آ
-
آشنایی با برند
تاثیر آشنایی با برند و نوع محصول بر پاسخ مشتری به بازاریابی خیرخواهانه [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 101-126]
-
آمادگی الکترونیکی
روند تکامل مدلهای آمادگی الکترونیکی و شکاف دیجیتالی از منظر روش شناسی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 51-80]
-
آوای تدافعی
سکوت سازمانی: مفاهیم، علل و پیامدها [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 77-104]
-
آوای مطیع
سکوت سازمانی: مفاهیم، علل و پیامدها [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 77-104]
-
آوای نوع دوستانه
سکوت سازمانی: مفاهیم، علل و پیامدها [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 77-104]
-
آیندهپژوهی
آیندهپژوهی پاسخگویی سازمانهای غیردولتی حوزهی سلامت و بهداشت ایران 1404 [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 47-76]
ا
-
ابزار اندازهگیری تعاملات تیم
بررسی سازهی کیفیت کار تیمی و اصلاح ابزار اندازهگیری تعاملات تیم: تحلیل مفهومی و تجربی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 19-47]
-
ادراک از ارتباطات مؤثر
نقش درک حمایت سازمانی در رابطهی بین ارتباطات مؤثر و کارکردهای رفتار سازمانی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 79-99]
-
ادراک از حمایت سازمانی
نقش درک حمایت سازمانی در رابطهی بین ارتباطات مؤثر و کارکردهای رفتار سازمانی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 79-99]
-
ارتباطات اثربخش5
تأثیر هوش هیجانی بر ارتباطات اثربخش مدیران شعب بانک ملت در شهر تهران [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 145-158]
-
ارتباطات4
تأثیر هوش هیجانی بر ارتباطات اثربخش مدیران شعب بانک ملت در شهر تهران [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 145-158]
-
ارزش قابل ارائه
بررسی عوامل موثر در طراحی مدل کسب و کار همراه در حوزه مدیریت زیرساخت [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 67-88]
-
ارکان درونی کارراهه
جهت گیری های درونی کارراهه: مطالعه موردی صنعت بانکداری [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 25-40]
-
امکان¬سنجی اجرای برنامه
ملاحظات طراحی و پیاده¬سازی اثربخش نظام جانشین¬پروری در یک شرکت با رسمیت پایین و کارکنان دانش¬محور [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 27-63]
-
انتالوژی مدل کسب¬وکار
توسعه و تغییر مدل کسب¬وکار با بهکارگیری رویکرد پویایی سیستم¬ها [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 1-18]
-
انتظارت ذینفعان
طراحی و سنجش مدل سازمان ارزش بنیان در شرکت مادر تخصصی توانیر [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 113-140]
-
انجمن علمی – شبکه سیاستگذاری -- تصمیم گیری علمی
نقش انجمن های علمی و نظام تصمیم گیری های علمی کشور [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 89-112]
ب
-
بازاریابی خیرخواهانه
تاثیر آشنایی با برند و نوع محصول بر پاسخ مشتری به بازاریابی خیرخواهانه [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 101-126]
-
بازاریابی عامالمنفعه
تاثیر آشنایی با برند و نوع محصول بر پاسخ مشتری به بازاریابی خیرخواهانه [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 101-126]
-
بانکداری
جهت گیری های درونی کارراهه: مطالعه موردی صنعت بانکداری [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 25-40]
-
بخش دولتی
طراحی و سنجش مدل سازمان ارزش بنیان در شرکت مادر تخصصی توانیر [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 113-140]
-
برنامه¬ریزی جانشین¬پروری
ملاحظات طراحی و پیاده¬سازی اثربخش نظام جانشین¬پروری در یک شرکت با رسمیت پایین و کارکنان دانش¬محور [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 27-63]
-
بهرهوری کل عوامل
انتظار بهبود عملکرد صنایع دولتی واگذارشده به بخش خصوصی: حقیقت یا افسانه؟ [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 141-172]
-
بورس اوراق بهادار
انتظار بهبود عملکرد صنایع دولتی واگذارشده به بخش خصوصی: حقیقت یا افسانه؟ [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 141-172]
پ
-
پاسخگویی
آیندهپژوهی پاسخگویی سازمانهای غیردولتی حوزهی سلامت و بهداشت ایران 1404 [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 47-76]
-
پایداری زیستمحیطی
مقتضیات تحقق مدیریت زنجیرهی تأمین سبز درصنعت خودروسازی ایران [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 123-141]
-
پرسشنامهی کیفیت کار تیمی
بررسی سازهی کیفیت کار تیمی و اصلاح ابزار اندازهگیری تعاملات تیم: تحلیل مفهومی و تجربی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 19-47]
-
پویایی سیستم¬ها
توسعه و تغییر مدل کسب¬وکار با بهکارگیری رویکرد پویایی سیستم¬ها [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 1-18]
-
پژوهش¬های دانشگاهی
پژوهشی دربارهی پایان¬نامه¬های کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از حیث موضوع و روش: مورد مطالعه دانشگاه تهران [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 105-123]
-
پیکربندی ارزش
بررسی عوامل موثر در طراحی مدل کسب و کار همراه در حوزه مدیریت زیرساخت [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 67-88]
ت
-
تحلیل عاملی
طراحی الگوی عوامل درونسازمانی مؤثر بر موفقیت سازمانهای پژوهش و فنآوری در ایران (مورد مطالعه: جهاد دانشگاهی) [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 1-26]
-
تحلیل چند متغیره
روند تکامل مدلهای آمادگی الکترونیکی و شکاف دیجیتالی از منظر روش شناسی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 51-80]
-
ترک خدمت
فرهنگ، تعهد سازمانی و تمایل به ترک خدمت کارکنان دانشی: طراحی و تبیین مدلی در پژوهشگاه صنعت نفت [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 1-24]
-
تعهد سازمانی
فرهنگ، تعهد سازمانی و تمایل به ترک خدمت کارکنان دانشی: طراحی و تبیین مدلی در پژوهشگاه صنعت نفت [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 1-24]
-
تعهد و رضایت شغلی
نقش درک حمایت سازمانی در رابطهی بین ارتباطات مؤثر و کارکردهای رفتار سازمانی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 79-99]
ج
-
جبران خدمات
انعطافپذیری سیستمهای جبران خدمات؛ زمینهساز ارتقاء کارآفرینی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 151-167]
-
جبران خدمات تشویقی
انعطافپذیری سیستمهای جبران خدمات؛ زمینهساز ارتقاء کارآفرینی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 151-167]
-
جبران خدمات عادلانه
انعطافپذیری سیستمهای جبران خدمات؛ زمینهساز ارتقاء کارآفرینی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 151-167]
-
جبران خدمات مبتنی بر عملکرد
انعطافپذیری سیستمهای جبران خدمات؛ زمینهساز ارتقاء کارآفرینی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 151-167]
چ
-
چارچوب نظری
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در بخش بالادستی صنعت نفت و گاز ایران [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 101-124]
ح
-
حمایت سازمانی اداراکشده
تبیین سرمایهی اجتماعی به عنوان اهرمی کلیدی در ارتقای اثربخشی تیمی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 61-78]
خ
-
خصوصیسازی
انتظار بهبود عملکرد صنایع دولتی واگذارشده به بخش خصوصی: حقیقت یا افسانه؟ [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 141-172]
ر
-
رابطه همکاری میان سازمانی
مدل رابطه همکاری میان سازمانی برای بهبود عملکرد زنجیره تامین در صنعت فرش ماشینی ایران [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 1-27]
-
رسمیت پایین
ملاحظات طراحی و پیاده¬سازی اثربخش نظام جانشین¬پروری در یک شرکت با رسمیت پایین و کارکنان دانش¬محور [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 27-63]
-
رشد سریع سازمان
ملاحظات طراحی و پیاده¬سازی اثربخش نظام جانشین¬پروری در یک شرکت با رسمیت پایین و کارکنان دانش¬محور [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 27-63]
-
رفتار شهروندی سازمانی
تبیین سرمایهی اجتماعی به عنوان اهرمی کلیدی در ارتقای اثربخشی تیمی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 61-78]
-
رفتار مشتری
تاثیر آشنایی با برند و نوع محصول بر پاسخ مشتری به بازاریابی خیرخواهانه [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 101-126]
-
رهبری ارزشبنیان
طراحی و سنجش مدل سازمان ارزش بنیان در شرکت مادر تخصصی توانیر [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 113-140]
-
روابط خریدار-تامین کننده
مدل رابطه همکاری میان سازمانی برای بهبود عملکرد زنجیره تامین در صنعت فرش ماشینی ایران [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 1-27]
-
روش¬شناسی
پژوهشی دربارهی پایان¬نامه¬های کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از حیث موضوع و روش: مورد مطالعه دانشگاه تهران [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 105-123]
ز
-
زنجیره تامین
مدل رابطه همکاری میان سازمانی برای بهبود عملکرد زنجیره تامین در صنعت فرش ماشینی ایران [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 1-27]
س
-
سازمان پژوهش و فنآوری (RTO)
طراحی الگوی عوامل درونسازمانی مؤثر بر موفقیت سازمانهای پژوهش و فنآوری در ایران (مورد مطالعه: جهاد دانشگاهی) [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 1-26]
-
سازمانارزش بنیان
طراحی و سنجش مدل سازمان ارزش بنیان در شرکت مادر تخصصی توانیر [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 113-140]
-
سازمانهای غیردولتی حوزهی سلامت و بهداشت ایران
آیندهپژوهی پاسخگویی سازمانهای غیردولتی حوزهی سلامت و بهداشت ایران 1404 [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 47-76]
-
سرمایه گذاری مشترک
ارائه مدلی به منظور شناسایی عوامل موثر بر عملکرد سرمایه گذاری های مشترک :
مورد مطالعه شرکت ایدرو [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 141-152]
-
سرمایهی اجتماعی
تبیین سرمایهی اجتماعی به عنوان اهرمی کلیدی در ارتقای اثربخشی تیمی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 61-78]
-
سکوت تدافعی
سکوت سازمانی: مفاهیم، علل و پیامدها [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 77-104]
-
سکوت سازمانی
سکوت سازمانی: مفاهیم، علل و پیامدها [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 77-104]
-
سکوت مطیع
سکوت سازمانی: مفاهیم، علل و پیامدها [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 77-104]
-
سکوت نوع دوستانه
سکوت سازمانی: مفاهیم، علل و پیامدها [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 77-104]
-
سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفهای
طراحی مدلی برای یکپارچهسازی سیستمهای مدیریتی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 127-150]
-
سیستم مدیریت محیط زیست
طراحی مدلی برای یکپارچهسازی سیستمهای مدیریتی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 127-150]
-
سیستم مدیریت کیفیت
طراحی مدلی برای یکپارچهسازی سیستمهای مدیریتی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 127-150]
-
سیستم مدیریت یکپارچه
طراحی مدلی برای یکپارچهسازی سیستمهای مدیریتی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 127-150]
ش
-
شاخص دیویژیا
انتظار بهبود عملکرد صنایع دولتی واگذارشده به بخش خصوصی: حقیقت یا افسانه؟ [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 141-172]
-
شاخص مرکب
روند تکامل مدلهای آمادگی الکترونیکی و شکاف دیجیتالی از منظر روش شناسی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 51-80]
-
شبیه¬سازی
توسعه و تغییر مدل کسب¬وکار با بهکارگیری رویکرد پویایی سیستم¬ها [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 1-18]
-
شراکت
بررسی عوامل موثر در طراحی مدل کسب و کار همراه در حوزه مدیریت زیرساخت [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 67-88]
-
شکاف دیجیتالی
روند تکامل مدلهای آمادگی الکترونیکی و شکاف دیجیتالی از منظر روش شناسی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 51-80]
ص
-
صنعت بانکداری
بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و رضایت مشتری در صنعت بانکداری: مدل مقایسه ای خدمات سنتی و الکترونیکی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 41-66]
-
صنعت خودروی ایران
مقتضیات تحقق مدیریت زنجیرهی تأمین سبز درصنعت خودروسازی ایران [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 123-141]
-
صنعت نفت و گاز ایران
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در بخش بالادستی صنعت نفت و گاز ایران [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 101-124]
ع
-
عملکرد سرمایه گذاری مشترک
ارائه مدلی به منظور شناسایی عوامل موثر بر عملکرد سرمایه گذاری های مشترک :
مورد مطالعه شرکت ایدرو [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 141-152]
-
عوامل مؤثر بر یادگیری غیررسمی
شناسایی چارچوبی برای عوامل تأثیرگذار بر یادگیری غیررسمی کارآفرینان در صنعت ارتباطات و فنآوری اطلاعات [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 81-100]
-
عوامل موثر بر عملکرد
ارائه مدلی به منظور شناسایی عوامل موثر بر عملکرد سرمایه گذاری های مشترک :
مورد مطالعه شرکت ایدرو [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 141-152]
-
عوامل کلیدی موفقیت
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در بخش بالادستی صنعت نفت و گاز ایران [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 101-124]
ف
-
فرهنگ سازمانی
فرهنگ، تعهد سازمانی و تمایل به ترک خدمت کارکنان دانشی: طراحی و تبیین مدلی در پژوهشگاه صنعت نفت [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 1-24]
-
فعالیتهای کلیدی
بررسی عوامل موثر در طراحی مدل کسب و کار همراه در حوزه مدیریت زیرساخت [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 67-88]
ک
-
کارآفرینان کارکشته
شناسایی چارچوبی برای عوامل تأثیرگذار بر یادگیری غیررسمی کارآفرینان در صنعت ارتباطات و فنآوری اطلاعات [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 81-100]
-
کارآفرینی
انعطافپذیری سیستمهای جبران خدمات؛ زمینهساز ارتقاء کارآفرینی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 151-167]
-
کارراهه
جهت گیری های درونی کارراهه: مطالعه موردی صنعت بانکداری [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 25-40]
-
کارکنان دانش¬محور
ملاحظات طراحی و پیاده¬سازی اثربخش نظام جانشین¬پروری در یک شرکت با رسمیت پایین و کارکنان دانش¬محور [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 27-63]
-
کارکنان دانشی
فرهنگ، تعهد سازمانی و تمایل به ترک خدمت کارکنان دانشی: طراحی و تبیین مدلی در پژوهشگاه صنعت نفت [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 1-24]
-
کسبوکارهای الکترونیکی کوچک و متوسط
ارائهی الگویی برای گونهشناسی مدلهای کسب و کار الکترونیکی کوچک و متوسط ایران [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 27-50]
-
کیفیت خدمات الکترونیک
بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و رضایت مشتری در صنعت بانکداری: مدل مقایسه ای خدمات سنتی و الکترونیکی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 41-66]
-
کیفیت خدمات سنتی
بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و رضایت مشتری در صنعت بانکداری: مدل مقایسه ای خدمات سنتی و الکترونیکی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 41-66]
-
کیفیت کار تیمی
بررسی سازهی کیفیت کار تیمی و اصلاح ابزار اندازهگیری تعاملات تیم: تحلیل مفهومی و تجربی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 19-47]
گ
-
گونهشناسی
ارائهی الگویی برای گونهشناسی مدلهای کسب و کار الکترونیکی کوچک و متوسط ایران [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 27-50]
م
-
مدل سازی معادلات ساختاری
بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و رضایت مشتری در صنعت بانکداری: مدل مقایسه ای خدمات سنتی و الکترونیکی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 41-66]
-
مدل کسب و کار
بررسی عوامل موثر در طراحی مدل کسب و کار همراه در حوزه مدیریت زیرساخت [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 67-88]
-
مدل کسبوکار الکترونیکی
ارائهی الگویی برای گونهشناسی مدلهای کسب و کار الکترونیکی کوچک و متوسط ایران [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 27-50]
-
مدل کسب¬وکار
توسعه و تغییر مدل کسب¬وکار با بهکارگیری رویکرد پویایی سیستم¬ها [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 1-18]
-
مدیران و مالکان مشترک
ملاحظات طراحی و پیاده¬سازی اثربخش نظام جانشین¬پروری در یک شرکت با رسمیت پایین و کارکنان دانش¬محور [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 27-63]
-
مدیریت دولتی
پژوهشی دربارهی پایان¬نامه¬های کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از حیث موضوع و روش: مورد مطالعه دانشگاه تهران [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 105-123]
-
مدیریت زنجیرهی تأمین
مقتضیات تحقق مدیریت زنجیرهی تأمین سبز درصنعت خودروسازی ایران [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 123-141]
-
مدیریت زنجیرهی تأمین سبز
مقتضیات تحقق مدیریت زنجیرهی تأمین سبز درصنعت خودروسازی ایران [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 123-141]
-
مسئولیت اجتماعی شرکتها
تاثیر آشنایی با برند و نوع محصول بر پاسخ مشتری به بازاریابی خیرخواهانه [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 101-126]
-
مشارکت محصول
تاثیر آشنایی با برند و نوع محصول بر پاسخ مشتری به بازاریابی خیرخواهانه [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 101-126]
-
مطالعه مقایسه¬ای
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در بخش بالادستی صنعت نفت و گاز ایران [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 101-124]
-
معادلات ساختاریافته
طراحی الگوی عوامل درونسازمانی مؤثر بر موفقیت سازمانهای پژوهش و فنآوری در ایران (مورد مطالعه: جهاد دانشگاهی) [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 1-26]
-
معنویت
جهت گیری های درونی کارراهه: مطالعه موردی صنعت بانکداری [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 25-40]
-
موضوعشناسی
پژوهشی دربارهی پایان¬نامه¬های کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از حیث موضوع و روش: مورد مطالعه دانشگاه تهران [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 105-123]
ن
-
نظریه مبادله اجتماعی
مدل رابطه همکاری میان سازمانی برای بهبود عملکرد زنجیره تامین در صنعت فرش ماشینی ایران [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 1-27]
-
نظریه هزینه-مبادله
مدل رابطه همکاری میان سازمانی برای بهبود عملکرد زنجیره تامین در صنعت فرش ماشینی ایران [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 1-27]
-
نقاط مرجع استراتژیک
ارائهی الگویی برای گونهشناسی مدلهای کسب و کار الکترونیکی کوچک و متوسط ایران [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 27-50]
و
-
وابستگی شغلی
نقش درک حمایت سازمانی در رابطهی بین ارتباطات مؤثر و کارکردهای رفتار سازمانی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 79-99]
ه
-
هوش1
تأثیر هوش هیجانی بر ارتباطات اثربخش مدیران شعب بانک ملت در شهر تهران [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 145-158]
-
هوشهیجانی3
تأثیر هوش هیجانی بر ارتباطات اثربخش مدیران شعب بانک ملت در شهر تهران [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 145-158]
-
هیجان2
تأثیر هوش هیجانی بر ارتباطات اثربخش مدیران شعب بانک ملت در شهر تهران [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 145-158]
ی
-
یادگیری غیررسمی
شناسایی چارچوبی برای عوامل تأثیرگذار بر یادگیری غیررسمی کارآفرینان در صنعت ارتباطات و فنآوری اطلاعات [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 81-100]
-
یادگیری کارآفرینانه
شناسایی چارچوبی برای عوامل تأثیرگذار بر یادگیری غیررسمی کارآفرینان در صنعت ارتباطات و فنآوری اطلاعات [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 81-100]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد