آ
-
آزادی
تحلیل ابعاد شغل در سازمانها [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 45-66]
-
آموزش دانشگاهی
اهداف و روشهای آموزش دانشگاهی مدیریت: شناسایی ترجیح دانشجویان و مقایسه با مدرسان در دانشگاه تهران و شریف [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 87-108]
-
آموزش مدیریت
اهداف و روشهای آموزش دانشگاهی مدیریت: شناسایی ترجیح دانشجویان و مقایسه با مدرسان در دانشگاه تهران و شریف [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 87-108]
-
آموزش و توسعه
تأثیر استراتژی آموزش و توسعهی منابع انسانی و فرهنگ سازمانی دانشآفرین بر تسهیم دانش:مطالعهای در صنعت هستهای [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 113-132]
ا
-
ائتلاف استراتژیک
تبیین مولفههای محتوایی گزینش شرکا در ائتلافهای استراتژیک: مطالعهای در صنعت نرم افزار [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 147-168]
-
اثربخشی تیم هیات مدیره
چارچوبی نظری برای مطالعة رهبری هیات مدیره:
رویکردی یکپارچه به رهبری عمودی و اشتراکی [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 33-70]
-
اخلاق
منشور اخلاقیات سازمانی: مفاهیم، روشها و چالشها [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 1-24]
-
ارتباطات
منشور اخلاقیات سازمانی: مفاهیم، روشها و چالشها [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 1-24]
-
ارزش مشتری
نقش تعامل واحدهای بازاریابی و فروش در فرآیندهای عملیاتی
زنجیرهی خلق ارزش [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 45-70]
-
ارزیابی بسط برند
رقابت، حلقهای مفقوده در فرایند ارزیابی بسط برند [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 49-70]
-
استراتژی
تأثیر استراتژی آموزش و توسعهی منابع انسانی و فرهنگ سازمانی دانشآفرین بر تسهیم دانش:مطالعهای در صنعت هستهای [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 113-132]
-
اعتماد الکترونیک
بررسی و تحلیل تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک در نگهداشت مشتریان آنی شرکتهای کارگزاری شهر تهران [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 21-44]
-
اقدامات مدیریت دانش
ارائه مدلی جهت بررسی تاثیر راهبردهای مدیریت دانش
بر عملکرد دانشگاهها [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 115-146]
-
اهداف آموزشی
اهداف و روشهای آموزش دانشگاهی مدیریت: شناسایی ترجیح دانشجویان و مقایسه با مدرسان در دانشگاه تهران و شریف [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 87-108]
-
اهمیت
تحلیل ابعاد شغل در سازمانها [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 45-66]
-
اینترنت
سرمایه سیاسی و اینترنت:
بررسی سطح سرمایه سیاسی و تأثیر استفاده از اینترنت بر ابعاد آن [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 1-26]
ب
-
بازاریابی و فروش
نقش تعامل واحدهای بازاریابی و فروش در فرآیندهای عملیاتی
زنجیرهی خلق ارزش [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 45-70]
-
بازخور
تحلیل ابعاد شغل در سازمانها [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 45-66]
-
بانکدار
تاثیر ابعاد رضایت از قیمت بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری: مورد مطالعه بانک ملت [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 131-151]
-
برند
رقابت، حلقهای مفقوده در فرایند ارزیابی بسط برند [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 49-70]
-
بسط برند
رقابت، حلقهای مفقوده در فرایند ارزیابی بسط برند [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 49-70]
پ
-
پروژههای فناوری اطلاعات
شناسایی و دستهبندی ریسکهای طرحهای کلان
فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 113-126]
ت
-
تئوری رهبری مورد
اعتماد
ادراک حسابرسان از رهبری مورد اعتماد و فرهنگ اخلاق محور بر رفتارهای کاهنده ی کیفیت حسابرسی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 1-20]
-
تئوری طبقهبندی
رقابت، حلقهای مفقوده در فرایند ارزیابی بسط برند [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 49-70]
-
تجارت الکترونیکی
مدیریت دانش مشتری و تمایل خرید الکترونیکی:
بررسی مقایسهای در دو جامعه [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 27-44]
-
تحلیل محتوای کیفی
