آ
-
آزمودنی
آسیبشناسی سطح تحلیل آزمودنیها در تحقیقهای پیمایشی: تحلیل مقالههای پیمایشی درمجلههای منتخب مدیریت ایران [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 77-97]
-
آسیب شناسی
آسیبشناسی سطح تحلیل آزمودنیها در تحقیقهای پیمایشی: تحلیل مقالههای پیمایشی درمجلههای منتخب مدیریت ایران [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 77-97]
-
آناگرام
بررسی لایه های پنهان رفتار مصرف کننده: تعامل شخصیت فرد و ابعاد احساسی برند [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 103-126]
-
آگاهی برند
مطالعه مقایسهای در ابعاد ارزش ویژه برندهای برتر ورزشی
(مورد مطالعه: برندهای ورزشی نایک، آدیداس و پوما) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 46-74]
ا
-
ابتکارات هنربنیاد
کاربرد روش تحقیق هنربنیاد در مطالعات سازمانی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 30-56]
-
ادراک کارکنان از برند استخدامکننده
نسل سوم ارزش ویژه برند: عوامل موثر بر ارزیابی ارزش ویژه برندِ کارمندمحور در صنعت بانکداری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 79-102]
-
ادراک کارکنان از برند درک شده توسط مشتری
نسل سوم ارزش ویژه برند: عوامل موثر بر ارزیابی ارزش ویژه برندِ کارمندمحور در صنعت بانکداری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 79-102]
-
ارزش ویژه برند
مطالعه مقایسهای در ابعاد ارزش ویژه برندهای برتر ورزشی
(مورد مطالعه: برندهای ورزشی نایک، آدیداس و پوما) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 46-74]
-
ارزش ویژه برند مبتنی بر کارکنان
نسل سوم ارزش ویژه برند: عوامل موثر بر ارزیابی ارزش ویژه برندِ کارمندمحور در صنعت بانکداری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 79-102]
-
استراتژی توازن
گونه شناسی استراتژیهای توازن در یک پرتفوی دوسوتوان:
نظریهپردازی داده بنیاد در شرکتهای هلدینگ [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 59-86]
-
اعضای هیأت علمی دانشگاه
عوامل درون و برونسازمانی تأثیرگذار بر بدبینی سازمانی:
مطالعهای در بین اعضای هیأت علمی دانشگاهها [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 1-26]
-
التزام شغلی
تأثیر نقض مربیگری و قرارداد روانشناختی
بر تعهد عاطفی و التزام شغلی کارکنان [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 135-152]
-
ایران
فرامطالعهای بر پژوهشهای دولت الکترونیک در ایران [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 113-134]
ب
-
بازار محور
وضعیت سرمایه انسانی در شرکتهای دانشبنیان بر مبنای سبکهای نوآوری [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 20-44]
-
بخش عمومی
انگیزش کارکنان بخش عمومی: مطالعه تأثیر ویژگیهای شغل و رفاه کارکنان [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 76-90]
-
بدبینی اجتماعی
عوامل درون و برونسازمانی تأثیرگذار بر بدبینی سازمانی:
مطالعهای در بین اعضای هیأت علمی دانشگاهها [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 1-26]
-
بدبینی سازمانی
عوامل درون و برونسازمانی تأثیرگذار بر بدبینی سازمانی:
مطالعهای در بین اعضای هیأت علمی دانشگاهها [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 1-26]
-
برند اجتماعی
تدوین مدلی برای ساخت برند اجتماعی: رویکردی نوین به برندسازی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 87-112]
-
برند استخدام کننده و رقبای آن
نسل سوم ارزش ویژه برند: عوامل موثر بر ارزیابی ارزش ویژه برندِ کارمندمحور در صنعت بانکداری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 79-102]
-
برونسپاری
الگوی عوامل تصمیم برونسپاری لجستیک با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 1-29]
-
برونسپاری لجستیک
الگوی عوامل تصمیم برونسپاری لجستیک با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 1-29]
-
بعد هیجان شخصیت برند
بررسی لایه های پنهان رفتار مصرف کننده: تعامل شخصیت فرد و ابعاد احساسی برند [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 103-126]
پ
-
پارادایم تفسیری- انتقادی
کاربرد روش تحقیق هنربنیاد در مطالعات سازمانی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 30-56]
-
پارادایم پسامدرن
کاربرد روش تحقیق هنربنیاد در مطالعات سازمانی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 30-56]
-
پایداری شرکتی
الگوی رابطه زنجیره تامین ناب / سبز و پایداری شرکتی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 1-24]
-
پایداری طرح بازنشستگی
شناسایی عوامل مؤثر بر پایداری طرحهای بازنشستگی خصوصی با استفاده از رویکرد ترکیبی متدولوژی سیستمهای نرم و نگاشت شناختی فازی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 21-58]
-
پرتفوی دوسوتوان
گونه شناسی استراتژیهای توازن در یک پرتفوی دوسوتوان:
نظریهپردازی داده بنیاد در شرکتهای هلدینگ [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 59-86]
-
پیامدهای بازار
تأثیر مشارکت مشتری بر توسعه محصول جدید: نقش میانجی پیامدهای بازار [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 57-78]
ت
-
تئوری انتظار-تائید
بررسی عوامل مؤثر در قصد استفاده مستمر دانشجویان از سیستم مدیریت یادگیری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 129-151]
-
تبدیل عملکرد کیفیت
ارائه روشی بهمنظور طراحی نقشه استراتژی در صنعت نیروگاهی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 125-139]
-
تحقیق هنربنیاد
کاربرد روش تحقیق هنربنیاد در مطالعات سازمانی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 30-56]
-
تحقیقهای پیمایشی
آسیبشناسی سطح تحلیل آزمودنیها در تحقیقهای پیمایشی: تحلیل مقالههای پیمایشی درمجلههای منتخب مدیریت ایران [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 77-97]
-
تداعیات برند
بررسی لایه های پنهان رفتار مصرف کننده: تعامل شخصیت فرد و ابعاد احساسی برند [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 103-126]
-
تصویر برند
مطالعه مقایسهای در ابعاد ارزش ویژه برندهای برتر ورزشی
(مورد مطالعه: برندهای ورزشی نایک، آدیداس و پوما) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 46-74]
-
تعهد عاطفی
تأثیر نقض مربیگری و قرارداد روانشناختی
بر تعهد عاطفی و التزام شغلی کارکنان [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 135-152]
-
تعهد کارکنان نسبت به برند
نسل سوم ارزش ویژه برند: عوامل موثر بر ارزیابی ارزش ویژه برندِ کارمندمحور در صنعت بانکداری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 79-102]
-
تمایل
عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مصرف کنندگان جوامع مجازی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 51-75]
-
توانمندسازی روانشناختی
نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و کیفیت زندگی کاری
در تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار شهروندی سازمانی
(مورد مطالعه: رسانههای چاپی - روزنامه دنیای اقتصاد) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 121-141]
-
توسعه محصول جدید
تأثیر مشارکت مشتری بر توسعه محصول جدید: نقش میانجی پیامدهای بازار [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 57-78]
ج
-
جوامع مجازی
عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مصرف کنندگان جوامع مجازی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 51-75]
چ
-
چشمانداز 1404
وضعیت سرمایه فکری در ایران و کشورهای منطقه
در راستای چشمانداز 1404 جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 1-26]
خ
-
خدمات وبسایت
عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مصرف کنندگان جوامع مجازی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 51-75]
-
خودابرازی برند
بررسی لایه های پنهان رفتار مصرف کننده: تعامل شخصیت فرد و ابعاد احساسی برند [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 103-126]
د
-
داراییهای نامشهود
وضعیت سرمایه فکری در ایران و کشورهای منطقه
در راستای چشمانداز 1404 جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 1-26]
-
دانش کارکنان نسبت به برند
نسل سوم ارزش ویژه برند: عوامل موثر بر ارزیابی ارزش ویژه برندِ کارمندمحور در صنعت بانکداری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 79-102]
-
دولت الکترونیک
فرامطالعهای بر پژوهشهای دولت الکترونیک در ایران [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 113-134]
ر
-
رسانه چاپی
نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و کیفیت زندگی کاری
در تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار شهروندی سازمانی
(مورد مطالعه: رسانههای چاپی - روزنامه دنیای اقتصاد) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 121-141]
-
رفاه ذهنی کارکنان
انگیزش کارکنان بخش عمومی: مطالعه تأثیر ویژگیهای شغل و رفاه کارکنان [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 76-90]
-
رفاه کارکنان
انگیزش کارکنان بخش عمومی: مطالعه تأثیر ویژگیهای شغل و رفاه کارکنان [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 76-90]
-
رفتار شهروندی سازمانی
نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و کیفیت زندگی کاری
در تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار شهروندی سازمانی
(مورد مطالعه: رسانههای چاپی - روزنامه دنیای اقتصاد) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 121-141]
-
رفتار مشارکتی
عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مصرف کنندگان جوامع مجازی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 51-75]
-
رمانتیسم فردی
بررسی لایه های پنهان رفتار مصرف کننده: تعامل شخصیت فرد و ابعاد احساسی برند [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 103-126]
-
رهبری
تدوین مدل ترکیب رهبری و فرهنگ سازمانی برای سازمانهای نوآور مورد مطالعه: سازمانهای تحقیق و توسعه وزارت نفت [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 25-50]
-
روزنامه دنیای اقتصاد
نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و کیفیت زندگی کاری
در تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار شهروندی سازمانی
(مورد مطالعه: رسانههای چاپی - روزنامه دنیای اقتصاد) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 121-141]
-
روش حداقل مربعات جزئی
بررسی عوامل مؤثر در قصد استفاده مستمر دانشجویان از سیستم مدیریت یادگیری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 129-151]
-
روش رتبهبندی برتری و مادونی
ارائه روشی بهمنظور طراحی نقشه استراتژی در صنعت نیروگاهی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 125-139]
-
رویکرد ترکیبی
بررسی لایه های پنهان رفتار مصرف کننده: تعامل شخصیت فرد و ابعاد احساسی برند [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 103-126]
ز
-
زنجیره تامین سبز
الگوی رابطه زنجیره تامین ناب / سبز و پایداری شرکتی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 1-24]
-
زنجیره تامین ناب
الگوی رابطه زنجیره تامین ناب / سبز و پایداری شرکتی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 1-24]
-
زنجیره تامین ناب- سبز
الگوی رابطه زنجیره تامین ناب / سبز و پایداری شرکتی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 1-24]
س
-
سازمان بهزیستی
بسط الگوی مفهوم سایش اجتماعی کارکنان در سازمان
مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 91-115]
-
سازمانهای تحقیق و توسعه
تدوین مدل ترکیب رهبری و فرهنگ سازمانی برای سازمانهای نوآور مورد مطالعه: سازمانهای تحقیق و توسعه وزارت نفت [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 25-50]
-
سایش فیزیکی
بسط الگوی مفهوم سایش اجتماعی کارکنان در سازمان
مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 91-115]
-
سایش کلامی
بسط الگوی مفهوم سایش اجتماعی کارکنان در سازمان
مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 91-115]
-
سرمایه انسانی
وضعیت سرمایه انسانی در شرکتهای دانشبنیان بر مبنای سبکهای نوآوری [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 20-44]
-
سطح تحلیل
آسیبشناسی سطح تحلیل آزمودنیها در تحقیقهای پیمایشی: تحلیل مقالههای پیمایشی درمجلههای منتخب مدیریت ایران [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 77-97]
-
سیستم مدیریت یادگیری
بررسی عوامل مؤثر در قصد استفاده مستمر دانشجویان از سیستم مدیریت یادگیری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 129-151]
ص
-
صنعت پخش
الگوی عوامل تصمیم برونسپاری لجستیک با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 1-29]
ط
-
طرح بازنشستگی خصوصی
شناسایی عوامل مؤثر بر پایداری طرحهای بازنشستگی خصوصی با استفاده از رویکرد ترکیبی متدولوژی سیستمهای نرم و نگاشت شناختی فازی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 21-58]
ع
-
علم محور
وضعیت سرمایه انسانی در شرکتهای دانشبنیان بر مبنای سبکهای نوآوری [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 20-44]
-
عملکرد
تدوین مدل ترکیب رهبری و فرهنگ سازمانی برای سازمانهای نوآور مورد مطالعه: سازمانهای تحقیق و توسعه وزارت نفت [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 25-50]
ف
-
فرامطالعه
فرامطالعهای بر پژوهشهای دولت الکترونیک در ایران [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 113-134]
-
فرهنگسازمانی
تدوین مدل ترکیب رهبری و فرهنگ سازمانی برای سازمانهای نوآور مورد مطالعه: سازمانهای تحقیق و توسعه وزارت نفت [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 25-50]
-
فناوری اطلاعات محور
وضعیت سرمایه انسانی در شرکتهای دانشبنیان بر مبنای سبکهای نوآوری [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 20-44]
-
فناوری عملکرد انسانی
طراحی مدل فناوری عملکرد انسانی در شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایرانخودرو (ساپکو) [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 99-124]
ک
-
کارت امتیازی متوازن
ارائه روشی بهمنظور طراحی نقشه استراتژی در صنعت نیروگاهی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 125-139]
-
کالاهای تندمصرف
تدوین مدلی برای ساخت برند اجتماعی: رویکردی نوین به برندسازی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 87-112]
-
کیفیت زندگی کاری
نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و کیفیت زندگی کاری
در تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار شهروندی سازمانی
(مورد مطالعه: رسانههای چاپی - روزنامه دنیای اقتصاد) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 121-141]
ل
-
لذت درک شده
بررسی عوامل مؤثر در قصد استفاده مستمر دانشجویان از سیستم مدیریت یادگیری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 129-151]
م
-
متدولوژی سیستمهای نرم
شناسایی عوامل مؤثر بر پایداری طرحهای بازنشستگی خصوصی با استفاده از رویکرد ترکیبی متدولوژی سیستمهای نرم و نگاشت شناختی فازی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 21-58]
-
مدل پذیرش فناوری
بررسی عوامل مؤثر در قصد استفاده مستمر دانشجویان از سیستم مدیریت یادگیری [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 129-151]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
الگوی عوامل تصمیم برونسپاری لجستیک با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 1-29]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
تدوین مدلی برای ساخت برند اجتماعی: رویکردی نوین به برندسازی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 87-112]
-
مدلسازی ساختاری واریانس محور
عوامل درون و برونسازمانی تأثیرگذار بر بدبینی سازمانی:
مطالعهای در بین اعضای هیأت علمی دانشگاهها [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 1-26]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
تأثیر مشارکت مشتری بر توسعه محصول جدید: نقش میانجی پیامدهای بازار [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 57-78]
-
مدیریت عملکرد
طراحی مدل فناوری عملکرد انسانی در شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایرانخودرو (ساپکو) [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 99-124]
-
مدیریت منابع انسانی
طراحی مدل فناوری عملکرد انسانی در شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایرانخودرو (ساپکو) [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 99-124]
-
مدیریت پایداری شرکتی
الگوی رابطه زنجیره تامین ناب / سبز و پایداری شرکتی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 1-24]
-
مدیریت پرتفولیوی شرکت
گونه شناسی استراتژیهای توازن در یک پرتفوی دوسوتوان:
نظریهپردازی داده بنیاد در شرکتهای هلدینگ [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 59-86]
-
مسئولیت اجتماعی شرکتی
تدوین مدلی برای ساخت برند اجتماعی: رویکردی نوین به برندسازی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 87-112]
-
مشارکت مشتری
تأثیر مشارکت مشتری بر توسعه محصول جدید: نقش میانجی پیامدهای بازار [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 57-78]
-
مفاهیم کلیدی: سرمایه فکری ملی
وضعیت سرمایه فکری در ایران و کشورهای منطقه
در راستای چشمانداز 1404 جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 1-26]
-
مفاهیم کلیدی: نوآوری
وضعیت سرمایه انسانی در شرکتهای دانشبنیان بر مبنای سبکهای نوآوری [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 20-44]
ن
-
نظریهپردازی داده بنیاد کلاسیک
گونه شناسی استراتژیهای توازن در یک پرتفوی دوسوتوان:
نظریهپردازی داده بنیاد در شرکتهای هلدینگ [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 59-86]
-
نقشه استراتژیک
ارائه روشی بهمنظور طراحی نقشه استراتژی در صنعت نیروگاهی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 125-139]
-
نقض قرارداد روانشناختی
تأثیر نقض مربیگری و قرارداد روانشناختی
بر تعهد عاطفی و التزام شغلی کارکنان [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 135-152]
-
نقض مربیگری
تأثیر نقض مربیگری و قرارداد روانشناختی
بر تعهد عاطفی و التزام شغلی کارکنان [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 135-152]
-
نگاشت شناختی فازی. طبقهبندی JEL: G23؛ H55؛ J32
شناسایی عوامل مؤثر بر پایداری طرحهای بازنشستگی خصوصی با استفاده از رویکرد ترکیبی متدولوژی سیستمهای نرم و نگاشت شناختی فازی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 21-58]
-
نگرش
عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مصرف کنندگان جوامع مجازی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 51-75]
-
نیات-ما
عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مصرف کنندگان جوامع مجازی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 51-75]
و
-
واحد تحلیل
آسیبشناسی سطح تحلیل آزمودنیها در تحقیقهای پیمایشی: تحلیل مقالههای پیمایشی درمجلههای منتخب مدیریت ایران [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 77-97]
-
واژگان کلیدی: ارتباط با برند
مطالعه مقایسهای در ابعاد ارزش ویژه برندهای برتر ورزشی
(مورد مطالعه: برندهای ورزشی نایک، آدیداس و پوما) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 46-74]
-
واژگان کلیدی: انگیزش کارکنان بخش عمومی
انگیزش کارکنان بخش عمومی: مطالعه تأثیر ویژگیهای شغل و رفاه کارکنان [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 76-90]
-
واژگان کلیدی: سایش اجتماعی
بسط الگوی مفهوم سایش اجتماعی کارکنان در سازمان
مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 91-115]
-
واژگان کلیدی: سرمایه اجتماعی
نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و کیفیت زندگی کاری
در تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار شهروندی سازمانی
(مورد مطالعه: رسانههای چاپی - روزنامه دنیای اقتصاد) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 121-141]
-
وفاداری به برند
مطالعه مقایسهای در ابعاد ارزش ویژه برندهای برتر ورزشی
(مورد مطالعه: برندهای ورزشی نایک، آدیداس و پوما) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 46-74]
-
ویژگیهای شغل
انگیزش کارکنان بخش عمومی: مطالعه تأثیر ویژگیهای شغل و رفاه کارکنان [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 76-90]
ه
-
هزینه محور
وضعیت سرمایه انسانی در شرکتهای دانشبنیان بر مبنای سبکهای نوآوری [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 20-44]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد