکرد جانشین‌پروری [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • زمانیان، علیرضا رابطه عدالت اداراک شده کارکنان و صداقت رفتاری مدیران: مطالعه ای در شعب بانک کشاورزی استان مازندران) [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 147-166]

س

  • سپهوند، رضا شناسایی و اولویت‌بندی ابعاد ارزیابی عملکرد استانداران دولت جمهوری اسلامی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • سید نقوی، میر علی ارایه چارچوب خط مشی های دولت در افزایش توان رقابت ملی در بازارهای برون مرزی خدمات مهندسی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 83-116]
  • سید نقوی، میر علی مرور نظام مند و چند سطحی ادبیات بازسازی اعتماد: رهنمودهایی برای پژوهشگران [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 53-102]
  • سلاجقه، سنجر شناسایی و تبیین عوامل بازدارنده اجرای تحول نظام اداری در حوزه منابع انسانی(مورد مطالعه: دستگاه های اجرایی شهر کرمان) [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 161-184]
  • ساجدی خواه، علی تحلیل تأثیر توصیه مشتریان بر عملکرد فروش محصولات تجربی در بازارهای دیجیتال با استفاده از روش تحلیل رگرسیون تابعی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 1-30]

ش

  • شیرویه پور، شهریار راهبردهایی جهت بهبود سرمایه اجتماعی در ایران: رویکردی آینده‌پژوهانه با کاربست روش تحلیل لایه‌ای علت‌ ها [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 135-160]
  • شیروانی ناغانی، مسلم الگوی محیطی موثر بر آینده نگاری راهبردی ورزش ایران و تعیین عدم قطعیت های کلیدی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 53-83]
  • شهلایی، جواد الگوی محیطی موثر بر آینده نگاری راهبردی ورزش ایران و تعیین عدم قطعیت های کلیدی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 53-83]
  • شاهین، آرش تحلیل تأثیر توصیه مشتریان بر عملکرد فروش محصولات تجربی در بازارهای دیجیتال با استفاده از روش تحلیل رگرسیون تابعی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 1-30]
  • شریف زاده، فتاح ارایه چارچوب خط مشی های دولت در افزایش توان رقابت ملی در بازارهای برون مرزی خدمات مهندسی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 83-116]

ص

  • صیادی، سعید شناسایی و تبیین عوامل بازدارنده اجرای تحول نظام اداری در حوزه منابع انسانی(مورد مطالعه: دستگاه های اجرایی شهر کرمان) [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 161-184]
  • صیادشیرکش، سعید بازنگری و برازش مدل مشارکت دولتی-خصوصی در صنایع پایین دستی نفت ایران [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 1-27]
  • صدر نفیسی، سیروس ارایه چارچوب خط مشی های دولت در افزایش توان رقابت ملی در بازارهای برون مرزی خدمات مهندسی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 83-116]

ط

  • طهماسبی، هامون آموزش مدیریت مسئولانه: مسیر تکامل، پیش‌ران‌ها و چالش‌ها [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 17-52]
  • طالبی، حامد رابطه عدالت اداراک شده کارکنان و صداقت رفتاری مدیران: مطالعه ای در شعب بانک کشاورزی استان مازندران) [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 147-166]
  • طالبی، کامبیز طراحی مدل توانمندسازی کسب و کارهای کوچک و متوسط دانش بنیان با رویکرد دیمتل [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-16]

ع

  • علیزاده ثانی، محسن رابطه عدالت اداراک شده کارکنان و صداقت رفتاری مدیران: مطالعه ای در شعب بانک کشاورزی استان مازندران) [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 147-166]
  • علوی، سید بابک بررسی نقش رهبری اصیل در شکل گیری انگیزش مختارانه و تعهد عاطفی کارکنان در تغییرات پیچیده سازمانی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • عبدالوند، محمد علی مدل برند سازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران بر اساس رویکرد مدل معادلات ساختاری (SEM) و با تمرکز بر هویت اجتماعی برند [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 85-115]
  • عبدالهی، هادی مرور نظام مند و چند سطحی ادبیات بازسازی اعتماد: رهنمودهایی برای پژوهشگران [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 53-102]
  • عبدالملکی، جمال نقش رهبری معنوی در عملکرد شغلی با میانجی‌گری سرمایه اجتماعی در کارکنان دانشگاه بوعلی سینا [دوره 16، شماره 64، 1400]

غ

  • غفاری، کامران پرداخت مبتنی بر عملکرد در سازمان‌های پروژه محور(مورد مطالعه: پژوهشگاه نیرو) [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 103-133]

ف

  • فقیهی، ابوالحسن بازنگری و برازش مدل مشارکت دولتی-خصوصی در صنایع پایین دستی نفت ایران [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 1-27]
  • فقیهی، ابوالحسن طراحی الگوی خط‌مشی منسجم حکمرانی آب در ایران [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • فایض، سمانه بازنگری و برازش مدل مشارکت دولتی-خصوصی در صنایع پایین دستی نفت ایران [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 1-27]
  • فائزی رازی، فرشاد توسعه قابلیت‌های بازار محوری با تأکید بر نوآوری و کارآفرین محوری. ؛ نقش مدیریت دانش در شرکت‌های تولیدی شهر مشهد با رویکرد مدل معادلات ساختاری [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 29-54]
  • فرهمند، رضا شناسایی و تبیین عوامل بازدارنده اجرای تحول نظام اداری در حوزه منابع انسانی(مورد مطالعه: دستگاه های اجرایی شهر کرمان) [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 161-184]
  • فرخ شاهی نیا، رضا الگوی محیطی موثر بر آینده نگاری راهبردی ورزش ایران و تعیین عدم قطعیت های کلیدی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 53-83]

ق

  • قلی پور، آرین شناخت تجارب زیسته کارکنان از فضای کاری؛ پژوهش پدیدارشناسانه [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 31-52]
  • قنبری، سیروس نقش رهبری معنوی در عملکرد شغلی با میانجی‌گری سرمایه اجتماعی در کارکنان دانشگاه بوعلی سینا [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • قاسمی، حاکم راهبردهایی جهت بهبود سرمایه اجتماعی در ایران: رویکردی آینده‌پژوهانه با کاربست روش تحلیل لایه‌ای علت‌ ها [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 135-160]

ک

  • کارگر، غلامعلی الگوی محیطی موثر بر آینده نگاری راهبردی ورزش ایران و تعیین عدم قطعیت های کلیدی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 53-83]

م

  • میرزایی، اشرف بحران کرونا: ایران در آینه آزمون: رویکردی تطبیقی [دوره 16، شماره 62، 1400]
  • میرزایی، زینب نگاشت شناختی آمیخته بازاریابی اجتماعی دروصول مالیات داوطلبانه [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 55-82]
  • مومنی، امیررضا کاربست هوش مصنوعی در بخش دولتی (مطالعه ای فرا ترکیب) [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 117-145]
  • مومنی مفرد، معصومه شناسایی و اولویت‌بندی ابعاد ارزیابی عملکرد استانداران دولت جمهوری اسلامی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • مومنی مهمویی، حسین طراحی و اعتبارسنجی الگوی شایستگی مدیران آموزش و پرورش با رویکرد جانشین‌پروری [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • موسوی، سید نجم الدین شناسایی و اولویت‌بندی ابعاد ارزیابی عملکرد استانداران دولت جمهوری اسلامی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • ملک محمدی، الهه بررسی نقش رهبری اصیل در شکل گیری انگیزش مختارانه و تعهد عاطفی کارکنان در تغییرات پیچیده سازمانی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • محمودزاده، سید مجتبی مرور نظام مند و چند سطحی ادبیات بازسازی اعتماد: رهنمودهایی برای پژوهشگران [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 53-102]
  • محمدکاظمی، رضا طراحی مدل توانمندسازی کسب و کارهای کوچک و متوسط دانش بنیان با رویکرد دیمتل [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-16]

ن

  • نیکویه، مهدی راهبردهایی جهت بهبود سرمایه اجتماعی در ایران: رویکردی آینده‌پژوهانه با کاربست روش تحلیل لایه‌ای علت‌ ها [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 135-160]
  • نورنژادونوش، وحید ارائه مدل توسعه قابلیت‌های پویای بازاریابی در شرکت‌های کوچک و متوسط لبنی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 147-174]
  • نایب زاده، شهناز نگاشت شناختی آمیخته بازاریابی اجتماعی دروصول مالیات داوطلبانه [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 55-82]
  • نجمی، منوچهر آموزش مدیریت مسئولانه: مسیر تکامل، پیش‌ران‌ها و چالش‌ها [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 17-52]

و

  • وکیل الرعایا، یونس توسعه قابلیت‌های بازار محوری با تأکید بر نوآوری و کارآفرین محوری. ؛ نقش مدیریت دانش در شرکت‌های تولیدی شهر مشهد با رویکرد مدل معادلات ساختاری [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 29-54]
  • واعظی، رضا بحران کرونا: ایران در آینه آزمون: رویکردی تطبیقی [دوره 16، شماره 62، 1400]
  • وحدتی، حجت شناسایی و اولویت‌بندی ابعاد ارزیابی عملکرد استانداران دولت جمهوری اسلامی [دوره 16، شماره 64، 1400]

ه

  • هنری، حبیب الگوی محیطی موثر بر آینده نگاری راهبردی ورزش ایران و تعیین عدم قطعیت های کلیدی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 53-83]

ی

  • یوسفیان، الهه طراحی الگوی خط‌مشی منسجم حکمرانی آب در ایران [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • یعقوبی، نورمحمد کاربست هوش مصنوعی در بخش دولتی (مطالعه ای فرا ترکیب) [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 117-145]