ا
-
اثربخشی کار تیمی
تبیین عوامل موثر بر اثربخشی تیمهای کاری در سطح واحد [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 97-124]
-
اجرای موفق استراتژی
ارایه الگوی اجرای موفق استراتژی در شرکتهای خودروسازی ایران [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 1-24]
-
ارتباطات سیار
مدیریت اثر بخش پروژههای پیچیده در صنعت ارتباطات سیار ایران [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 77-100]
-
استراتژی بازاریابی
تحلیل استراتژیهای بازاریابی بانکهای خصوصی ایران در دوران رکود اقتصادی سال-های 1391 و 1392 [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 125-145]
-
استراتژیهای انطباقی
مطالعۀ تاثیر استراتژیهای انطباقی تنظیم هیجانات بر عملکرد کارکنان [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 25-46]
-
اصلاح و بهبود نظام اداری
الگویی برای تدوین و اجرای برنامه های اصلاح و بهبود نظام اداری در جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 1-24]
-
الگوی ارزیابی
ارایه الگویی برای ارزیابی عملکرد هیاتمدیره شرکتهای تابعه یک گروهشرکت، از منظر تحقق نقشهای کنترل و پشتیبانی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 47-80]
-
اهداف و ابعاد اصلاح اداری
الگویی برای تدوین و اجرای برنامه های اصلاح و بهبود نظام اداری در جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 1-24]
ب
-
بازی کاری
ارائه روشی مبتنی بر بازیکاری به منظور ارتقای فرهنگ کارآفرینی سازمانی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 58-87]
-
بانکهای خصوصی
تحلیل استراتژیهای بازاریابی بانکهای خصوصی ایران در دوران رکود اقتصادی سال-های 1391 و 1392 [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 125-145]
-
برنامهریزی منابع سازمانی
عوامل پذیرش سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی ابری در شرکتهای کوچک و متوسط ایران [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 81-104]
-
برنامههای اصلاح نظام اداری
الگویی برای تدوین و اجرای برنامه های اصلاح و بهبود نظام اداری در جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 1-24]
-
برند پارس خزر
بررسی اثر مزایای برند بر رضایتمندی و وفاداری رفتاری مشتری به برند (مورد مطالعه: برند پارس خزر) [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 113-144]
-
بسترسازی
ارایه الگوی اجرای موفق استراتژی در شرکتهای خودروسازی ایران [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 1-24]
-
به کارگیری خلاقیت و توسعهی نوآوری
ارائه مدلی برای تبیین تأثیر مدیریت راهبردی منابع بر مزیت رقابتی شرکتهای انبوهساز مسکن و ساختمان استان گیلان: بررسی نقش میانجی خلاقیت و نوآوری [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 69-96]
پ
-
پروژه بغرنج
مدیریت اثر بخش پروژههای پیچیده در صنعت ارتباطات سیار ایران [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 77-100]
-
پروژههای پیچیده
مدیریت اثر بخش پروژههای پیچیده در صنعت ارتباطات سیار ایران [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 77-100]
-
پس نگری
دستیابی به آینده مطلوب خدمات دولت الکترونیکی ایران در افق 1404
مبتنی بر روش پس نگری [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 125-144]
-
پویاییهای محیطی
تأثیر دوسوتوانی سازمانی بر عملکرد صنایع تولیدی: بررسی نقش پویاییهای محیطی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 53-76]
ت
-
تئوری دانش
از نظریه دانش (معرفت شناسی) تا مدیریت دانش:
ارائه مدل مفهومی تأثیرپذیری مدیریت دانش از معرفت شناسی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 25-57]
-
تحلیل تم
تحلیل استراتژیهای بازاریابی بانکهای خصوصی ایران در دوران رکود اقتصادی سال-های 1391 و 1392 [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 125-145]
-
تغییرات همزمان
نوسازی استراتژیک، اجرای نوسازیهای موازی و نقش اهرمی ساختار سازمانی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 1-28]
-
تمایزات ساختاری
تحقق دوسوتوانی سازمانی از طریق طراحی رابطه بازاریابی و فروش [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 1-24]
-
تمایل به ترک خدمت
نقش مبادله رهبر- پیرو در تمایل به ترک خدمت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 101-120]
-
تنظیم هیجانات شناختی
مطالعۀ تاثیر استراتژیهای انطباقی تنظیم هیجانات بر عملکرد کارکنان [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 25-46]
ج
-
جدول بهبود
ارائه روشی مبتنی بر بازیکاری به منظور ارتقای فرهنگ کارآفرینی سازمانی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 58-87]
چ
-
چارچوب CobiT
چارچوب مدیریت کیفیت پروژههای فناوری اطلاعات با رویکرد فرایندمحور [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 121-141]
-
چارچوب PMBOK
چارچوب مدیریت کیفیت پروژههای فناوری اطلاعات با رویکرد فرایندمحور [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 121-141]
د
-
دوسوتوانی سازمانی
تحقق دوسوتوانی سازمانی از طریق طراحی رابطه بازاریابی و فروش [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 1-24]
-
دوسوتوانی سازمانی
تأثیر دوسوتوانی سازمانی بر عملکرد صنایع تولیدی: بررسی نقش پویاییهای محیطی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 53-76]
-
دولت الکترونیک
دستیابی به آینده مطلوب خدمات دولت الکترونیکی ایران در افق 1404
مبتنی بر روش پس نگری [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 125-144]
ر
-
رابطه بازاریابی و فروش
تحقق دوسوتوانی سازمانی از طریق طراحی رابطه بازاریابی و فروش [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 1-24]
-
رایانش ابری
عوامل پذیرش سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی ابری در شرکتهای کوچک و متوسط ایران [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 81-104]
-
رضایتمندی از برند
بررسی اثر مزایای برند بر رضایتمندی و وفاداری رفتاری مشتری به برند (مورد مطالعه: برند پارس خزر) [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 113-144]
-
روش دلفی
الگویی برای تدوین و اجرای برنامه های اصلاح و بهبود نظام اداری در جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 1-24]
-
رویکرد فرایندی
نوسازی استراتژیک، اجرای نوسازیهای موازی و نقش اهرمی ساختار سازمانی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 1-28]
-
رکود اقتصادی
تحلیل استراتژیهای بازاریابی بانکهای خصوصی ایران در دوران رکود اقتصادی سال-های 1391 و 1392 [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 125-145]
ز
-
زنجیره تأمین
مدلی جهت اندازهگیری پایداری زنجیره تأمین
مورد مطالعه: صنعت فرش ماشینی ایران [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 29-46]
-
زنجیره تأمین پایدار
مدلی جهت اندازهگیری پایداری زنجیره تأمین
مورد مطالعه: صنعت فرش ماشینی ایران [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 29-46]
-
زیمل
زیباشناسی سازمانی به مثابه یک فرم [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 145-177]
س
-
ساختار سازمانی
نوسازی استراتژیک، اجرای نوسازیهای موازی و نقش اهرمی ساختار سازمانی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 1-28]
-
سازمان دولتی
تبیین عوامل موثر بر اثربخشی تیمهای کاری در سطح واحد [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 97-124]
-
سازمان و محیط
عوامل پذیرش سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی ابری در شرکتهای کوچک و متوسط ایران [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 81-104]
-
سرمایه اجتماعی
وظایف مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمان: با بررسی نقش سرمایههای اجتماعی و روانشناختی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 105-124]
-
سرمایه روانشناختی
وظایف مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمان: با بررسی نقش سرمایههای اجتماعی و روانشناختی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 105-124]
-
سرمایه روانشناختی مثبت مدیران
تأثیر سرمایه روانشناختی مثبت مدیران بر بهبود عملکرد کارکنان:
مطالعهای در شرکت بیمه ملت شهر تهران [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 47-68]
-
سناریونویسی
دستیابی به آینده مطلوب خدمات دولت الکترونیکی ایران در افق 1404
مبتنی بر روش پس نگری [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 125-144]
ش
-
شاخصهای پیچیدگی
مدیریت اثر بخش پروژههای پیچیده در صنعت ارتباطات سیار ایران [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 77-100]
-
شرکتهای تولیدی
تأثیر دوسوتوانی سازمانی بر عملکرد صنایع تولیدی: بررسی نقش پویاییهای محیطی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 53-76]
ض
-
ضایعات الکترونیکی
عوامل موثر بر پیاده سازی طرحهای فناوری اطلاعات سبز با تاکید بر مجازی سازی (مورد مطالعه: شرکت ساپکو) [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 88-112]
ع
-
عملکرد سازمان
وظایف مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمان: با بررسی نقش سرمایههای اجتماعی و روانشناختی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 105-124]
-
عملکرد سازمانی
تأثیر سرمایه روانشناختی مثبت مدیران بر بهبود عملکرد کارکنان:
مطالعهای در شرکت بیمه ملت شهر تهران [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 47-68]
-
عملکرد سازمانی
تأثیر دوسوتوانی سازمانی بر عملکرد صنایع تولیدی: بررسی نقش پویاییهای محیطی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 53-76]
-
عملکرد هیاتمدیره شرکتهای تابعة گروه شرکت
ارایه الگویی برای ارزیابی عملکرد هیاتمدیره شرکتهای تابعه یک گروهشرکت، از منظر تحقق نقشهای کنترل و پشتیبانی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 47-80]
-
عملکرد کارکنان
مطالعۀ تاثیر استراتژیهای انطباقی تنظیم هیجانات بر عملکرد کارکنان [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 25-46]
ف
-
فرایند تحلیل سلسلهمراتبی
تحلیل استراتژیهای بازاریابی بانکهای خصوصی ایران در دوران رکود اقتصادی سال-های 1391 و 1392 [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 125-145]
-
فرش ماشینی
مدلی جهت اندازهگیری پایداری زنجیره تأمین
مورد مطالعه: صنعت فرش ماشینی ایران [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 29-46]
-
فرم
زیباشناسی سازمانی به مثابه یک فرم [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 145-177]
-
فرهنگ سازمانی
ارائه روشی مبتنی بر بازیکاری به منظور ارتقای فرهنگ کارآفرینی سازمانی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 58-87]
-
فناوری اطلاعات سبز
عوامل موثر بر پیاده سازی طرحهای فناوری اطلاعات سبز با تاکید بر مجازی سازی (مورد مطالعه: شرکت ساپکو) [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 88-112]
-
فوکو
زیباشناسی سازمانی به مثابه یک فرم [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 145-177]
ک
-
کار تیمی
تبیین عوامل موثر بر اثربخشی تیمهای کاری در سطح واحد [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 97-124]
-
کارآفرینی سازمانی
ارائه روشی مبتنی بر بازیکاری به منظور ارتقای فرهنگ کارآفرینی سازمانی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 58-87]
-
کیفیت پروژههای فناوری اطلاعات
چارچوب مدیریت کیفیت پروژههای فناوری اطلاعات با رویکرد فرایندمحور [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 121-141]
ل
-
لیوتار
زیباشناسی سازمانی به مثابه یک فرم [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 145-177]
م
-
مبادله رهبر- پیرو
نقش مبادله رهبر- پیرو در تمایل به ترک خدمت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 101-120]
-
مبانی فلسفی
از نظریه دانش (معرفت شناسی) تا مدیریت دانش:
ارائه مدل مفهومی تأثیرپذیری مدیریت دانش از معرفت شناسی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 25-57]
-
متدولوژی RUP
چارچوب مدیریت کیفیت پروژههای فناوری اطلاعات با رویکرد فرایندمحور [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 121-141]
-
مجازی سازی
عوامل موثر بر پیاده سازی طرحهای فناوری اطلاعات سبز با تاکید بر مجازی سازی (مورد مطالعه: شرکت ساپکو) [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 88-112]
-
محیط زیست
عوامل موثر بر پیاده سازی طرحهای فناوری اطلاعات سبز با تاکید بر مجازی سازی (مورد مطالعه: شرکت ساپکو) [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 88-112]
-
مدل CMMI
چارچوب مدیریت کیفیت پروژههای فناوری اطلاعات با رویکرد فرایندمحور [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 121-141]
-
مدل معادلات ساختاری
ارائه مدلی برای تبیین تأثیر مدیریت راهبردی منابع بر مزیت رقابتی شرکتهای انبوهساز مسکن و ساختمان استان گیلان: بررسی نقش میانجی خلاقیت و نوآوری [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 69-96]
-
مدل مفهومی
از نظریه دانش (معرفت شناسی) تا مدیریت دانش:
ارائه مدل مفهومی تأثیرپذیری مدیریت دانش از معرفت شناسی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 25-57]
-
مدل پذیرش فناوری
عوامل پذیرش سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی ابری در شرکتهای کوچک و متوسط ایران [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 81-104]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
تبیین عوامل موثر بر اثربخشی تیمهای کاری در سطح واحد [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 97-124]
-
مدیریت راهبردی منابع
ارائه مدلی برای تبیین تأثیر مدیریت راهبردی منابع بر مزیت رقابتی شرکتهای انبوهساز مسکن و ساختمان استان گیلان: بررسی نقش میانجی خلاقیت و نوآوری [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 69-96]
-
مدیریت منابع انسانی
وظایف مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمان: با بررسی نقش سرمایههای اجتماعی و روانشناختی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 105-124]
-
مدیریت منابع انسانی جمعگرا
نقش مبادله رهبر- پیرو در تمایل به ترک خدمت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 101-120]
-
مدیریت پروژه
مدیریت اثر بخش پروژههای پیچیده در صنعت ارتباطات سیار ایران [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 77-100]
-
مدیریت کنشی
ارایه الگوی اجرای موفق استراتژی در شرکتهای خودروسازی ایران [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 1-24]
-
مزایای برند
بررسی اثر مزایای برند بر رضایتمندی و وفاداری رفتاری مشتری به برند (مورد مطالعه: برند پارس خزر) [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 113-144]
-
مزیت رقابتی
ارائه مدلی برای تبیین تأثیر مدیریت راهبردی منابع بر مزیت رقابتی شرکتهای انبوهساز مسکن و ساختمان استان گیلان: بررسی نقش میانجی خلاقیت و نوآوری [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 69-96]
-
مشارکت کارکنان
تأثیر سرمایه روانشناختی مثبت مدیران بر بهبود عملکرد کارکنان:
مطالعهای در شرکت بیمه ملت شهر تهران [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 47-68]
-
معرفت شناسی
از نظریه دانش (معرفت شناسی) تا مدیریت دانش:
ارائه مدل مفهومی تأثیرپذیری مدیریت دانش از معرفت شناسی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 25-57]
-
معنابخشی
ارایه الگوی اجرای موفق استراتژی در شرکتهای خودروسازی ایران [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 1-24]
-
مفاهیم کلیدی: مدیریت دانش
از نظریه دانش (معرفت شناسی) تا مدیریت دانش:
ارائه مدل مفهومی تأثیرپذیری مدیریت دانش از معرفت شناسی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 25-57]
-
موفقیت بازاریابی
تحلیل استراتژیهای بازاریابی بانکهای خصوصی ایران در دوران رکود اقتصادی سال-های 1391 و 1392 [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 125-145]
-
مولفههای سطح واحد
تبیین عوامل موثر بر اثربخشی تیمهای کاری در سطح واحد [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 97-124]
-
مکانیسمهای یکپارچهسازی
تحقق دوسوتوانی سازمانی از طریق طراحی رابطه بازاریابی و فروش [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 1-24]
ن
-
نشانهشناسی
زیباشناسی سازمانی به مثابه یک فرم [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 145-177]
-
نظریه پردازی
از نظریه دانش (معرفت شناسی) تا مدیریت دانش:
ارائه مدل مفهومی تأثیرپذیری مدیریت دانش از معرفت شناسی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 25-57]
-
نظریههای ضمنی- پیروی- پیشگونههای پیروی- تحلیل محتوای عرفی
گونهشناسی نظریههای ضمنی پیروی با استفاده از رویکرد تحلیل محتوای عرفی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 25-52]
-
نقشهای کنترل و پشتیبانی هیات مدیره
ارایه الگویی برای ارزیابی عملکرد هیاتمدیره شرکتهای تابعه یک گروهشرکت، از منظر تحقق نقشهای کنترل و پشتیبانی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 47-80]
-
نوسازی استراتژیک
نوسازی استراتژیک، اجرای نوسازیهای موازی و نقش اهرمی ساختار سازمانی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 1-28]
و
-
وفاداری رفتاری به برند
بررسی اثر مزایای برند بر رضایتمندی و وفاداری رفتاری مشتری به برند (مورد مطالعه: برند پارس خزر) [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 113-144]
ه
-
هرمنوتیک
زیباشناسی سازمانی به مثابه یک فرم [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 145-177]
-
همراهی سازمانی
ارایه الگوی اجرای موفق استراتژی در شرکتهای خودروسازی ایران [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 1-24]
-
هویت اجتماعی
نقش مبادله رهبر- پیرو در تمایل به ترک خدمت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 101-120]
-
هویتیابی سازمانی
نقش مبادله رهبر- پیرو در تمایل به ترک خدمت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 101-120]
ی
-
یکپارچه سازی سرورها
عوامل موثر بر پیاده سازی طرحهای فناوری اطلاعات سبز با تاکید بر مجازی سازی (مورد مطالعه: شرکت ساپکو) [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 88-112]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد