نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش رهبری تاثیر آموزش رفتارهای رهبری اصیل به مدیران بر افزایش سرمایه روان-شناختی کارکنان(مورد مطالعه شرکت پتروشیمی تهران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 98-123]
  • آینده پژوهی آینده پژوهی: ارائه تصویر آینده سازمان با استفاده از رویکرد برنامه ریزی سناریو (مورد مطالعه: مرکز آمار ایران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 36-65]

ا

  • ارتباطات برند تاثیر ارتباطات برند بر وفاداری: مطالعه نقش میانجی اعتبار برند و تصویر ذهنی مشترکین اپراتورهای تلفن همراه [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 41-60]
  • ارزش طراحی و اجرای سازوکار های نهادینه سازی ارزش ها در شرکت های هلدینگ:مطالعه ای درگروه مپنا [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 1-22]
  • ارزش ادراک‌شده مشتری بررسی رابطه ویژگی‌های رفتار مصرف کننده و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: مرکز خدمات پس از فروش گروه بهمن [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 61-80]
  • اعتبار برند تاثیر ارتباطات برند بر وفاداری: مطالعه نقش میانجی اعتبار برند و تصویر ذهنی مشترکین اپراتورهای تلفن همراه [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 41-60]
  • الگوهای ارزیابی شناسایی و اولویت بندی الگوهای ارزیابی خط‌مشی عمومی [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 1-41]
  • اولویت‌بندی شناسایی و اولویت‌بندی خدمات قابل‌ارائه در یک مرکز رشد مجازی ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 115-140]
  • اپراتورهای تلفن همراه تاثیر ارتباطات برند بر وفاداری: مطالعه نقش میانجی اعتبار برند و تصویر ذهنی مشترکین اپراتورهای تلفن همراه [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 41-60]

ب

  • بازارسرمایه شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی ویروسی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 124-145]
  • بازاریابی طراحی مدل شبکه‌سازی فعالیت‌های بازاریابی بنگاه‌های فعال در خوشه‌های صنعتی ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 51-78]
  • بازاریابی ویروسی شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی ویروسی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 124-145]
  • بانکداری اینترنتی عوامل مؤثر بر قصد ادامه استفاده مشتریانِ بانکداری اینترنتی(مورد مطالعه: بانک ملی ایران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 66-97]
  • برنامه ریزی سناریو آینده پژوهی: ارائه تصویر آینده سازمان با استفاده از رویکرد برنامه ریزی سناریو (مورد مطالعه: مرکز آمار ایران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 36-65]
  • برند خودانگاره بررسی عشق برند خریداران گوشی تلفن همراه در تهران [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 146-158]
  • برند سوررئالیست بررسی عشق برند خریداران گوشی تلفن همراه در تهران [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 146-158]
  • برونی سازی طراحی و اجرای سازوکار های نهادینه سازی ارزش ها در شرکت های هلدینگ:مطالعه ای درگروه مپنا [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 1-22]
  • بنگاه‌های کوچک و متوسط طراحی مدل شبکه‌سازی فعالیت‌های بازاریابی بنگاه‌های فعال در خوشه‌های صنعتی ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 51-78]
  • بیمارستان (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.)ارائه راهکاری برای انتخاب و تفکیک شاخص‌های عملکرد زنجیره تأمین خدمات با رویکرد امتیاز ویژه شاخص‌ها (NIS) مورد مطالعه یک زنجیره تأمین دوسطحی – دوسویه [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 87-115]
  • بیمارستانهای دولتی  طراحی الگوی رهبری سخاوتمند در بیمارستانهای دولتی استان قم [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 1-33]

پ

  • پس از پذیرش عوامل مؤثر بر قصد ادامه استفاده مشتریانِ بانکداری اینترنتی(مورد مطالعه: بانک ملی ایران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 66-97]

ت

  • تجارت الکترونیکی منافع تجارت الکترونیکی برای تولیدکننده و عرضه‌کننده [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 81-114]
  • تحلیل پویایی های سیستم بررسی علل خروج کارکنان دانشی از شرکت های دانش بنیان با رویکرد پویایی شناسی سیستم [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 23-50]
  • تصویر آینده پژوهی: ارائه تصویر آینده سازمان با استفاده از رویکرد برنامه ریزی سناریو (مورد مطالعه: مرکز آمار ایران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 36-65]
  • تصویر برند بررسی عشق برند خریداران گوشی تلفن همراه در تهران [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 146-158]
  • تصویر ذهنی بررسی رابطه ویژگی‌های رفتار مصرف کننده و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: مرکز خدمات پس از فروش گروه بهمن [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 61-80]
  • تصویر ذهنی مشترکین برند تاثیر ارتباطات برند بر وفاداری: مطالعه نقش میانجی اعتبار برند و تصویر ذهنی مشترکین اپراتورهای تلفن همراه [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 41-60]
  • تفکر استراتژیک ارتباط تفکر استراتژیک و نوع شخصیت مدیران در سازمان‌های ‌رسانه‌ای [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 42-60]
  • تفکر انعکاسی ارتباط تفکر استراتژیک و نوع شخصیت مدیران در سازمان‌های ‌رسانه‌ای [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 42-60]
  • تفکر بازآرایی ارتباط تفکر استراتژیک و نوع شخصیت مدیران در سازمان‌های ‌رسانه‌ای [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 42-60]
  • تفکر سیستمی ارتباط تفکر استراتژیک و نوع شخصیت مدیران در سازمان‌های ‌رسانه‌ای [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 42-60]
  • تمایزات‌ ساختاری (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.) تحقق ترکیب توانمندی های دوگانه‌ی اکتشاف و بهره داری از طریق طراحی رابطه بخش‌های فروش و بازاریابی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 1-32]
  • تناسب فرد- سازمان اثر میانجی خوش بینی نسبت به مسیر پیشرفت شغلی در رابطه میان تناسب فرد- شغل و تناسب فرد- سازمان [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 79-102]
  • تناسب فرد- شغل اثر میانجی خوش بینی نسبت به مسیر پیشرفت شغلی در رابطه میان تناسب فرد- شغل و تناسب فرد- سازمان [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 79-102]
  • تولیدکننده/عرضه‌کننده منافع تجارت الکترونیکی برای تولیدکننده و عرضه‌کننده [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 81-114]
  • تکنیک تاپسیس شناسایی و اولویت بندی الگوهای ارزیابی خط‌مشی عمومی [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 1-41]

چ

  • چرخه حیات پروژه‌های سیستم اطلاعاتی (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.) ارائه چارچوبی برای مدیریت منافع در چرخه حیات پروژه‌های سیستم اطلاعاتی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 33-52]

ح

  • حس گری بازار طراحی مدل هوشمندی رقابتی سازمان مبتنی بر هوشیاری کارآفرینانه [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 127-147]

خ

  • خدمات الکترونیک شناسایی و اولویت‌بندی خدمات قابل‌ارائه در یک مرکز رشد مجازی ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 115-140]
  • خط‌مشی عمومی شناسایی و اولویت بندی الگوهای ارزیابی خط‌مشی عمومی [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 1-41]
  • خودانگاره بررسی رابطه ویژگی‌های رفتار مصرف کننده و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: مرکز خدمات پس از فروش گروه بهمن [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 61-80]
  • خوشبینی نسبت به مسیر پیشرفت شغلی اثر میانجی خوش بینی نسبت به مسیر پیشرفت شغلی در رابطه میان تناسب فرد- شغل و تناسب فرد- سازمان [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 79-102]
  • خوشه صنعتی طراحی مدل شبکه‌سازی فعالیت‌های بازاریابی بنگاه‌های فعال در خوشه‌های صنعتی ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 51-78]

د

  • درونی سازی طراحی و اجرای سازوکار های نهادینه سازی ارزش ها در شرکت های هلدینگ:مطالعه ای درگروه مپنا [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 1-22]
  • دوسوتوانی‌ سازمانی (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.) تحقق ترکیب توانمندی های دوگانه‌ی اکتشاف و بهره داری از طریق طراحی رابطه بخش‌های فروش و بازاریابی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 1-32]

ر

  • رابطه‌بازاریابی‌وفروش (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.) تحقق ترکیب توانمندی های دوگانه‌ی اکتشاف و بهره داری از طریق طراحی رابطه بخش‌های فروش و بازاریابی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 1-32]
  • رتبه‌بندی شناسایی و اولویت بندی الگوهای ارزیابی خط‌مشی عمومی [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 1-41]
  • رهبری اصیل تاثیر آموزش رفتارهای رهبری اصیل به مدیران بر افزایش سرمایه روان-شناختی کارکنان(مورد مطالعه شرکت پتروشیمی تهران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 98-123]
  • رهبری سخاوتمند طراحی الگوی رهبری سخاوتمند در بیمارستانهای دولتی استان قم [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 1-33]
  • رهبری مثبت‌گرا تاثیر آموزش رفتارهای رهبری اصیل به مدیران بر افزایش سرمایه روان-شناختی کارکنان(مورد مطالعه شرکت پتروشیمی تهران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 98-123]
  • روش تحقیق کیفی طراحی الگوی رهبری سخاوتمند در بیمارستانهای دولتی استان قم [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 1-33]
  • روش دلفی شناسایی و اولویت بندی الگوهای ارزیابی خط‌مشی عمومی [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 1-41]
  • روش معادلات ساختاری عوامل مؤثر بر قصد ادامه استفاده مشتریانِ بانکداری اینترنتی(مورد مطالعه: بانک ملی ایران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 66-97]
  • رویکرد امتیاز ویژه شاخص‌ها (NIS) (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.)ارائه راهکاری برای انتخاب و تفکیک شاخص‌های عملکرد زنجیره تأمین خدمات با رویکرد امتیاز ویژه شاخص‌ها (NIS) مورد مطالعه یک زنجیره تأمین دوسطحی – دوسویه [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 87-115]

س

  • ساز و کار جاری سازی طراحی و اجرای سازوکار های نهادینه سازی ارزش ها در شرکت های هلدینگ:مطالعه ای درگروه مپنا [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 1-22]
  • سبک زندگی بررسی رابطه ویژگی‌های رفتار مصرف کننده و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: مرکز خدمات پس از فروش گروه بهمن [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 61-80]
  • سرمایه روان‌شناختی تاثیر آموزش رفتارهای رهبری اصیل به مدیران بر افزایش سرمایه روان-شناختی کارکنان(مورد مطالعه شرکت پتروشیمی تهران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 98-123]
  • سنجش ارزیابی عارضه‌یابی کانون‌های ارزیابی و توسعه در ایران و ارائه‌ی راهکار‌ [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 103-126]
  • سنجش برتری شناسایی و اولویت بندی الگوهای ارزیابی خط‌مشی عمومی [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 1-41]

ش

  • شاخص عملکرد (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.)ارائه راهکاری برای انتخاب و تفکیک شاخص‌های عملکرد زنجیره تأمین خدمات با رویکرد امتیاز ویژه شاخص‌ها (NIS) مورد مطالعه یک زنجیره تأمین دوسطحی – دوسویه [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 87-115]
  • شبکه‌سازی طراحی مدل شبکه‌سازی فعالیت‌های بازاریابی بنگاه‌های فعال در خوشه‌های صنعتی ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 51-78]
  • شبیه سازی رایانه ای بررسی علل خروج کارکنان دانشی از شرکت های دانش بنیان با رویکرد پویایی شناسی سیستم [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 23-50]
  • شخصیت ارتباط تفکر استراتژیک و نوع شخصیت مدیران در سازمان‌های ‌رسانه‌ای [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 42-60]
  • شرکت های دانش بنیان بررسی علل خروج کارکنان دانشی از شرکت های دانش بنیان با رویکرد پویایی شناسی سیستم [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 23-50]

ع

  • عارضه‌یابی عارضه‌یابی کانون‌های ارزیابی و توسعه در ایران و ارائه‌ی راهکار‌ [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 103-126]
  • عشق برند بررسی عشق برند خریداران گوشی تلفن همراه در تهران [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 146-158]
  • عوامل کلیدی موفقیت شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی ویروسی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 124-145]
  • عینی سازی طراحی و اجرای سازوکار های نهادینه سازی ارزش ها در شرکت های هلدینگ:مطالعه ای درگروه مپنا [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 1-22]

ف

ق

  • قابلیت بازارگرایی سازمان طراحی مدل هوشمندی رقابتی سازمان مبتنی بر هوشیاری کارآفرینانه [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 127-147]
  • قصد ادامه استفاده عوامل مؤثر بر قصد ادامه استفاده مشتریانِ بانکداری اینترنتی(مورد مطالعه: بانک ملی ایران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 66-97]

ک

  • کارکنان دانشی بررسی علل خروج کارکنان دانشی از شرکت های دانش بنیان با رویکرد پویایی شناسی سیستم [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 23-50]
  • کانون ارزیابی عارضه‌یابی کانون‌های ارزیابی و توسعه در ایران و ارائه‌ی راهکار‌ [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 103-126]
  • کانون توسعه‌‌ای عارضه‌یابی کانون‌های ارزیابی و توسعه در ایران و ارائه‌ی راهکار‌ [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 103-126]
  • کیفیت ادراکی بررسی رابطه ویژگی‌های رفتار مصرف کننده و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: مرکز خدمات پس از فروش گروه بهمن [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 61-80]

م

  • مدل انتظار-تایید عوامل مؤثر بر قصد ادامه استفاده مشتریانِ بانکداری اینترنتی(مورد مطالعه: بانک ملی ایران) [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 66-97]
  • مدل شایستگی عارضه‌یابی کانون‌های ارزیابی و توسعه در ایران و ارائه‌ی راهکار‌ [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 103-126]
  • مدیریت استراتژیک (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.)شناسایی مکانیزم‌های تاثیرگذاری ترکیب هیئت‌مدیره بر شیوه‌ی اسناددهی نتیجه‌ عملکرد [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 53-86]
  • مدیریت استراتژیک (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.)ارزیابی کمی ‌مزیت رقابتی پایدار موسسات بانکی کشور با معرفی معیار مالی CSV [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 116-131]
  • مدیریت منافع (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.) ارائه چارچوبی برای مدیریت منافع در چرخه حیات پروژه‌های سیستم اطلاعاتی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 33-52]
  • مدیریت پروژه‌های سیستم اطلاعاتی (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.) ارائه چارچوبی برای مدیریت منافع در چرخه حیات پروژه‌های سیستم اطلاعاتی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 33-52]
  • مرکز رشد مجازی شناسایی و اولویت‌بندی خدمات قابل‌ارائه در یک مرکز رشد مجازی ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 115-140]
  • مزیت رقابتی منافع تجارت الکترونیکی برای تولیدکننده و عرضه‌کننده [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 81-114]
  • مزیت رقابتی پایدار (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.)شناسایی مکانیزم‌های تاثیرگذاری ترکیب هیئت‌مدیره بر شیوه‌ی اسناددهی نتیجه‌ عملکرد [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 53-86]
  • مزیت رقابتی پایدار (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.)ارزیابی کمی ‌مزیت رقابتی پایدار موسسات بانکی کشور با معرفی معیار مالی CSV [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 116-131]
  • مفاهیم کلیدی: ارزش خلق‌شده سهامداران (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.)شناسایی مکانیزم‌های تاثیرگذاری ترکیب هیئت‌مدیره بر شیوه‌ی اسناددهی نتیجه‌ عملکرد [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 53-86]
  • مفاهیم کلیدی: ارزش خلق‌شده سهامداران (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.)ارزیابی کمی ‌مزیت رقابتی پایدار موسسات بانکی کشور با معرفی معیار مالی CSV [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 116-131]
  • مفاهیم کلیدی: مرکز رشد شناسایی و اولویت‌بندی خدمات قابل‌ارائه در یک مرکز رشد مجازی ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 115-140]
  • مقبولیت شناسایی و اولویت‌بندی خدمات قابل‌ارائه در یک مرکز رشد مجازی ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 115-140]
  • منافع تجارت الکترونیکی منافع تجارت الکترونیکی برای تولیدکننده و عرضه‌کننده [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 81-114]

ن

  • نظریه داده بنیاد طراحی الگوی رهبری سخاوتمند در بیمارستانهای دولتی استان قم [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 1-33]
  • نظریه رهبری طراحی الگوی رهبری سخاوتمند در بیمارستانهای دولتی استان قم [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 1-33]

و

  • واژه‌های کلیدی: زنجیره تأمین خدمات دوسطحی- دوسویه (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.)ارائه راهکاری برای انتخاب و تفکیک شاخص‌های عملکرد زنجیره تأمین خدمات با رویکرد امتیاز ویژه شاخص‌ها (NIS) مورد مطالعه یک زنجیره تأمین دوسطحی – دوسویه [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 87-115]
  • واژه‌های کلیدی: منفعت (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.) ارائه چارچوبی برای مدیریت منافع در چرخه حیات پروژه‌های سیستم اطلاعاتی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 33-52]
  • وفاداری به برند تاثیر ارتباطات برند بر وفاداری: مطالعه نقش میانجی اعتبار برند و تصویر ذهنی مشترکین اپراتورهای تلفن همراه [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 41-60]
  • وفاداری مشتری بررسی رابطه ویژگی‌های رفتار مصرف کننده و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: مرکز خدمات پس از فروش گروه بهمن [دوره 10، شماره 40، 1394، صفحه 61-80]

ه

  • هوشمندی رقابتی طراحی مدل هوشمندی رقابتی سازمان مبتنی بر هوشیاری کارآفرینانه [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 127-147]
  • هوشیاری کارآفرینانه طراحی مدل هوشمندی رقابتی سازمان مبتنی بر هوشیاری کارآفرینانه [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 127-147]

ی

  • یکپارچه‌سازی (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.) تحقق ترکیب توانمندی های دوگانه‌ی اکتشاف و بهره داری از طریق طراحی رابطه بخش‌های فروش و بازاریابی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 1-32]