ارائه مدلی جهت بررسی تاثیر راهبردهای مدیریت دانش
بر عملکرد دانشگاهها [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 115-146]
-
تسهیم دانش
تأثیر استراتژی آموزش و توسعهی منابع انسانی و فرهنگ سازمانی دانشآفرین بر تسهیم دانش:مطالعهای در صنعت هستهای [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 113-132]
-
تسهیم دانش
تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تسهیم دانش: مطالعه نقش میانجی فرهنگ سازمانی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 109-130]
-
تسهیم دانش- اعتماد درون سازمانی- سازمان دانشی
اعتماد درون سازمانی: عاملی کلیدی در جهت تسهیم واقعی دانش [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 67-86]
-
تعامل و ارتباط میان واحدهای بازاریابی و فروش
نقش تعامل واحدهای بازاریابی و فروش در فرآیندهای عملیاتی
زنجیرهی خلق ارزش [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 45-70]
-
تعمیم نگرش
رقابت، حلقهای مفقوده در فرایند ارزیابی بسط برند [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 49-70]
-
تمایل خرید الکترونیکی
مدیریت دانش مشتری و تمایل خرید الکترونیکی:
بررسی مقایسهای در دو جامعه [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 27-44]
-
تنوع
تحلیل ابعاد شغل در سازمانها [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 45-66]
خ
-
خلق فرصت
ارائه گونه شناسی از فرصتهای کارآفرینی بر اساس منشاء و فرایند شکلگیری آنها [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 1-32]
ر
-
راهبرد مدیریت دانش
ارائه مدلی جهت بررسی تاثیر راهبردهای مدیریت دانش
بر عملکرد دانشگاهها [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 115-146]
-
رضایت از قیمت
تاثیر ابعاد رضایت از قیمت بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری: مورد مطالعه بانک ملت [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 131-151]
-
رضایت مشتری
بررسی و تحلیل تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک در نگهداشت مشتریان آنی شرکتهای کارگزاری شهر تهران [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 21-44]
-
رفتار اخلاقی
منشور اخلاقیات سازمانی: مفاهیم، روشها و چالشها [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 1-24]
-
رفتار شهروندی سازمانی
تحلیل تاثیر رفتار شهروندی سازمانی و سرمایه های روانشناختی بر سرمایه های اجتماعی [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 89-112]
-
رفتار شهروندی سازمانی
تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تسهیم دانش: مطالعه نقش میانجی فرهنگ سازمانی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 109-130]
-
رفتارهای غیر حرفه ای
ادراک حسابرسان از رهبری مورد اعتماد و فرهنگ اخلاق محور بر رفتارهای کاهنده ی کیفیت حسابرسی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 1-20]
-
رفتارهای کاهنده کیفیت حسابرسی
ادراک حسابرسان از رهبری مورد اعتماد و فرهنگ اخلاق محور بر رفتارهای کاهنده ی کیفیت حسابرسی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 1-20]
-
رقابت
رقابت، حلقهای مفقوده در فرایند ارزیابی بسط برند [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 49-70]
-
رقابتپذیری ملی - کامیابی اقتصادی - تحلیل همبستگی متعارف – آنتروپی
تأثیر رقابتپذیری جهانی (GCI) بر کامیابی اقتصادی کشورها: ارائه مدلی برای ارتقای رقابتپذیری ملی ایران [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 25-48]
-
رهبری هیات مدیره
چارچوبی نظری برای مطالعة رهبری هیات مدیره:
رویکردی یکپارچه به رهبری عمودی و اشتراکی [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 33-70]
-
روش تدریس
اهداف و روشهای آموزش دانشگاهی مدیریت: شناسایی ترجیح دانشجویان و مقایسه با مدرسان در دانشگاه تهران و شریف [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 87-108]
-
رویکرد پویایی سیستم
تحلیل پویای مشکلات ناشی از عدم وجود نظام مدیریت سبد
پروژه در سازمانهای پروژه محور [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 71-92]
-
ریسکهای طرحهای کلان فناوری اطلاعات
شناسایی و دستهبندی ریسکهای طرحهای کلان
فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 113-126]
ش
-
شرکت کارگزاری
بررسی و تحلیل تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک در نگهداشت مشتریان آنی شرکتهای کارگزاری شهر تهران [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 21-44]
-
شرکتهای تولیدی مواد غذایی
ارائهی مدلی ساختاریافته از سنجههای ارزیابی عملکرد مدیریت بازاریابی در شرکتهای تولیدی صنعتی: مطالعهای در شرکتهای مواد غذایی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 133-154]
-
شهر تهران
سرمایه سیاسی و اینترنت:
بررسی سطح سرمایه سیاسی و تأثیر استفاده از اینترنت بر ابعاد آن [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 1-26]
ص
-
صنعت نرم افزار
تبیین مولفههای محتوایی گزینش شرکا در ائتلافهای استراتژیک: مطالعهای در صنعت نرم افزار [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 147-168]
ط
-
طرحهای فناوری اطلاعات
شناسایی و دستهبندی ریسکهای طرحهای کلان
فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 113-126]
ع
-
عملکرد
مدیریت کیفیت زنجیرهی تأمین و تاثیر آن بر عملکرد شرکتهای ریختهگری قطعات خودرویی ایران [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 89-112]
-
عملکرد دانشگاهها
ارائه مدلی جهت بررسی تاثیر راهبردهای مدیریت دانش
بر عملکرد دانشگاهها [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 115-146]
-
عملکرد صادراتی
تاثیر مزیتهای رقابتی بر عملکرد صادراتی؛
مطالعه شرکتهای تولیدی صادراتی مناطق شمال و شمال غربی کشور [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 93-114]
-
عملکرد مالی
تأثیر گرایش بازار و فرهنگ سازمانی بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط فعال در استان تهران [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 71-88]
-
عملکرد مشتری و عملکرد مالی
تأثیر گرایش بازار و فرهنگ سازمانی بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط فعال در استان تهران [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 71-88]
-
عوامل حیاتی موفقیت
ارائه مدلی جهت بررسی تاثیر راهبردهای مدیریت دانش
بر عملکرد دانشگاهها [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 115-146]
غ
-
غلبه نسبی برند
رقابت، حلقهای مفقوده در فرایند ارزیابی بسط برند [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 49-70]
ف
-
فرآیند خلق ارزش
نقش تعامل واحدهای بازاریابی و فروش در فرآیندهای عملیاتی
زنجیرهی خلق ارزش [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 45-70]
-
فرایند شکلگیری فرصت
ارائه گونه شناسی از فرصتهای کارآفرینی بر اساس منشاء و فرایند شکلگیری آنها [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 1-32]
-
فرصتهای کارآفرینی
ارائه گونه شناسی از فرصتهای کارآفرینی بر اساس منشاء و فرایند شکلگیری آنها [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 1-32]
-
فرهنگ اخلاق مدار
منشور اخلاقیات سازمانی: مفاهیم، روشها و چالشها [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 1-24]
-
فرهنگ سازمانی
تأثیر گرایش بازار و فرهنگ سازمانی بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط فعال در استان تهران [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 71-88]
-
فرهنگ سازمانی
تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تسهیم دانش: مطالعه نقش میانجی فرهنگ سازمانی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 109-130]
-
فرهنگ سازمانی اخلاق محور
ادراک حسابرسان از رهبری مورد اعتماد و فرهنگ اخلاق محور بر رفتارهای کاهنده ی کیفیت حسابرسی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 1-20]
ق
-
قابلیتها
تاثیر مزیتهای رقابتی بر عملکرد صادراتی؛
مطالعه شرکتهای تولیدی صادراتی مناطق شمال و شمال غربی کشور [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 93-114]
ک
-
کار تیمی
چارچوبی نظری برای مطالعة رهبری هیات مدیره:
رویکردی یکپارچه به رهبری عمودی و اشتراکی [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 33-70]
-
کشف فرصت
ارائه گونه شناسی از فرصتهای کارآفرینی بر اساس منشاء و فرایند شکلگیری آنها [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 1-32]
-
کیفیت خدمات الکترونیک
بررسی و تحلیل تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک در نگهداشت مشتریان آنی شرکتهای کارگزاری شهر تهران [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 21-44]
گ
-
گرایش بازار
تأثیر گرایش بازار و فرهنگ سازمانی بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط فعال در استان تهران [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 71-88]
-
گزینش شرکای استراتژیک
تبیین مولفههای محتوایی گزینش شرکا در ائتلافهای استراتژیک: مطالعهای در صنعت نرم افزار [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 147-168]
م
-
مدلسازی معادلات ساختاری(SEM)
تاثیر مزیتهای رقابتی بر عملکرد صادراتی؛
مطالعه شرکتهای تولیدی صادراتی مناطق شمال و شمال غربی کشور [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 93-114]
-
مدیریت بازاریابی
ارائهی مدلی ساختاریافته از سنجههای ارزیابی عملکرد مدیریت بازاریابی در شرکتهای تولیدی صنعتی: مطالعهای در شرکتهای مواد غذایی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 133-154]
-
مدیریت دانش
تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تسهیم دانش: مطالعه نقش میانجی فرهنگ سازمانی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 109-130]
-
مدیریت دانش مشتری
مدیریت دانش مشتری و تمایل خرید الکترونیکی:
بررسی مقایسهای در دو جامعه [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 27-44]
-
مدیریت ریسک
شناسایی و دستهبندی ریسکهای طرحهای کلان
فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 113-126]
-
مدیریت زنجیره تأمین
مدیریت کیفیت زنجیرهی تأمین و تاثیر آن بر عملکرد شرکتهای ریختهگری قطعات خودرویی ایران [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 89-112]
-
مدیریت سبد پروژه
تحلیل پویای مشکلات ناشی از عدم وجود نظام مدیریت سبد
پروژه در سازمانهای پروژه محور [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 71-92]
-
مدیریت کیفیت جامع
مدیریت کیفیت زنجیرهی تأمین و تاثیر آن بر عملکرد شرکتهای ریختهگری قطعات خودرویی ایران [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 89-112]
-
مدیریت کیفیت زنجیره تأمین
مدیریت کیفیت زنجیرهی تأمین و تاثیر آن بر عملکرد شرکتهای ریختهگری قطعات خودرویی ایران [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 89-112]
-
مزیتهای رقابتی
تاثیر مزیتهای رقابتی بر عملکرد صادراتی؛
مطالعه شرکتهای تولیدی صادراتی مناطق شمال و شمال غربی کشور [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 93-114]
-
مفهوم تناسب
رقابت، حلقهای مفقوده در فرایند ارزیابی بسط برند [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 49-70]
-
منابع
تاثیر مزیتهای رقابتی بر عملکرد صادراتی؛
مطالعه شرکتهای تولیدی صادراتی مناطق شمال و شمال غربی کشور [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 93-114]
-
منابع انسانی
تأثیر استراتژی آموزش و توسعهی منابع انسانی و فرهنگ سازمانی دانشآفرین بر تسهیم دانش:مطالعهای در صنعت هستهای [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 113-132]
-
منشاء فرصت
ارائه گونه شناسی از فرصتهای کارآفرینی بر اساس منشاء و فرایند شکلگیری آنها [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 1-32]
-
منشور اخلاقیات سازمانی
منشور اخلاقیات سازمانی: مفاهیم، روشها و چالشها [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 1-24]
ن
-
نظریه مبتنی بر منابع
تاثیر مزیتهای رقابتی بر عملکرد صادراتی؛
مطالعه شرکتهای تولیدی صادراتی مناطق شمال و شمال غربی کشور [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 93-114]
و
-
وفاداری رفتاری
تاثیر ابعاد رضایت از قیمت بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری: مورد مطالعه بانک ملت [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 131-151]
-
وفاداری مشتری
بررسی و تحلیل تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک در نگهداشت مشتریان آنی شرکتهای کارگزاری شهر تهران [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 21-44]
-
وفاداری نگرشی
تاثیر ابعاد رضایت از قیمت بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری: مورد مطالعه بانک ملت [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 131-151]
ه
-
هویت
تحلیل ابعاد شغل در سازمانها [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 45-66]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد