نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اثربخشی کار تیمی تبیین عوامل موثر بر اثربخشی تیمهای کاری در سطح واحد [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 97-124]
  • اجرای موفق استراتژی ارایه الگوی اجرای موفق استراتژی در شرکت‌های خودروسازی ایران [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 1-24]
  • ارتباطات سیار مدیریت اثر بخش پروژه‌های پیچیده در صنعت ارتباطات سیار ایران [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 77-100]
  • استراتژی بازاریابی تحلیل استراتژی‌های بازاریابی بانک‌های خصوصی ایران در دوران رکود اقتصادی سال-های 1391 و 1392 [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 125-145]
  • استراتژی‌‌های انطباقی مطالعۀ تاثیر استراتژی‌‌های انطباقی تنظیم هیجانات بر عملکرد کارکنان [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 25-46]
  • اصلاح و بهبود نظام اداری الگویی برای تدوین و اجرای برنامه های اصلاح و بهبود نظام اداری در جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 1-24]
  • الگوی ارزیابی ارایه الگویی برای ارزیابی عملکرد هیات‌مدیره شرکت‌های تابعه یک گروه‌شرکت، از منظر تحقق نقش‌های کنترل و پشتیبانی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 47-80]
  • اهداف و ابعاد اصلاح اداری الگویی برای تدوین و اجرای برنامه های اصلاح و بهبود نظام اداری در جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 1-24]

ب

  • بازی کاری ارائه روشی مبتنی بر بازی‌کاری به منظور ارتقای فرهنگ کارآفرینی سازمانی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 58-87]
  • بانک‌های خصوصی تحلیل استراتژی‌های بازاریابی بانک‌های خصوصی ایران در دوران رکود اقتصادی سال-های 1391 و 1392 [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 125-145]
  • برنامه‌ریزی منابع سازمانی عوامل پذیرش سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی ابری در شرکت‌های کوچک و متوسط ایران [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 81-104]
  • برنامه‌های اصلاح نظام اداری الگویی برای تدوین و اجرای برنامه های اصلاح و بهبود نظام اداری در جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 1-24]
  • برند پارس خزر بررسی اثر مزایای برند بر رضایتمندی و وفاداری رفتاری مشتری به برند (مورد مطالعه: برند پارس خزر) [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 113-144]
  • بسترسازی ارایه الگوی اجرای موفق استراتژی در شرکت‌های خودروسازی ایران [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 1-24]
  • به کارگیری خلاقیت و توسعه‌ی نوآوری ارائه مدلی برای تبیین تأثیر مدیریت راهبردی منابع بر مزیت رقابتی شرکت‌های انبوه‌ساز مسکن و ساختمان استان گیلان: بررسی نقش میانجی خلاقیت و نوآوری [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 69-96]

پ

  • پروژه بغرنج مدیریت اثر بخش پروژه‌های پیچیده در صنعت ارتباطات سیار ایران [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 77-100]
  • پروژه‌های پیچیده مدیریت اثر بخش پروژه‌های پیچیده در صنعت ارتباطات سیار ایران [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 77-100]
  • پس نگری دستیابی به آینده مطلوب خدمات دولت الکترونیکی ایران در افق 1404 مبتنی بر روش پس نگری [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 125-144]
  • پویایی‌های محیطی تأثیر دوسوتوانی سازمانی بر عملکرد صنایع تولیدی: بررسی نقش پویایی‌های محیطی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 53-76]

ت

  • تئوری دانش از نظریه دانش (معرفت شناسی) تا مدیریت دانش: ارائه مدل مفهومی تأثیرپذیری مدیریت دانش از معرفت شناسی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 25-57]
  • تحلیل تم تحلیل استراتژی‌های بازاریابی بانک‌های خصوصی ایران در دوران رکود اقتصادی سال-های 1391 و 1392 [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 125-145]
  • تغییرات هم‌‌زمان نوسازی استراتژیک، اجرای نوسازی‌های موازی و نقش اهرمی ساختار سازمانی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 1-28]
  • تمایزات ساختاری تحقق دوسوتوانی سازمانی از طریق طراحی رابطه بازاریابی و فروش [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 1-24]
  • تمایل به ترک خدمت نقش مبادله رهبر- پیرو در تمایل به ترک خدمت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 101-120]
  • تنظیم هیجانات شناختی مطالعۀ تاثیر استراتژی‌‌های انطباقی تنظیم هیجانات بر عملکرد کارکنان [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 25-46]

