آ
-
آمیختگی مصرف کننده
چرا مصرف کنندگان به جوامع مجازی برند نمی پیوندند؟ [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 32-61]
ا
-
اداره کل مالیاتی شمال تهران
بررسی تأثیر فلاتزدگی شغلی بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی عدالت سازمانی کارکنان اداره کل مالیاتی شمال تهران [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 107-129]
-
استراتژی همکاری رقابتی
همکاران رقابتی در صنعت خدمات مهندسی (تدوین مدل مفهومی) [دوره 15، شماره 58، 1399]
-
اصل عمل متقابل
نقش تکنیک های اصل عمل متقابل در متقاعد سازی و پیامدهای آن بر رفتار مشتریان شرکت های خدمات گردشگری [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 77-106]
-
اعتماد
تبیین الگوی نهادینه سازی اعتماد در سازمانهای دولتی ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 1-32]
-
اعتماد
نقش تکنیک های اصل عمل متقابل در متقاعد سازی و پیامدهای آن بر رفتار مشتریان شرکت های خدمات گردشگری [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 77-106]
-
اعتماد دولت به مردم
تبیین الگوی نهادینه سازی اعتماد در سازمانهای دولتی ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 1-32]
-
اعتماد عمومی
تبیین الگوی نهادینه سازی اعتماد در سازمانهای دولتی ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 1-32]
-
اعتماد نهادینه
تبیین الگوی نهادینه سازی اعتماد در سازمانهای دولتی ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 1-32]
-
اقتصاد دانشمحور
ارائه الگوی مارپیچ چهارگانه دولت، دانشگاه، صنعت و جامعه برای توسعه اقتصاد دانشبنیان در ورزش کشور [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 81-107]
-
اکوسیستم
طراحی مدل توسعه اکوسیستم کارآفرینی در مناطق مرزی (مورد مطالعه استان کردستان) [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 29-59]
-
اکوسیستم کارآفرینی
طراحی مدل توسعه اکوسیستم کارآفرینی در مناطق مرزی (مورد مطالعه استان کردستان) [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 29-59]
-
اکوسیستم کارآفرینی
ارائه الگوی مارپیچ چهارگانه دولت، دانشگاه، صنعت و جامعه برای توسعه اقتصاد دانشبنیان در ورزش کشور [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 81-107]
-
ایران
تاثیر ارزشهای فرهنگی بر بکارگیری سبک های مختلف مدیریت تعارض: مطالعه ای در میان ایرانی ها و چینی ها [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 51-74]
ب
-
بازاریابی تجربی
ارائه الگوی تصمیمگیری خرید مشتری با رویکرد بازاریابی حسی و تجربی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 96-124]
-
بازاریابی حسی
ارائه الگوی تصمیمگیری خرید مشتری با رویکرد بازاریابی حسی و تجربی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 96-124]
-
بازاریابی رابطه
چرا مصرف کنندگان به جوامع مجازی برند نمی پیوندند؟ [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 32-61]
-
بانک های دولتی
طراحی و آزمون مدل مدیریت عملکرد کارکنان با رویکرد یکپارچه در بانک های دولتی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 125-141]
-
بانکهای دولتی ایران
ارزیابی تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در بانک های دولتی ایران [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 109-134]
-
برند لوکس
تاثیر نظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شده بر رفتار خرید مصرف کنندگان برندهای لوکس [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 55-79]
پ
-
پروژه توسعه نرمافزار
مدیریت ریسک در پروژه های توسعه چابک نرم افزار: طرح مدلی فرایندی با رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 1-27]
ت
-
تاب آوری
تاثیر رهبری اصیل بر تاب آوری کارکنان و یادگیری آن ها از خطا در بستر تغییرات پیچیده سازمانی: یک مطالعه کمّی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 1-22]
-
تاثیرگذاری
بررسی تاثیر مولفههای الگوی خطمشیگذاری توسعه منابع انسانی بر اهداف الگو برمبنای تحلیل مسیر [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 97-122]
-
تحلیل عاملی تاییدی
طراحی و آزمون مدل مدیریت عملکرد کارکنان با رویکرد یکپارچه در بانک های دولتی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 125-141]
-
تحلیل عاملی تاییدی
طراحی مدل مشارکت عمومی-خصوصی در طرح های زیر ساخت عمران شهری(مورد مطالعه: شهرداری تهران) [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 27-50]
-
تحلیل مسیر
بررسی تاثیر مولفههای الگوی خطمشیگذاری توسعه منابع انسانی بر اهداف الگو برمبنای تحلیل مسیر [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 97-122]
-
تحلیل مضمون
طراحی الگوی حکمرانی شبکه ای در نظام سلامت کشور [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 1-30]
-
تحلیل مضمون
چرا مصرف کنندگان به جوامع مجازی برند نمی پیوندند؟ [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 32-61]
-
تحلیل مضمون
طراحی و آزمون مدل مدیریت عملکرد کارکنان با رویکرد یکپارچه در بانک های دولتی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 125-141]
-
تحلیل مضمون
طراحی مدل مشارکت عمومی-خصوصی در طرح های زیر ساخت عمران شهری(مورد مطالعه: شهرداری تهران) [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 27-50]
-
تصمیمگیری خرید و رویکرد ترکیبی
ارائه الگوی تصمیمگیری خرید مشتری با رویکرد بازاریابی حسی و تجربی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 96-124]
-
تعهد
نقش تکنیک های اصل عمل متقابل در متقاعد سازی و پیامدهای آن بر رفتار مشتریان شرکت های خدمات گردشگری [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 77-106]
-
تغییر سازمانی پیچیده
تاثیر رهبری اصیل بر تاب آوری کارکنان و یادگیری آن ها از خطا در بستر تغییرات پیچیده سازمانی: یک مطالعه کمّی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 1-22]
-
توسعه دانشبنیان
ارائه الگوی مارپیچ چهارگانه دولت، دانشگاه، صنعت و جامعه برای توسعه اقتصاد دانشبنیان در ورزش کشور [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 81-107]
-
توسعه منابع انسانی
بررسی تاثیر مولفههای الگوی خطمشیگذاری توسعه منابع انسانی بر اهداف الگو برمبنای تحلیل مسیر [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 97-122]
ج
-
جوامع مجازی برند
چرا مصرف کنندگان به جوامع مجازی برند نمی پیوندند؟ [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 32-61]
چ
-
چابک
مدیریت ریسک در پروژه های توسعه چابک نرم افزار: طرح مدلی فرایندی با رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 1-27]
-
چین
تاثیر ارزشهای فرهنگی بر بکارگیری سبک های مختلف مدیریت تعارض: مطالعه ای در میان ایرانی ها و چینی ها [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 51-74]
ح
-
حمایت از کالای ایرانی
تاثیر نظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شده بر رفتار خرید مصرف کنندگان برندهای لوکس [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 55-79]
-
حکمرانی شبکه ای
طراحی الگوی حکمرانی شبکه ای در نظام سلامت کشور [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 1-30]
خ
-
خطمشیگذاری
بررسی تاثیر مولفههای الگوی خطمشیگذاری توسعه منابع انسانی بر اهداف الگو برمبنای تحلیل مسیر [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 97-122]
د
-
دستگاههای دولتی
بررسی تاثیر مولفههای الگوی خطمشیگذاری توسعه منابع انسانی بر اهداف الگو برمبنای تحلیل مسیر [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 97-122]
-
دلفی
مدیریت ریسک در پروژه های توسعه چابک نرم افزار: طرح مدلی فرایندی با رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 1-27]
ر
-
رضایتمندی
نقش تکنیک های اصل عمل متقابل در متقاعد سازی و پیامدهای آن بر رفتار مشتریان شرکت های خدمات گردشگری [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 77-106]
-
رفتار خرید
تاثیر نظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شده بر رفتار خرید مصرف کنندگان برندهای لوکس [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 55-79]
-
رهبری اصیل
تاثیر رهبری اصیل بر تاب آوری کارکنان و یادگیری آن ها از خطا در بستر تغییرات پیچیده سازمانی: یک مطالعه کمّی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 1-22]
-
روابط میان بنگاهی
همکاران رقابتی در صنعت خدمات مهندسی (تدوین مدل مفهومی) [دوره 15، شماره 58، 1399]
-
رویکرد یکپارچه
طراحی و آزمون مدل مدیریت عملکرد کارکنان با رویکرد یکپارچه در بانک های دولتی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 125-141]
ز
-
زنجیره تامین
مدلی برای مدیریت ریسک در زنجیره تأمین صنعت گاز ایران [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 61-96]
س
-
ساختار اجتماعی
شناسایی مولفه های سرمایه اجتماعی کلان برای مقابله با پیامدهای ویروس کرونا [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 63-94]
-
ساختار اقتصادی
شناسایی مولفه های سرمایه اجتماعی کلان برای مقابله با پیامدهای ویروس کرونا [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 63-94]
-
ساختار سیاسی
شناسایی مولفه های سرمایه اجتماعی کلان برای مقابله با پیامدهای ویروس کرونا [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 63-94]
-
سازمان یادگیرنده
ارزیابی تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در بانک های دولتی ایران [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 109-134]
-
سبکهای مدیریت تعارض
تاثیر ارزشهای فرهنگی بر بکارگیری سبک های مختلف مدیریت تعارض: مطالعه ای در میان ایرانی ها و چینی ها [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 51-74]
-
سرمایه اجتماعی
شناسایی مولفه های سرمایه اجتماعی کلان برای مقابله با پیامدهای ویروس کرونا [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 63-94]
-
سیاستگذاری کارآفرینی
طراحی مدل توسعه اکوسیستم کارآفرینی در مناطق مرزی (مورد مطالعه استان کردستان) [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 29-59]
ش
-
شبکه های حکمرانی
طراحی الگوی حکمرانی شبکه ای در نظام سلامت کشور [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 1-30]
ص
-
صنعت خدمات فنی و مهندسی
همکاران رقابتی در صنعت خدمات مهندسی (تدوین مدل مفهومی) [دوره 15، شماره 58، 1399]
-
صنعت ورزش
ارائه الگوی مارپیچ چهارگانه دولت، دانشگاه، صنعت و جامعه برای توسعه اقتصاد دانشبنیان در ورزش کشور [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 81-107]
-
صنعت گاز ایران
مدلی برای مدیریت ریسک در زنجیره تأمین صنعت گاز ایران [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 61-96]
ع
-
عدالت سازمانی
بررسی تأثیر فلاتزدگی شغلی بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی عدالت سازمانی کارکنان اداره کل مالیاتی شمال تهران [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 107-129]
-
عملکرد سازمانی
بررسی تأثیر فلاتزدگی شغلی بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی عدالت سازمانی کارکنان اداره کل مالیاتی شمال تهران [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 107-129]
ف
-
فراترکیب
مدیریت ریسک در پروژه های توسعه چابک نرم افزار: طرح مدلی فرایندی با رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 1-27]
-
فرهنگ
تاثیر ارزشهای فرهنگی بر بکارگیری سبک های مختلف مدیریت تعارض: مطالعه ای در میان ایرانی ها و چینی ها [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 51-74]
-
فلات زدگی شغلی
بررسی تأثیر فلاتزدگی شغلی بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی عدالت سازمانی کارکنان اداره کل مالیاتی شمال تهران [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 107-129]
ق
-
قصد خرید
تاثیر نظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شده بر رفتار خرید مصرف کنندگان برندهای لوکس [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 55-79]
-
قصد خرید
ارائه الگوی تصمیمگیری خرید مشتری با رویکرد بازاریابی حسی و تجربی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 96-124]
ک
-
کارآفرینی
طراحی مدل توسعه اکوسیستم کارآفرینی در مناطق مرزی (مورد مطالعه استان کردستان) [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 29-59]
م
-
مارپیچ چندگانه
ارائه الگوی مارپیچ چهارگانه دولت، دانشگاه، صنعت و جامعه برای توسعه اقتصاد دانشبنیان در ورزش کشور [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 81-107]
-
متدولوژی چابک
مدیریت ریسک در پروژه های توسعه چابک نرم افزار: طرح مدلی فرایندی با رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 1-27]
-
مدل آیزنبرگ
طراحی مدل توسعه اکوسیستم کارآفرینی در مناطق مرزی (مورد مطالعه استان کردستان) [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 29-59]
-
مدلسازی ساختاری- تفسیری
مدلی برای مدیریت ریسک در زنجیره تأمین صنعت گاز ایران [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 61-96]
-
مدلسازی ساختاری-تفسیری
مدیریت ریسک در پروژه های توسعه چابک نرم افزار: طرح مدلی فرایندی با رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 1-27]
-
مدیریت تعارض
تاثیر ارزشهای فرهنگی بر بکارگیری سبک های مختلف مدیریت تعارض: مطالعه ای در میان ایرانی ها و چینی ها [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 51-74]
-
مدیریت ریسک
مدیریت ریسک در پروژه های توسعه چابک نرم افزار: طرح مدلی فرایندی با رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 1-27]
-
مدیریت ریسک
مدلی برای مدیریت ریسک در زنجیره تأمین صنعت گاز ایران [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 61-96]
-
مدیریت شهری
طراحی مدل مشارکت عمومی-خصوصی در طرح های زیر ساخت عمران شهری(مورد مطالعه: شهرداری تهران) [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 27-50]
-
مدیریت عملکرد کارکنان
طراحی و آزمون مدل مدیریت عملکرد کارکنان با رویکرد یکپارچه در بانک های دولتی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 125-141]
-
مشارکت شهروندی
تبیین الگوی نهادینه سازی اعتماد در سازمانهای دولتی ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 1-32]
-
مشارکت عمومی-خصوصی
طراحی مدل مشارکت عمومی-خصوصی در طرح های زیر ساخت عمران شهری(مورد مطالعه: شهرداری تهران) [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 27-50]
-
مطالعه کمّی
تاثیر رهبری اصیل بر تاب آوری کارکنان و یادگیری آن ها از خطا در بستر تغییرات پیچیده سازمانی: یک مطالعه کمّی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 1-22]
-
مناطق مرزی
طراحی مدل توسعه اکوسیستم کارآفرینی در مناطق مرزی (مورد مطالعه استان کردستان) [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 29-59]
ن
-
نظام سلامت
طراحی الگوی حکمرانی شبکه ای در نظام سلامت کشور [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 1-30]
-
نظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شده
تاثیر نظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شده بر رفتار خرید مصرف کنندگان برندهای لوکس [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 55-79]
-
نظریه داده بنیاد
همکاران رقابتی در صنعت خدمات مهندسی (تدوین مدل مفهومی) [دوره 15، شماره 58، 1399]
و
-
وفاداری
نقش تکنیک های اصل عمل متقابل در متقاعد سازی و پیامدهای آن بر رفتار مشتریان شرکت های خدمات گردشگری [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 77-106]
-
ویروس کرونا
شناسایی مولفه های سرمایه اجتماعی کلان برای مقابله با پیامدهای ویروس کرونا [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 63-94]
ه
-
هدفگذاری
بررسی تاثیر مولفههای الگوی خطمشیگذاری توسعه منابع انسانی بر اهداف الگو برمبنای تحلیل مسیر [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 97-122]
-
همکاران رقابتی
همکاران رقابتی در صنعت خدمات مهندسی (تدوین مدل مفهومی) [دوره 15، شماره 58، 1399]
ی
-
یادگیری
ارزیابی تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در بانک های دولتی ایران [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 109-134]
-
یادگیری از خطا
تاثیر رهبری اصیل بر تاب آوری کارکنان و یادگیری آن ها از خطا در بستر تغییرات پیچیده سازمانی: یک مطالعه کمّی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 1-22]
-
یادگیری سازمانی
ارزیابی تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در بانک های دولتی ایران [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 109-134]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد