نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آشنایی با برند تاثیر آشنایی با برند و نوع محصول بر پاسخ مشتری به بازاریابی خیرخواهانه [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 101-126]
  • آمادگی الکترونیکی روند تکامل مدلهای آمادگی الکترونیکی و شکاف دیجیتالی از منظر روش شناسی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 51-80]
  • آوای تدافعی سکوت سازمانی: مفاهیم، علل و پیامدها [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 77-104]
  • آوای مطیع سکوت سازمانی: مفاهیم، علل و پیامدها [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 77-104]
  • آوای نوع دوستانه سکوت سازمانی: مفاهیم، علل و پیامدها [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 77-104]
  • آینده‌پژوهی آینده‌پژوهی پاسخگویی سازمان‌های غیردولتی حوزه‏ی سلامت و بهداشت ایران 1404 [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 47-76]

ا

  • ابزار اندازه‌گیری تعاملات تیم بررسی سازه‏ی کیفیت کار تیمی و اصلاح ابزار اندازه‌گیری تعاملات تیم: تحلیل مفهومی و تجربی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 19-47]
  • ادراک از ارتباطات مؤثر نقش درک حمایت سازمانی در رابطه‎ی بین ارتباطات مؤثر و کارکردهای رفتار سازمانی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 79-99]
  • ادراک از حمایت سازمانی نقش درک حمایت سازمانی در رابطه‎ی بین ارتباطات مؤثر و کارکردهای رفتار سازمانی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 79-99]
  • ارتباطات اثربخش5 تأثیر هوش‌ هیجانی بر ارتباطات اثربخش مدیران شعب بانک ‌ملت در شهر تهران [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 145-158]
  • ارتباطات4 تأثیر هوش‌ هیجانی بر ارتباطات اثربخش مدیران شعب بانک ‌ملت در شهر تهران [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 145-158]
  • ارزش قابل ارائه بررسی عوامل موثر در طراحی مدل کسب و کار همراه در حوزه مدیریت زیرساخت [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 67-88]
  • ارکان درونی کارراهه جهت گیری های درونی کارراهه: مطالعه موردی صنعت بانکداری [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 25-40]
  • امکان¬سنجی اجرای برنامه ملاحظات طراحی و پیاده¬سازی اثربخش نظام جانشین¬پروری در یک شرکت با رسمیت پایین و کارکنان دانش¬محور [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 27-63]
  • انتالوژی مدل کسب¬وکار توسعه و تغییر مدل کسب¬وکار با به‏کارگیری رویکرد پویایی سیستم¬ها [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 1-18]
  • انتظارت ذی‌نفعان طراحی و سنجش مدل سازمان ارزش بنیان در شرکت مادر تخصصی توانیر [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 113-140]
  • انجمن علمی – شبکه سیاستگذاری -- تصمیم گیری علمی نقش انجمن های علمی و نظام تصمیم گیری های علمی کشور [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 89-112]

ب

  • بازاریابی خیرخواهانه تاثیر آشنایی با برند و نوع محصول بر پاسخ مشتری به بازاریابی خیرخواهانه [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 101-126]
  • بازاریابی عام‌المنفعه تاثیر آشنایی با برند و نوع محصول بر پاسخ مشتری به بازاریابی خیرخواهانه [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 101-126]
  • بانکداری جهت گیری های درونی کارراهه: مطالعه موردی صنعت بانکداری [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 25-40]
  • بخش دولتی طراحی و سنجش مدل سازمان ارزش بنیان در شرکت مادر تخصصی توانیر [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 113-140]
  • برنامه¬ریزی جانشین¬پروری ملاحظات طراحی و پیاده¬سازی اثربخش نظام جانشین¬پروری در یک شرکت با رسمیت پایین و کارکنان دانش¬محور [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 27-63]
  • بهره‏وری کل عوامل انتظار بهبود عملکرد صنایع دولتی واگذار‏شده به بخش خصوصی: حقیقت یا افسانه؟ [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 141-172]
  • بورس اوراق بهادار انتظار بهبود عملکرد صنایع دولتی واگذار‏شده به بخش خصوصی: حقیقت یا افسانه؟ [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 141-172]

پ

  • پاسخگویی آینده‌پژوهی پاسخگویی سازمان‌های غیردولتی حوزه‏ی سلامت و بهداشت ایران 1404 [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 47-76]
  • پایداری زیست‏محیطی مقتضیات تحقق مدیریت زنجیره‏ی تأمین سبز درصنعت خودروسازی ایران [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 123-141]
  • پرسشنامه‏ی کیفیت کار تیمی بررسی سازه‏ی کیفیت کار تیمی و اصلاح ابزار اندازه‌گیری تعاملات تیم: تحلیل مفهومی و تجربی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 19-47]
  • پویایی سیستم¬ها توسعه و تغییر مدل کسب¬وکار با به‏کارگیری رویکرد پویایی سیستم¬ها [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 1-18]
  • پژوهش¬های دانشگاهی پژوهشی درباره‏ی پایان¬نامه¬های کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از حیث موضوع و روش: مورد مطالعه دانشگاه تهران [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 105-123]
  • پیکربندی ارزش بررسی عوامل موثر در طراحی مدل کسب و کار همراه در حوزه مدیریت زیرساخت [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 67-88]

ت

  • تحلیل عاملی طراحی الگوی عوامل درون‏سازمانی مؤثر بر موفقیت سازمان‏های پژوهش و فن‏آوری در ایران (مورد مطالعه: جهاد دانشگاهی) [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 1-26]
  • تحلیل چند متغیره روند تکامل مدلهای آمادگی الکترونیکی و شکاف دیجیتالی از منظر روش شناسی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 51-80]
  • ترک خدمت فرهنگ، تعهد سازمانی و تمایل به ترک خدمت کارکنان دانشی: طراحی و تبیین مدلی در پژوهشگاه صنعت نفت [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 1-24]
  • تعهد سازمانی فرهنگ، تعهد سازمانی و تمایل به ترک خدمت کارکنان دانشی: طراحی و تبیین مدلی در پژوهشگاه صنعت نفت [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 1-24]
  • تعهد و رضایت شغلی نقش درک حمایت سازمانی در رابطه‎ی بین ارتباطات مؤثر و کارکردهای رفتار سازمانی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 79-99]

ج

  • جبران خدمات انعطاف‏پذیری سیستم‏های جبران خدمات؛ زمینه‏ساز ارتقاء کارآفرینی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 151-167]
  • جبران خدمات تشویقی انعطاف‏پذیری سیستم‏های جبران خدمات؛ زمینه‏ساز ارتقاء کارآفرینی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 151-167]
  • جبران خدمات عادلانه انعطاف‏پذیری سیستم‏های جبران خدمات؛ زمینه‏ساز ارتقاء کارآفرینی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 151-167]
  • جبران خدمات مبتنی بر عملکرد انعطاف‏پذیری سیستم‏های جبران خدمات؛ زمینه‏ساز ارتقاء کارآفرینی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 151-167]

چ

  • چارچوب نظری شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در بخش بالادستی صنعت نفت و گاز ایران [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 101-124]

ح

خ

  • خصوصی‏سازی انتظار بهبود عملکرد صنایع دولتی واگذار‏شده به بخش خصوصی: حقیقت یا افسانه؟ [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 141-172]

ر

  • رابطه همکاری میان سازمانی مدل رابطه همکاری میان سازمانی برای بهبود عملکرد زنجیره تامین در صنعت فرش ماشینی ایران [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 1-27]
  • رسمیت پایین ملاحظات طراحی و پیاده¬سازی اثربخش نظام جانشین¬پروری در یک شرکت با رسمیت پایین و کارکنان دانش¬محور [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 27-63]
  • رشد سریع سازمان ملاحظات طراحی و پیاده¬سازی اثربخش نظام جانشین¬پروری در یک شرکت با رسمیت پایین و کارکنان دانش¬محور [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 27-63]
  • رفتار شهروندی سازمانی تبیین سرمایه‏ی اجتماعی به عنوان اهرمی کلیدی در ارتقای اثربخشی تیمی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 61-78]
  • رفتار مشتری تاثیر آشنایی با برند و نوع محصول بر پاسخ مشتری به بازاریابی خیرخواهانه [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 101-126]
  • رهبری ارزش‌بنیان طراحی و سنجش مدل سازمان ارزش بنیان در شرکت مادر تخصصی توانیر [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 113-140]
  • روابط خریدار-تامین کننده مدل رابطه همکاری میان سازمانی برای بهبود عملکرد زنجیره تامین در صنعت فرش ماشینی ایران [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 1-27]
  • روش¬شناسی پژوهشی درباره‏ی پایان¬نامه¬های کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از حیث موضوع و روش: مورد مطالعه دانشگاه تهران [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 105-123]

ز

  • زنجیره تامین مدل رابطه همکاری میان سازمانی برای بهبود عملکرد زنجیره تامین در صنعت فرش ماشینی ایران [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 1-27]

س

  • سازمان پژوهش و فن‏آوری (RTO) طراحی الگوی عوامل درون‏سازمانی مؤثر بر موفقیت سازمان‏های پژوهش و فن‏آوری در ایران (مورد مطالعه: جهاد دانشگاهی) [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 1-26]
  • سازمان‌ارزش بنیان طراحی و سنجش مدل سازمان ارزش بنیان در شرکت مادر تخصصی توانیر [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 113-140]
  • سازمان‌های غیردولتی حوزه‏ی سلامت و بهداشت ایران آینده‌پژوهی پاسخگویی سازمان‌های غیردولتی حوزه‏ی سلامت و بهداشت ایران 1404 [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 47-76]
  • سرمایه گذاری مشترک ارائه مدلی به منظور شناسایی عوامل موثر بر عملکرد سرمایه گذاری های مشترک : مورد مطالعه شرکت ایدرو [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 141-152]
  • سرمایه‏ی اجتماعی تبیین سرمایه‏ی اجتماعی به عنوان اهرمی کلیدی در ارتقای اثربخشی تیمی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 61-78]
  • سکوت تدافعی سکوت سازمانی: مفاهیم، علل و پیامدها [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 77-104]
  • سکوت سازمانی سکوت سازمانی: مفاهیم، علل و پیامدها [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 77-104]
  • سکوت مطیع سکوت سازمانی: مفاهیم، علل و پیامدها [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 77-104]
  • سکوت نوع دوستانه سکوت سازمانی: مفاهیم، علل و پیامدها [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 77-104]
  • سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‏ای طراحی مدلی برای یک‏پارچه‏سازی سیستم‏های مدیریتی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 127-150]
  • سیستم مدیریت محیط زیست طراحی مدلی برای یک‏پارچه‏سازی سیستم‏های مدیریتی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 127-150]
  • سیستم مدیریت کیفیت طراحی مدلی برای یک‏پارچه‏سازی سیستم‏های مدیریتی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 127-150]
  • سیستم مدیریت یک‏پارچه طراحی مدلی برای یک‏پارچه‏سازی سیستم‏های مدیریتی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 127-150]

ش

  • شاخص دیویژیا انتظار بهبود عملکرد صنایع دولتی واگذار‏شده به بخش خصوصی: حقیقت یا افسانه؟ [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 141-172]
  • شاخص مرکب روند تکامل مدلهای آمادگی الکترونیکی و شکاف دیجیتالی از منظر روش شناسی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 51-80]
  • شبیه¬سازی توسعه و تغییر مدل کسب¬وکار با به‏کارگیری رویکرد پویایی سیستم¬ها [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 1-18]
  • شراکت بررسی عوامل موثر در طراحی مدل کسب و کار همراه در حوزه مدیریت زیرساخت [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 67-88]
  • شکاف دیجیتالی روند تکامل مدلهای آمادگی الکترونیکی و شکاف دیجیتالی از منظر روش شناسی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 51-80]

ص

  • صنعت بانکداری بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و رضایت مشتری در صنعت بانکداری: مدل مقایسه ای خدمات سنتی و الکترونیکی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 41-66]
  • صنعت خودروی ایران مقتضیات تحقق مدیریت زنجیره‏ی تأمین سبز درصنعت خودروسازی ایران [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 123-141]
  • صنعت نفت و گاز ایران شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در بخش بالادستی صنعت نفت و گاز ایران [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 101-124]

ع

  • عملکرد سرمایه گذاری مشترک ارائه مدلی به منظور شناسایی عوامل موثر بر عملکرد سرمایه گذاری های مشترک : مورد مطالعه شرکت ایدرو [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 141-152]
  • عوامل مؤثر بر یادگیری غیررسمی شناسایی چارچوبی برای عوامل تأثیرگذار بر یادگیری غیررسمی کارآفرینان در صنعت ارتباطات و فن‏آوری اطلاعات [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 81-100]
  • عوامل موثر بر عملکرد ارائه مدلی به منظور شناسایی عوامل موثر بر عملکرد سرمایه گذاری های مشترک : مورد مطالعه شرکت ایدرو [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 141-152]
  • عوامل کلیدی موفقیت شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در بخش بالادستی صنعت نفت و گاز ایران [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 101-124]

ف

  • فرهنگ سازمانی فرهنگ، تعهد سازمانی و تمایل به ترک خدمت کارکنان دانشی: طراحی و تبیین مدلی در پژوهشگاه صنعت نفت [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 1-24]
  • فعالیت‌های کلیدی بررسی عوامل موثر در طراحی مدل کسب و کار همراه در حوزه مدیریت زیرساخت [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 67-88]

ک

  • کارآفرینان کارکشته شناسایی چارچوبی برای عوامل تأثیرگذار بر یادگیری غیررسمی کارآفرینان در صنعت ارتباطات و فن‏آوری اطلاعات [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 81-100]
  • کارآفرینی انعطاف‏پذیری سیستم‏های جبران خدمات؛ زمینه‏ساز ارتقاء کارآفرینی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 151-167]
  • کارراهه جهت گیری های درونی کارراهه: مطالعه موردی صنعت بانکداری [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 25-40]
  • کارکنان دانش¬محور ملاحظات طراحی و پیاده¬سازی اثربخش نظام جانشین¬پروری در یک شرکت با رسمیت پایین و کارکنان دانش¬محور [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 27-63]
  • کارکنان دانشی فرهنگ، تعهد سازمانی و تمایل به ترک خدمت کارکنان دانشی: طراحی و تبیین مدلی در پژوهشگاه صنعت نفت [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 1-24]
  • کسب‏و‏کارهای الکترونیکی کوچک و متوسط ارائه‏ی الگویی برای گونه‏شناسی مدل‏های کسب‏ و ‏کار الکترونیکی کوچک و متوسط ایران [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 27-50]
  • کیفیت خدمات الکترونیک بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و رضایت مشتری در صنعت بانکداری: مدل مقایسه ای خدمات سنتی و الکترونیکی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 41-66]
  • کیفیت خدمات سنتی بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و رضایت مشتری در صنعت بانکداری: مدل مقایسه ای خدمات سنتی و الکترونیکی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 41-66]
  • کیفیت کار تیمی بررسی سازه‏ی کیفیت کار تیمی و اصلاح ابزار اندازه‌گیری تعاملات تیم: تحلیل مفهومی و تجربی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 19-47]

گ

  • گونه‏شناسی ارائه‏ی الگویی برای گونه‏شناسی مدل‏های کسب‏ و ‏کار الکترونیکی کوچک و متوسط ایران [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 27-50]

م

  • مدل سازی معادلات ساختاری بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و رضایت مشتری در صنعت بانکداری: مدل مقایسه ای خدمات سنتی و الکترونیکی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 41-66]
  • مدل کسب و کار بررسی عوامل موثر در طراحی مدل کسب و کار همراه در حوزه مدیریت زیرساخت [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 67-88]
  • مدل کسب‏و‏کار الکترونیکی ارائه‏ی الگویی برای گونه‏شناسی مدل‏های کسب‏ و ‏کار الکترونیکی کوچک و متوسط ایران [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 27-50]
  • مدل کسب¬وکار توسعه و تغییر مدل کسب¬وکار با به‏کارگیری رویکرد پویایی سیستم¬ها [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 1-18]
  • مدیران و مالکان مشترک ملاحظات طراحی و پیاده¬سازی اثربخش نظام جانشین¬پروری در یک شرکت با رسمیت پایین و کارکنان دانش¬محور [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 27-63]
  • مدیریت دولتی پژوهشی درباره‏ی پایان¬نامه¬های کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از حیث موضوع و روش: مورد مطالعه دانشگاه تهران [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 105-123]
  • مدیریت زنجیره‏ی تأمین مقتضیات تحقق مدیریت زنجیره‏ی تأمین سبز درصنعت خودروسازی ایران [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 123-141]
  • مدیریت زنجیره‏ی تأمین سبز مقتضیات تحقق مدیریت زنجیره‏ی تأمین سبز درصنعت خودروسازی ایران [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 123-141]
  • مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها تاثیر آشنایی با برند و نوع محصول بر پاسخ مشتری به بازاریابی خیرخواهانه [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 101-126]
  • مشارکت محصول تاثیر آشنایی با برند و نوع محصول بر پاسخ مشتری به بازاریابی خیرخواهانه [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 101-126]
  • مطالعه مقایسه¬ای شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در بخش بالادستی صنعت نفت و گاز ایران [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 101-124]
  • معادلات ساختاریافته طراحی الگوی عوامل درون‏سازمانی مؤثر بر موفقیت سازمان‏های پژوهش و فن‏آوری در ایران (مورد مطالعه: جهاد دانشگاهی) [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 1-26]
  • معنویت جهت گیری های درونی کارراهه: مطالعه موردی صنعت بانکداری [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 25-40]
  • موضوع‏شناسی پژوهشی درباره‏ی پایان¬نامه¬های کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از حیث موضوع و روش: مورد مطالعه دانشگاه تهران [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 105-123]

ن

  • نظریه مبادله اجتماعی مدل رابطه همکاری میان سازمانی برای بهبود عملکرد زنجیره تامین در صنعت فرش ماشینی ایران [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 1-27]
  • نظریه هزینه-مبادله مدل رابطه همکاری میان سازمانی برای بهبود عملکرد زنجیره تامین در صنعت فرش ماشینی ایران [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 1-27]
  • نقاط مرجع استراتژیک ارائه‏ی الگویی برای گونه‏شناسی مدل‏های کسب‏ و ‏کار الکترونیکی کوچک و متوسط ایران [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 27-50]

و

  • وابستگی شغلی نقش درک حمایت سازمانی در رابطه‎ی بین ارتباطات مؤثر و کارکردهای رفتار سازمانی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 79-99]

ه

  • هوش1 تأثیر هوش‌ هیجانی بر ارتباطات اثربخش مدیران شعب بانک ‌ملت در شهر تهران [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 145-158]
  • هوش‌هیجانی3 تأثیر هوش‌ هیجانی بر ارتباطات اثربخش مدیران شعب بانک ‌ملت در شهر تهران [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 145-158]
  • هیجان2 تأثیر هوش‌ هیجانی بر ارتباطات اثربخش مدیران شعب بانک ‌ملت در شهر تهران [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 145-158]

ی

  • یادگیری غیررسمی شناسایی چارچوبی برای عوامل تأثیرگذار بر یادگیری غیررسمی کارآفرینان در صنعت ارتباطات و فن‏آوری اطلاعات [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 81-100]
  • یادگیری کارآفرینانه شناسایی چارچوبی برای عوامل تأثیرگذار بر یادگیری غیررسمی کارآفرینان در صنعت ارتباطات و فن‏آوری اطلاعات [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 81-100]