ج

  • جدول بهبود ارائه روشی مبتنی بر بازی‌کاری به منظور ارتقای فرهنگ کارآفرینی سازمانی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 58-87]

چ

  • چارچوب CobiT چارچوب مدیریت کیفیت پروژه‌های فناوری اطلاعات با رویکرد فرایند‌محور [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 121-141]
  • چارچوب PMBOK چارچوب مدیریت کیفیت پروژه‌های فناوری اطلاعات با رویکرد فرایند‌محور [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 121-141]

د

  • دوسوتوانی سازمانی تحقق دوسوتوانی سازمانی از طریق طراحی رابطه بازاریابی و فروش [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 1-24]
  • دوسوتوانی سازمانی تأثیر دوسوتوانی سازمانی بر عملکرد صنایع تولیدی: بررسی نقش پویایی‌های محیطی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 53-76]
  • دولت الکترونیک دستیابی به آینده مطلوب خدمات دولت الکترونیکی ایران در افق 1404 مبتنی بر روش پس نگری [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 125-144]

ر

  • رابطه بازاریابی و فروش تحقق دوسوتوانی سازمانی از طریق طراحی رابطه بازاریابی و فروش [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 1-24]
  • رایانش ابری عوامل پذیرش سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی ابری در شرکت‌های کوچک و متوسط ایران [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 81-104]
  • رضایتمندی از برند بررسی اثر مزایای برند بر رضایتمندی و وفاداری رفتاری مشتری به برند (مورد مطالعه: برند پارس خزر) [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 113-144]
  • روش دلفی الگویی برای تدوین و اجرای برنامه های اصلاح و بهبود نظام اداری در جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 1-24]
  • رویکرد فرایندی نوسازی استراتژیک، اجرای نوسازی‌های موازی و نقش اهرمی ساختار سازمانی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 1-28]
  • رکود اقتصادی تحلیل استراتژی‌های بازاریابی بانک‌های خصوصی ایران در دوران رکود اقتصادی سال-های 1391 و 1392 [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 125-145]

ز

  • زنجیره تأمین مدلی جهت اندازهگیری پایداری زنجیره تأمین مورد مطالعه: صنعت فرش ماشینی ایران [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 29-46]
  • زنجیره تأمین پایدار مدلی جهت اندازهگیری پایداری زنجیره تأمین مورد مطالعه: صنعت فرش ماشینی ایران [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 29-46]
  • زیمل زیباشناسی سازمانی به مثابه یک فرم [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 145-177]

س

  • ساختار سازمانی نوسازی استراتژیک، اجرای نوسازی‌های موازی و نقش اهرمی ساختار سازمانی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 1-28]
  • سازمان دولتی تبیین عوامل موثر بر اثربخشی تیمهای کاری در سطح واحد [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 97-124]
  • سازمان و محیط عوامل پذیرش سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی ابری در شرکت‌های کوچک و متوسط ایران [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 81-104]
  • سرمایه اجتماعی وظایف مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمان: با بررسی نقش سرمایه‌های اجتماعی و روان‌شناختی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 105-124]
  • سرمایه روان‌شناختی وظایف مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمان: با بررسی نقش سرمایه‌های اجتماعی و روان‌شناختی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 105-124]
  • سرمایه روان‌شناختی مثبت مدیران تأثیر سرمایه روانشناختی مثبت مدیران بر بهبود عملکرد کارکنان: مطالعهای در شرکت بیمه ملت شهر تهران [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 47-68]
  • سناریونویسی دستیابی به آینده مطلوب خدمات دولت الکترونیکی ایران در افق 1404 مبتنی بر روش پس نگری [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 125-144]

ش

  • شاخصهای پیچیدگی مدیریت اثر بخش پروژه‌های پیچیده در صنعت ارتباطات سیار ایران [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 77-100]
  • شرکت‌های تولیدی تأثیر دوسوتوانی سازمانی بر عملکرد صنایع تولیدی: بررسی نقش پویایی‌های محیطی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 53-76]

ض

  • ضایعات الکترونیکی عوامل موثر بر پیاده‌ سازی طرحهای فناوری اطلاعات سبز با تاکید بر مجازی سازی (مورد مطالعه: شرکت ساپکو) [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 88-112]

ع

  • عملکرد سازمان وظایف مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمان: با بررسی نقش سرمایه‌های اجتماعی و روان‌شناختی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 105-124]
  • عملکرد سازمانی تأثیر سرمایه روانشناختی مثبت مدیران بر بهبود عملکرد کارکنان: مطالعهای در شرکت بیمه ملت شهر تهران [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 47-68]
  • عملکرد سازمانی تأثیر دوسوتوانی سازمانی بر عملکرد صنایع تولیدی: بررسی نقش پویایی‌های محیطی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 53-76]
  • عملکرد هیات‌مدیره شرکت‌های تابعة گروه‌ شرکت ارایه الگویی برای ارزیابی عملکرد هیات‌مدیره شرکت‌های تابعه یک گروه‌شرکت، از منظر تحقق نقش‌های کنترل و پشتیبانی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 47-80]
  • عملکرد کارکنان مطالعۀ تاثیر استراتژی‌‌های انطباقی تنظیم هیجانات بر عملکرد کارکنان [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 25-46]

ف

  • فرایند تحلیل سلسله‌مراتبی تحلیل استراتژی‌های بازاریابی بانک‌های خصوصی ایران در دوران رکود اقتصادی سال-های 1391 و 1392 [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 125-145]
  • فرش ماشینی مدلی جهت اندازهگیری پایداری زنجیره تأمین مورد مطالعه: صنعت فرش ماشینی ایران [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 29-46]
  • فرم زیباشناسی سازمانی به مثابه یک فرم [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 145-177]
  • فرهنگ سازمانی ارائه روشی مبتنی بر بازی‌کاری به منظور ارتقای فرهنگ کارآفرینی سازمانی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 58-87]
  • فناوری اطلاعات سبز عوامل موثر بر پیاده‌ سازی طرحهای فناوری اطلاعات سبز با تاکید بر مجازی سازی (مورد مطالعه: شرکت ساپکو) [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 88-112]
  • فوکو زیباشناسی سازمانی به مثابه یک فرم [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 145-177]

ک

  • کار تیمی تبیین عوامل موثر بر اثربخشی تیمهای کاری در سطح واحد [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 97-124]
  • کارآفرینی سازمانی ارائه روشی مبتنی بر بازی‌کاری به منظور ارتقای فرهنگ کارآفرینی سازمانی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 58-87]
  • کیفیت پروژه‌های فناوری اطلاعات چارچوب مدیریت کیفیت پروژه‌های فناوری اطلاعات با رویکرد فرایند‌محور [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 121-141]

ل

  • لیوتار زیباشناسی سازمانی به مثابه یک فرم [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 145-177]

م

  • مبادله رهبر- پیرو نقش مبادله رهبر- پیرو در تمایل به ترک خدمت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 101-120]
  • مبانی فلسفی از نظریه دانش (معرفت شناسی) تا مدیریت دانش: ارائه مدل مفهومی تأثیرپذیری مدیریت دانش از معرفت شناسی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 25-57]
  • متدولوژی RUP چارچوب مدیریت کیفیت پروژه‌های فناوری اطلاعات با رویکرد فرایند‌محور [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 121-141]
  • مجازی سازی عوامل موثر بر پیاده‌ سازی طرحهای فناوری اطلاعات سبز با تاکید بر مجازی سازی (مورد مطالعه: شرکت ساپکو) [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 88-112]
  • محیط زیست عوامل موثر بر پیاده‌ سازی طرحهای فناوری اطلاعات سبز با تاکید بر مجازی سازی (مورد مطالعه: شرکت ساپکو) [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 88-112]
  • مدل CMMI چارچوب مدیریت کیفیت پروژه‌های فناوری اطلاعات با رویکرد فرایند‌محور [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 121-141]
  • مدل معادلات ساختاری ارائه مدلی برای تبیین تأثیر مدیریت راهبردی منابع بر مزیت رقابتی شرکت‌های انبوه‌ساز مسکن و ساختمان استان گیلان: بررسی نقش میانجی خلاقیت و نوآوری [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 69-96]
  • مدل مفهومی از نظریه دانش (معرفت شناسی) تا مدیریت دانش: ارائه مدل مفهومی تأثیرپذیری مدیریت دانش از معرفت شناسی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 25-57]
  • مدل پذیرش فناوری عوامل پذیرش سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی ابری در شرکت‌های کوچک و متوسط ایران [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 81-104]
  • مدلسازی معادلات ساختاری تبیین عوامل موثر بر اثربخشی تیمهای کاری در سطح واحد [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 97-124]
  • مدیریت راهبردی منابع ارائه مدلی برای تبیین تأثیر مدیریت راهبردی منابع بر مزیت رقابتی شرکت‌های انبوه‌ساز مسکن و ساختمان استان گیلان: بررسی نقش میانجی خلاقیت و نوآوری [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 69-96]
  • مدیریت منابع انسانی وظایف مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمان: با بررسی نقش سرمایه‌های اجتماعی و روان‌شناختی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 105-124]
  • مدیریت منابع انسانی جمع‌گرا نقش مبادله رهبر- پیرو در تمایل به ترک خدمت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 101-120]
  • مدیریت پروژه مدیریت اثر بخش پروژه‌های پیچیده در صنعت ارتباطات سیار ایران [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 77-100]
  • مدیریت کنشی ارایه الگوی اجرای موفق استراتژی در شرکت‌های خودروسازی ایران [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 1-24]
  • مزایای برند بررسی اثر مزایای برند بر رضایتمندی و وفاداری رفتاری مشتری به برند (مورد مطالعه: برند پارس خزر) [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 113-144]
  • مزیت رقابتی ارائه مدلی برای تبیین تأثیر مدیریت راهبردی منابع بر مزیت رقابتی شرکت‌های انبوه‌ساز مسکن و ساختمان استان گیلان: بررسی نقش میانجی خلاقیت و نوآوری [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 69-96]
  • مشارکت کارکنان تأثیر سرمایه روانشناختی مثبت مدیران بر بهبود عملکرد کارکنان: مطالعهای در شرکت بیمه ملت شهر تهران [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 47-68]
  • معرفت شناسی از نظریه دانش (معرفت شناسی) تا مدیریت دانش: ارائه مدل مفهومی تأثیرپذیری مدیریت دانش از معرفت شناسی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 25-57]
  • معنابخشی ارایه الگوی اجرای موفق استراتژی در شرکت‌های خودروسازی ایران [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 1-24]
  • مفاهیم کلیدی: مدیریت دانش از نظریه دانش (معرفت شناسی) تا مدیریت دانش: ارائه مدل مفهومی تأثیرپذیری مدیریت دانش از معرفت شناسی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 25-57]
  • موفقیت بازاریابی تحلیل استراتژی‌های بازاریابی بانک‌های خصوصی ایران در دوران رکود اقتصادی سال-های 1391 و 1392 [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 125-145]
  • مولفه‌های سطح واحد تبیین عوامل موثر بر اثربخشی تیمهای کاری در سطح واحد [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 97-124]
  • مکانیسم‌های یکپارچه‌سازی تحقق دوسوتوانی سازمانی از طریق طراحی رابطه بازاریابی و فروش [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 1-24]

ن

و

  • وفاداری رفتاری به برند بررسی اثر مزایای برند بر رضایتمندی و وفاداری رفتاری مشتری به برند (مورد مطالعه: برند پارس خزر) [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 113-144]

ه

  • هرمنوتیک زیباشناسی سازمانی به مثابه یک فرم [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 145-177]
  • همراهی سازمانی ارایه الگوی اجرای موفق استراتژی در شرکت‌های خودروسازی ایران [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 1-24]
  • هویت اجتماعی نقش مبادله رهبر- پیرو در تمایل به ترک خدمت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 101-120]
  • هویت‌یابی سازمانی نقش مبادله رهبر- پیرو در تمایل به ترک خدمت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 101-120]

ی

  • یکپارچه سازی سرورها عوامل موثر بر پیاده‌ سازی طرحهای فناوری اطلاعات سبز با تاکید بر مجازی سازی (مورد مطالعه: شرکت ساپکو) [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 88-112]