نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمودنی آسیب‌شناسی سطح تحلیل آزمودنی‌ها در تحقیق‌های پیمایشی: تحلیل مقاله‌های پیمایشی درمجله‌های منتخب مدیریت ایران [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 77-97]
  • آسیب شناسی آسیب‌شناسی سطح تحلیل آزمودنی‌ها در تحقیق‌های پیمایشی: تحلیل مقاله‌های پیمایشی درمجله‌های منتخب مدیریت ایران [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 77-97]
  • آناگرام بررسی لایه های پنهان رفتار مصرف کننده: تعامل شخصیت فرد و ابعاد احساسی برند [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 103-126]
  • آگاهی برند مطالعه مقایسه‌ای در ابعاد ارزش ویژه برندهای برتر ورزشی (مورد مطالعه: برندهای ورزشی نایک، آدیداس و پوما) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 46-74]

ا

  • ابتکارات هنربنیاد کاربرد روش‌ تحقیق هنربنیاد در مطالعات سازمانی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 30-56]
  • ادراک کارکنان از برند استخدام‌کننده نسل سوم ارزش ویژه برند: عوامل موثر بر ارزیابی ارزش ویژه برندِ کارمندمحور در صنعت بانکداری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 79-102]
  • ادراک کارکنان از برند درک شده توسط مشتری نسل سوم ارزش ویژه برند: عوامل موثر بر ارزیابی ارزش ویژه برندِ کارمندمحور در صنعت بانکداری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 79-102]
  • ارزش ویژه برند مطالعه مقایسه‌ای در ابعاد ارزش ویژه برندهای برتر ورزشی (مورد مطالعه: برندهای ورزشی نایک، آدیداس و پوما) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 46-74]
  • ارزش ویژه برند مبتنی بر کارکنان نسل سوم ارزش ویژه برند: عوامل موثر بر ارزیابی ارزش ویژه برندِ کارمندمحور در صنعت بانکداری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 79-102]
  • استراتژی توازن گونه شناسی استراتژی‌های توازن در یک پرتفوی دوسوتوان: نظریه‌پردازی داده بنیاد در شرکت‌های هلدینگ [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 59-86]
  • اعضای هیأت علمی دانشگاه عوامل درون و برون‌سازمانی تأثیرگذار بر بدبینی سازمانی: مطالعه‌ای در بین اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 1-26]
  • التزام شغلی تأثیر نقض مربی‌گری و قرارداد روان‌شناختی بر تعهد عاطفی و التزام شغلی کارکنان [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 135-152]
  • ایران فرامطالعه‌ای بر پژوهش‌های دولت الکترونیک در ایران [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 113-134]

ب

  • بازار محور وضعیت سرمایه انسانی در شرکت‌های دانش‌بنیان بر مبنای سبک‌های نوآوری [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 20-44]
  • بخش عمومی انگیزش کارکنان بخش عمومی: مطالعه تأثیر ویژگی‌های شغل و رفاه کارکنان [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 76-90]
  • بدبینی اجتماعی عوامل درون و برون‌سازمانی تأثیرگذار بر بدبینی سازمانی: مطالعه‌ای در بین اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 1-26]
  • بدبینی سازمانی عوامل درون و برون‌سازمانی تأثیرگذار بر بدبینی سازمانی: مطالعه‌ای در بین اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 1-26]
  • برند اجتماعی تدوین مدلی برای ساخت برند اجتماعی: رویکردی نوین به برندسازی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 87-112]
  • برند استخدام کننده و رقبای آن نسل سوم ارزش ویژه برند: عوامل موثر بر ارزیابی ارزش ویژه برندِ کارمندمحور در صنعت بانکداری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 79-102]
  • برون‌سپاری الگوی عوامل تصمیم برون‏سپاری لجستیک با استفاده از مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 1-29]
  • برون‌سپاری لجستیک الگوی عوامل تصمیم برون‏سپاری لجستیک با استفاده از مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 1-29]
  • بعد هیجان شخصیت برند بررسی لایه های پنهان رفتار مصرف کننده: تعامل شخصیت فرد و ابعاد احساسی برند [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 103-126]

پ

  • پارادایم تفسیری- انتقادی کاربرد روش‌ تحقیق هنربنیاد در مطالعات سازمانی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 30-56]
  • پارادایم پسامدرن کاربرد روش‌ تحقیق هنربنیاد در مطالعات سازمانی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 30-56]
  • پایداری شرکتی الگوی رابطه زنجیره تامین ناب / سبز و پایداری شرکتی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 1-24]
  • پایداری طرح بازنشستگی شناسایی عوامل مؤثر بر پایداری طرح‌های بازنشستگی خصوصی با استفاده از رویکرد ترکیبی متدولوژی سیستم‌های نرم و نگاشت شناختی فازی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 21-58]
  • پرتفوی دوسوتوان گونه شناسی استراتژی‌های توازن در یک پرتفوی دوسوتوان: نظریه‌پردازی داده بنیاد در شرکت‌های هلدینگ [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 59-86]
  • پیامدهای بازار تأثیر مشارکت مشتری بر توسعه محصول جدید: نقش میانجی پیامدهای بازار [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 57-78]

ت

  • تئوری انتظار-تائید بررسی عوامل مؤثر در قصد استفاده مستمر دانشجویان از سیستم مدیریت یادگیری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 129-151]
  • تبدیل عملکرد کیفیت ارائه روشی به‌منظور طراحی نقشه استراتژی در صنعت نیروگاهی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 125-139]
  • تحقیق هنربنیاد کاربرد روش‌ تحقیق هنربنیاد در مطالعات سازمانی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 30-56]
  • تحقیق‌های پیمایشی آسیب‌شناسی سطح تحلیل آزمودنی‌ها در تحقیق‌های پیمایشی: تحلیل مقاله‌های پیمایشی درمجله‌های منتخب مدیریت ایران [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 77-97]
  • تداعیات برند بررسی لایه های پنهان رفتار مصرف کننده: تعامل شخصیت فرد و ابعاد احساسی برند [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 103-126]
  • تصویر برند مطالعه مقایسه‌ای در ابعاد ارزش ویژه برندهای برتر ورزشی (مورد مطالعه: برندهای ورزشی نایک، آدیداس و پوما) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 46-74]
  • تعهد عاطفی تأثیر نقض مربی‌گری و قرارداد روان‌شناختی بر تعهد عاطفی و التزام شغلی کارکنان [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 135-152]
  • تعهد کارکنان نسبت به برند نسل سوم ارزش ویژه برند: عوامل موثر بر ارزیابی ارزش ویژه برندِ کارمندمحور در صنعت بانکداری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 79-102]
  • تمایل عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مصرف کنندگان جوامع مجازی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 51-75]
  • توانمند‌سازی روانشناختی نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و کیفیت زندگی کاری در تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: رسانه‌های چاپی - روزنامه دنیای اقتصاد) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 121-141]
  • توسعه محصول جدید تأثیر مشارکت مشتری بر توسعه محصول جدید: نقش میانجی پیامدهای بازار [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 57-78]

ج

  • جوامع مجازی عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مصرف کنندگان جوامع مجازی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 51-75]

چ

  • چشم‌انداز 1404 وضعیت سرمایه فکری در ایران و کشورهای منطقه در راستای چشم‌انداز 1404 جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 1-26]

خ

  • خدمات وب‌سایت عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مصرف کنندگان جوامع مجازی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 51-75]
  • خودابرازی برند بررسی لایه های پنهان رفتار مصرف کننده: تعامل شخصیت فرد و ابعاد احساسی برند [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 103-126]

د

  • دارایی‌های نامشهود وضعیت سرمایه فکری در ایران و کشورهای منطقه در راستای چشم‌انداز 1404 جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 1-26]
  • دانش کارکنان نسبت به برند نسل سوم ارزش ویژه برند: عوامل موثر بر ارزیابی ارزش ویژه برندِ کارمندمحور در صنعت بانکداری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 79-102]
  • دولت الکترونیک فرامطالعه‌ای بر پژوهش‌های دولت الکترونیک در ایران [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 113-134]

ر

  • رسانه چاپی نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و کیفیت زندگی کاری در تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: رسانه‌های چاپی - روزنامه دنیای اقتصاد) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 121-141]
  • رفاه ذهنی کارکنان انگیزش کارکنان بخش عمومی: مطالعه تأثیر ویژگی‌های شغل و رفاه کارکنان [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 76-90]
  • رفاه کارکنان انگیزش کارکنان بخش عمومی: مطالعه تأثیر ویژگی‌های شغل و رفاه کارکنان [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 76-90]
  • رفتار شهروندی سازمانی نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و کیفیت زندگی کاری در تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: رسانه‌های چاپی - روزنامه دنیای اقتصاد) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 121-141]
  • رفتار مشارکتی عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مصرف کنندگان جوامع مجازی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 51-75]
  • رمانتیسم فردی بررسی لایه های پنهان رفتار مصرف کننده: تعامل شخصیت فرد و ابعاد احساسی برند [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 103-126]
  • رهبری تدوین مدل ترکیب رهبری و فرهنگ سازمانی برای سازمان‌های نوآور مورد مطالعه: سازمان‌های تحقیق و توسعه وزارت نفت [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 25-50]
  • روزنامه دنیای اقتصاد نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و کیفیت زندگی کاری در تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: رسانه‌های چاپی - روزنامه دنیای اقتصاد) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 121-141]
  • روش حداقل مربعات جزئی بررسی عوامل مؤثر در قصد استفاده مستمر دانشجویان از سیستم مدیریت یادگیری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 129-151]
  • روش رتبه‌بندی برتری و مادونی ارائه روشی به‌منظور طراحی نقشه استراتژی در صنعت نیروگاهی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 125-139]
  • رویکرد ترکیبی بررسی لایه های پنهان رفتار مصرف کننده: تعامل شخصیت فرد و ابعاد احساسی برند [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 103-126]

ز

  • زنجیره تامین سبز الگوی رابطه زنجیره تامین ناب / سبز و پایداری شرکتی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 1-24]
  • زنجیره تامین ناب الگوی رابطه زنجیره تامین ناب / سبز و پایداری شرکتی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 1-24]
  • زنجیره تامین ناب- سبز الگوی رابطه زنجیره تامین ناب / سبز و پایداری شرکتی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 1-24]

س

  • سازمان بهزیستی بسط الگوی مفهوم سایش اجتماعی کارکنان در سازمان مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 91-115]
  • سازمان‌های تحقیق و توسعه تدوین مدل ترکیب رهبری و فرهنگ سازمانی برای سازمان‌های نوآور مورد مطالعه: سازمان‌های تحقیق و توسعه وزارت نفت [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 25-50]
  • سایش فیزیکی بسط الگوی مفهوم سایش اجتماعی کارکنان در سازمان مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 91-115]
  • سایش کلامی بسط الگوی مفهوم سایش اجتماعی کارکنان در سازمان مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 91-115]
  • سرمایه انسانی وضعیت سرمایه انسانی در شرکت‌های دانش‌بنیان بر مبنای سبک‌های نوآوری [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 20-44]
  • سطح تحلیل آسیب‌شناسی سطح تحلیل آزمودنی‌ها در تحقیق‌های پیمایشی: تحلیل مقاله‌های پیمایشی درمجله‌های منتخب مدیریت ایران [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 77-97]
  • سیستم مدیریت یادگیری بررسی عوامل مؤثر در قصد استفاده مستمر دانشجویان از سیستم مدیریت یادگیری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 129-151]

ص

  • صنعت پخش الگوی عوامل تصمیم برون‏سپاری لجستیک با استفاده از مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 1-29]

ط

  • طرح بازنشستگی خصوصی شناسایی عوامل مؤثر بر پایداری طرح‌های بازنشستگی خصوصی با استفاده از رویکرد ترکیبی متدولوژی سیستم‌های نرم و نگاشت شناختی فازی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 21-58]

ع

  • علم محور وضعیت سرمایه انسانی در شرکت‌های دانش‌بنیان بر مبنای سبک‌های نوآوری [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 20-44]
  • عملکرد تدوین مدل ترکیب رهبری و فرهنگ سازمانی برای سازمان‌های نوآور مورد مطالعه: سازمان‌های تحقیق و توسعه وزارت نفت [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 25-50]

ف

  • فرامطالعه فرامطالعه‌ای بر پژوهش‌های دولت الکترونیک در ایران [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 113-134]
  • فرهنگ‌سازمانی تدوین مدل ترکیب رهبری و فرهنگ سازمانی برای سازمان‌های نوآور مورد مطالعه: سازمان‌های تحقیق و توسعه وزارت نفت [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 25-50]
  • فناوری اطلاعات محور وضعیت سرمایه انسانی در شرکت‌های دانش‌بنیان بر مبنای سبک‌های نوآوری [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 20-44]
  • فناوری عملکرد انسانی طراحی مدل فناوری عملکرد انسانی در شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایران‌خودرو (ساپکو) [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 99-124]

ک

  • کارت امتیازی متوازن ارائه روشی به‌منظور طراحی نقشه استراتژی در صنعت نیروگاهی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 125-139]
  • کالاهای تندمصرف تدوین مدلی برای ساخت برند اجتماعی: رویکردی نوین به برندسازی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 87-112]
  • کیفیت زندگی کاری نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و کیفیت زندگی کاری در تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: رسانه‌های چاپی - روزنامه دنیای اقتصاد) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 121-141]

ل

  • لذت درک شده بررسی عوامل مؤثر در قصد استفاده مستمر دانشجویان از سیستم مدیریت یادگیری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 129-151]

م

  • متدولوژی سیستم‌های نرم شناسایی عوامل مؤثر بر پایداری طرح‌های بازنشستگی خصوصی با استفاده از رویکرد ترکیبی متدولوژی سیستم‌های نرم و نگاشت شناختی فازی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 21-58]
  • مدل پذیرش فناوری بررسی عوامل مؤثر در قصد استفاده مستمر دانشجویان از سیستم مدیریت یادگیری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 129-151]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری الگوی عوامل تصمیم برون‏سپاری لجستیک با استفاده از مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 1-29]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری تدوین مدلی برای ساخت برند اجتماعی: رویکردی نوین به برندسازی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 87-112]
  • مدل‌سازی ساختاری واریانس محور عوامل درون و برون‌سازمانی تأثیرگذار بر بدبینی سازمانی: مطالعه‌ای در بین اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 1-26]
  • مدل‌سازی معادلات ساختاری تأثیر مشارکت مشتری بر توسعه محصول جدید: نقش میانجی پیامدهای بازار [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 57-78]
  • مدیریت عملکرد طراحی مدل فناوری عملکرد انسانی در شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایران‌خودرو (ساپکو) [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 99-124]
  • مدیریت منابع انسانی طراحی مدل فناوری عملکرد انسانی در شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایران‌خودرو (ساپکو) [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 99-124]
  • مدیریت پایداری شرکتی الگوی رابطه زنجیره تامین ناب / سبز و پایداری شرکتی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 1-24]
  • مدیریت پرتفولیوی شرکت گونه شناسی استراتژی‌های توازن در یک پرتفوی دوسوتوان: نظریه‌پردازی داده بنیاد در شرکت‌های هلدینگ [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 59-86]
  • مسئولیت اجتماعی شرکتی تدوین مدلی برای ساخت برند اجتماعی: رویکردی نوین به برندسازی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 87-112]
  • مشارکت مشتری تأثیر مشارکت مشتری بر توسعه محصول جدید: نقش میانجی پیامدهای بازار [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 57-78]
  • مفاهیم کلیدی: سرمایه فکری ملی وضعیت سرمایه فکری در ایران و کشورهای منطقه در راستای چشم‌انداز 1404 جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 1-26]
  • مفاهیم کلیدی: نوآوری وضعیت سرمایه انسانی در شرکت‌های دانش‌بنیان بر مبنای سبک‌های نوآوری [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 20-44]

ن

  • نظریه‌پردازی داده بنیاد کلاسیک گونه شناسی استراتژی‌های توازن در یک پرتفوی دوسوتوان: نظریه‌پردازی داده بنیاد در شرکت‌های هلدینگ [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 59-86]
  • نقشه استراتژیک ارائه روشی به‌منظور طراحی نقشه استراتژی در صنعت نیروگاهی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 125-139]
  • نقض قرارداد روان‌شناختی تأثیر نقض مربی‌گری و قرارداد روان‌شناختی بر تعهد عاطفی و التزام شغلی کارکنان [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 135-152]
  • نقض‌ مربی‌گری تأثیر نقض مربی‌گری و قرارداد روان‌شناختی بر تعهد عاطفی و التزام شغلی کارکنان [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 135-152]
  • نگاشت شناختی فازی. طبقه‌بندی JEL: G23؛ H55؛ J32 شناسایی عوامل مؤثر بر پایداری طرح‌های بازنشستگی خصوصی با استفاده از رویکرد ترکیبی متدولوژی سیستم‌های نرم و نگاشت شناختی فازی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 21-58]
  • نگرش عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مصرف کنندگان جوامع مجازی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 51-75]
  • نیات-ما عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مصرف کنندگان جوامع مجازی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 51-75]

و

  • واحد تحلیل آسیب‌شناسی سطح تحلیل آزمودنی‌ها در تحقیق‌های پیمایشی: تحلیل مقاله‌های پیمایشی درمجله‌های منتخب مدیریت ایران [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 77-97]
  • واژگان کلیدی: ارتباط با برند مطالعه مقایسه‌ای در ابعاد ارزش ویژه برندهای برتر ورزشی (مورد مطالعه: برندهای ورزشی نایک، آدیداس و پوما) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 46-74]
  • واژگان کلیدی: انگیزش کارکنان بخش عمومی انگیزش کارکنان بخش عمومی: مطالعه تأثیر ویژگی‌های شغل و رفاه کارکنان [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 76-90]
  • واژگان کلیدی: سایش اجتماعی بسط الگوی مفهوم سایش اجتماعی کارکنان در سازمان مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 91-115]
  • واژگان کلیدی: سرمایه اجتماعی نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و کیفیت زندگی کاری در تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: رسانه‌های چاپی - روزنامه دنیای اقتصاد) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 121-141]
  • وفاداری به برند مطالعه مقایسه‌ای در ابعاد ارزش ویژه برندهای برتر ورزشی (مورد مطالعه: برندهای ورزشی نایک، آدیداس و پوما) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 46-74]
  • ویژگی‌های شغل انگیزش کارکنان بخش عمومی: مطالعه تأثیر ویژگی‌های شغل و رفاه کارکنان [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 76-90]

ه

  • هزینه محور وضعیت سرمایه انسانی در شرکت‌های دانش‌بنیان بر مبنای سبک‌های نوآوری [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 20-44]