نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزادی تحلیل ابعاد شغل در سازمان‌ها [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 45-66]
  • آموزش دانشگاهی اهداف و روش‌های آموزش دانشگاهی مدیریت: شناسایی ترجیح دانشجویان و مقایسه با مدرسان در دانشگاه تهران و شریف [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 87-108]
  • آموزش مدیریت اهداف و روش‌های آموزش دانشگاهی مدیریت: شناسایی ترجیح دانشجویان و مقایسه با مدرسان در دانشگاه تهران و شریف [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 87-108]
  • آموزش و توسعه تأثیر استراتژی آموزش و توسعه‏ی منابع انسانی و فرهنگ سازمانی دانش‏آفرین بر تسهیم دانش:مطالعه‌ای در صنعت هسته‌ای [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 113-132]

ا

  • ائتلاف استراتژیک تبیین مولفه‌های محتوایی گزینش شرکا در ائتلاف‌های استراتژیک: مطالعه‌ای در صنعت نرم افزار [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 147-168]
  • اثربخشی تیم هیات‌ مدیره چارچوبی نظری برای مطالعة رهبری هیات‌ مدیره: رویکردی یکپارچه به رهبری عمودی و اشتراکی [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 33-70]
  • اخلاق منشور اخلاقیات سازمانی: مفاهیم، روشها و چالش‌ها [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 1-24]
  • ارتباطات منشور اخلاقیات سازمانی: مفاهیم، روشها و چالش‌ها [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 1-24]
  • ارزش مشتری نقش تعامل واحدهای بازاریابی و فروش در فرآیندهای عملیاتی زنجیره‏ی خلق ارزش [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 45-70]
  • ارزیابی بسط برند رقابت، حلقه‌ای مفقوده در فرایند ارزیابی بسط برند [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 49-70]
  • استراتژی تأثیر استراتژی آموزش و توسعه‏ی منابع انسانی و فرهنگ سازمانی دانش‏آفرین بر تسهیم دانش:مطالعه‌ای در صنعت هسته‌ای [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 113-132]
  • اعتماد الکترونیک بررسی و تحلیل تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک در نگهداشت مشتریان آنی شرکت‏های کارگزاری شهر تهران [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 21-44]
  • اقدامات مدیریت دانش ارائه مدلی جهت بررسی تاثیر راهبردهای مدیریت دانش بر عملکرد دانشگاه‌ها [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 115-146]
  • اهداف آموزشی اهداف و روش‌های آموزش دانشگاهی مدیریت: شناسایی ترجیح دانشجویان و مقایسه با مدرسان در دانشگاه تهران و شریف [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 87-108]
  • اهمیت تحلیل ابعاد شغل در سازمان‌ها [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 45-66]
  • اینترنت سرمایه سیاسی و اینترنت: بررسی سطح سرمایه سیاسی و تأثیر استفاده از اینترنت بر ابعاد آن [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 1-26]

ب

  • بازاریابی و فروش نقش تعامل واحدهای بازاریابی و فروش در فرآیندهای عملیاتی زنجیره‏ی خلق ارزش [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 45-70]
  • بازخور تحلیل ابعاد شغل در سازمان‌ها [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 45-66]
  • بانکدار تاثیر ابعاد رضایت از قیمت بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری: مورد مطالعه بانک ملت [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 131-151]
  • برند رقابت، حلقه‌ای مفقوده در فرایند ارزیابی بسط برند [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 49-70]
  • بسط برند رقابت، حلقه‌ای مفقوده در فرایند ارزیابی بسط برند [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 49-70]

پ

ت

  • تئوری رهبری مورد اعتماد ادراک حسابرسان از رهبری مورد اعتماد و فرهنگ اخلاق محور بر رفتارهای کاهنده ی کیفیت حسابرسی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 1-20]
  • تئوری طبقه‎بندی رقابت، حلقه‌ای مفقوده در فرایند ارزیابی بسط برند [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 49-70]
  • تجارت الکترونیکی مدیریت دانش مشتری و تمایل خرید الکترونیکی: بررسی مقایسه‌ای در دو جامعه [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 27-44]
  • تحلیل محتوای کیفی ارائه مدلی جهت بررسی تاثیر راهبردهای مدیریت دانش بر عملکرد دانشگاه‌ها [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 115-146]
  • تسهیم دانش تأثیر استراتژی آموزش و توسعه‏ی منابع انسانی و فرهنگ سازمانی دانش‏آفرین بر تسهیم دانش:مطالعه‌ای در صنعت هسته‌ای [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 113-132]
  • تسهیم دانش تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تسهیم دانش: مطالعه نقش میانجی فرهنگ سازمانی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 109-130]
  • تسهیم دانش- اعتماد درون سازمانی- سازمان دانشی اعتماد درون سازمانی: عاملی کلیدی در جهت تسهیم واقعی دانش [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 67-86]
  • تعامل و ارتباط میان واحدهای بازاریابی و فروش نقش تعامل واحدهای بازاریابی و فروش در فرآیندهای عملیاتی زنجیره‏ی خلق ارزش [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 45-70]
  • تعمیم نگرش رقابت، حلقه‌ای مفقوده در فرایند ارزیابی بسط برند [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 49-70]
  • تمایل خرید الکترونیکی مدیریت دانش مشتری و تمایل خرید الکترونیکی: بررسی مقایسه‌ای در دو جامعه [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 27-44]
  • تنوع تحلیل ابعاد شغل در سازمان‌ها [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 45-66]

خ

  • خلق فرصت ارائه گونه ‌شناسی از فرصت‌های کارآفرینی بر اساس منشاء و فرایند شکل‌گیری آنها [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 1-32]

ر

  • راهبرد مدیریت دانش ارائه مدلی جهت بررسی تاثیر راهبردهای مدیریت دانش بر عملکرد دانشگاه‌ها [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 115-146]
  • رضایت از قیمت تاثیر ابعاد رضایت از قیمت بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری: مورد مطالعه بانک ملت [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 131-151]
  • رضایت مشتری بررسی و تحلیل تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک در نگهداشت مشتریان آنی شرکت‏های کارگزاری شهر تهران [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 21-44]
  • رفتار اخلاقی منشور اخلاقیات سازمانی: مفاهیم، روشها و چالش‌ها [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 1-24]
  • رفتار شهروندی سازمانی تحلیل تاثیر رفتار شهروندی سازمانی و سرمایه های روانشناختی بر سرمایه های اجتماعی [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 89-112]
  • رفتار شهروندی سازمانی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تسهیم دانش: مطالعه نقش میانجی فرهنگ سازمانی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 109-130]
  • رفتارهای غیر حرفه ای ادراک حسابرسان از رهبری مورد اعتماد و فرهنگ اخلاق محور بر رفتارهای کاهنده ی کیفیت حسابرسی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 1-20]
  • رفتارهای کاهنده کیفیت حسابرسی ادراک حسابرسان از رهبری مورد اعتماد و فرهنگ اخلاق محور بر رفتارهای کاهنده ی کیفیت حسابرسی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 1-20]
  • رقابت رقابت، حلقه‌ای مفقوده در فرایند ارزیابی بسط برند [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 49-70]
  • رقابت‌پذیری ملی - کامیابی اقتصادی - تحلیل همبستگی متعارف – آنتروپی تأثیر رقابت‌پذیری جهانی (GCI) بر کامیابی اقتصادی کشورها: ارائه مدلی برای ارتقای رقابت‌پذیری ملی ایران [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 25-48]
  • رهبری هیات‌ مدیره چارچوبی نظری برای مطالعة رهبری هیات‌ مدیره: رویکردی یکپارچه به رهبری عمودی و اشتراکی [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 33-70]
  • روش تدریس اهداف و روش‌های آموزش دانشگاهی مدیریت: شناسایی ترجیح دانشجویان و مقایسه با مدرسان در دانشگاه تهران و شریف [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 87-108]
  • رویکرد پویایی سیستم تحلیل پویای مشکلات ناشی از عدم وجود نظام مدیریت سبد پروژه در سازمان‌های پروژه محور [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 71-92]
  • ریسک‌های طرح‌های کلان فناوری اطلاعات شناسایی و دسته‌بندی ریسک‌های طرح‌های کلان فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 113-126]

س

ش

  • شرکت کارگزاری بررسی و تحلیل تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک در نگهداشت مشتریان آنی شرکت‏های کارگزاری شهر تهران [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 21-44]
  • شرکت‏های تولیدی مواد غذایی ارائه‏ی مدلی ساختاریافته از سنجه‏های ارزیابی عملکرد مدیریت بازاریابی در شرکت‏های تولیدی صنعتی: مطالعه‏ای در شرکت‏های مواد غذایی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 133-154]
  • شهر تهران سرمایه سیاسی و اینترنت: بررسی سطح سرمایه سیاسی و تأثیر استفاده از اینترنت بر ابعاد آن [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 1-26]

ص

  • صنعت نرم افزار تبیین مولفه‌های محتوایی گزینش شرکا در ائتلاف‌های استراتژیک: مطالعه‌ای در صنعت نرم افزار [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 147-168]

ط

ع

  • عملکرد مدیریت کیفیت زنجیره‏ی تأمین و تاثیر آن بر عملکرد شرکت‏های ریخته‏گری قطعات خودرویی ایران [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 89-112]
  • عملکرد دانشگاه‌ها ارائه مدلی جهت بررسی تاثیر راهبردهای مدیریت دانش بر عملکرد دانشگاه‌ها [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 115-146]
  • عملکرد صادراتی تاثیر مزیت‌های رقابتی بر عملکرد صادراتی؛ مطالعه شرکت‌های تولیدی صادراتی مناطق شمال و شمال غربی کشور [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 93-114]
  • عملکرد مالی تأثیر گرایش بازار و فرهنگ سازمانی بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط فعال در استان تهران [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 71-88]
  • عملکرد مشتری و عملکرد مالی تأثیر گرایش بازار و فرهنگ سازمانی بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط فعال در استان تهران [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 71-88]
  • عوامل حیاتی موفقیت ارائه مدلی جهت بررسی تاثیر راهبردهای مدیریت دانش بر عملکرد دانشگاه‌ها [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 115-146]

غ

  • غلبه نسبی برند رقابت، حلقه‌ای مفقوده در فرایند ارزیابی بسط برند [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 49-70]

ف

  • فرآیند خلق ارزش نقش تعامل واحدهای بازاریابی و فروش در فرآیندهای عملیاتی زنجیره‏ی خلق ارزش [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 45-70]
  • فرایند شکل‌گیری فرصت‌ ارائه گونه ‌شناسی از فرصت‌های کارآفرینی بر اساس منشاء و فرایند شکل‌گیری آنها [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 1-32]
  • فرصت‌های کارآفرینی ارائه گونه ‌شناسی از فرصت‌های کارآفرینی بر اساس منشاء و فرایند شکل‌گیری آنها [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 1-32]
  • فرهنگ اخلاق مدار منشور اخلاقیات سازمانی: مفاهیم، روشها و چالش‌ها [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 1-24]
  • فرهنگ سازمانی تأثیر گرایش بازار و فرهنگ سازمانی بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط فعال در استان تهران [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 71-88]
  • فرهنگ سازمانی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تسهیم دانش: مطالعه نقش میانجی فرهنگ سازمانی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 109-130]
  • فرهنگ سازمانی اخلاق محور ادراک حسابرسان از رهبری مورد اعتماد و فرهنگ اخلاق محور بر رفتارهای کاهنده ی کیفیت حسابرسی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 1-20]

ق

  • قابلیت‌ها تاثیر مزیت‌های رقابتی بر عملکرد صادراتی؛ مطالعه شرکت‌های تولیدی صادراتی مناطق شمال و شمال غربی کشور [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 93-114]

ک

  • کار تیمی چارچوبی نظری برای مطالعة رهبری هیات‌ مدیره: رویکردی یکپارچه به رهبری عمودی و اشتراکی [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 33-70]
  • کشف فرصت ارائه گونه ‌شناسی از فرصت‌های کارآفرینی بر اساس منشاء و فرایند شکل‌گیری آنها [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 1-32]
  • کیفیت خدمات الکترونیک بررسی و تحلیل تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک در نگهداشت مشتریان آنی شرکت‏های کارگزاری شهر تهران [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 21-44]

گ

  • گرایش بازار تأثیر گرایش بازار و فرهنگ سازمانی بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط فعال در استان تهران [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 71-88]
  • گزینش شرکای استراتژیک تبیین مولفه‌های محتوایی گزینش شرکا در ائتلاف‌های استراتژیک: مطالعه‌ای در صنعت نرم افزار [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 147-168]

م

  • مدل‌سازی معادلات ساختاری(SEM) تاثیر مزیت‌های رقابتی بر عملکرد صادراتی؛ مطالعه شرکت‌های تولیدی صادراتی مناطق شمال و شمال غربی کشور [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 93-114]
  • مدیریت بازاریابی ارائه‏ی مدلی ساختاریافته از سنجه‏های ارزیابی عملکرد مدیریت بازاریابی در شرکت‏های تولیدی صنعتی: مطالعه‏ای در شرکت‏های مواد غذایی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 133-154]
  • مدیریت دانش تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تسهیم دانش: مطالعه نقش میانجی فرهنگ سازمانی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 109-130]
  • مدیریت دانش مشتری مدیریت دانش مشتری و تمایل خرید الکترونیکی: بررسی مقایسه‌ای در دو جامعه [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 27-44]
  • مدیریت ریسک شناسایی و دسته‌بندی ریسک‌های طرح‌های کلان فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 113-126]
  • مدیریت زنجیره تأمین مدیریت کیفیت زنجیره‏ی تأمین و تاثیر آن بر عملکرد شرکت‏های ریخته‏گری قطعات خودرویی ایران [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 89-112]
  • مدیریت سبد پروژه تحلیل پویای مشکلات ناشی از عدم وجود نظام مدیریت سبد پروژه در سازمان‌های پروژه محور [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 71-92]
  • مدیریت کیفیت جامع مدیریت کیفیت زنجیره‏ی تأمین و تاثیر آن بر عملکرد شرکت‏های ریخته‏گری قطعات خودرویی ایران [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 89-112]
  • مدیریت کیفیت زنجیره تأمین مدیریت کیفیت زنجیره‏ی تأمین و تاثیر آن بر عملکرد شرکت‏های ریخته‏گری قطعات خودرویی ایران [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 89-112]
  • مزیت‌های رقابتی تاثیر مزیت‌های رقابتی بر عملکرد صادراتی؛ مطالعه شرکت‌های تولیدی صادراتی مناطق شمال و شمال غربی کشور [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 93-114]
  • مفهوم تناسب رقابت، حلقه‌ای مفقوده در فرایند ارزیابی بسط برند [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 49-70]
  • منابع تاثیر مزیت‌های رقابتی بر عملکرد صادراتی؛ مطالعه شرکت‌های تولیدی صادراتی مناطق شمال و شمال غربی کشور [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 93-114]
  • منابع انسانی تأثیر استراتژی آموزش و توسعه‏ی منابع انسانی و فرهنگ سازمانی دانش‏آفرین بر تسهیم دانش:مطالعه‌ای در صنعت هسته‌ای [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 113-132]
  • منشاء فرصت ارائه گونه ‌شناسی از فرصت‌های کارآفرینی بر اساس منشاء و فرایند شکل‌گیری آنها [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 1-32]
  • منشور اخلاقیات سازمانی منشور اخلاقیات سازمانی: مفاهیم، روشها و چالش‌ها [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 1-24]

ن

  • نظریه مبتنی بر منابع تاثیر مزیت‌های رقابتی بر عملکرد صادراتی؛ مطالعه شرکت‌های تولیدی صادراتی مناطق شمال و شمال غربی کشور [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 93-114]

و

  • وفاداری رفتاری تاثیر ابعاد رضایت از قیمت بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری: مورد مطالعه بانک ملت [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 131-151]
  • وفاداری مشتری بررسی و تحلیل تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک در نگهداشت مشتریان آنی شرکت‏های کارگزاری شهر تهران [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 21-44]
  • وفاداری نگرشی تاثیر ابعاد رضایت از قیمت بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری: مورد مطالعه بانک ملت [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 131-151]

ه

  • هویت تحلیل ابعاد شغل در سازمان‌ها [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 45-66]