آ
-
آسیب شناسی
طراحی الگوی خطمشی منسجم حکمرانی آب در ایران [دوره 16، شماره 64، 1400]
-
آموزش برای توسعه پایدار
آموزش مدیریت مسئولانه: مسیر تکامل، پیشرانها و چالشها [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 17-52]
-
آموزش مدیریت
آموزش مدیریت مسئولانه: مسیر تکامل، پیشرانها و چالشها [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 17-52]
-
آموزش مدیریت مسئولانه
آموزش مدیریت مسئولانه: مسیر تکامل، پیشرانها و چالشها [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 17-52]
-
آمیخته بازاریابی اجتماعی
نگاشت شناختی آمیخته بازاریابی اجتماعی دروصول مالیات داوطلبانه [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 55-82]
-
آینده نگاری راهبردی
الگوی محیطی موثر بر آینده نگاری راهبردی ورزش ایران و تعیین عدم قطعیت های کلیدی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 53-83]
-
آیندهپژوهی
راهبردهایی جهت بهبود سرمایه اجتماعی در ایران: رویکردی آیندهپژوهانه با کاربست روش تحلیل لایهای علت ها [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 135-160]
ا
-
ابعاد اعتماد
مرور نظام مند و چند سطحی ادبیات بازسازی اعتماد: رهنمودهایی برای پژوهشگران [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 53-102]
-
اجرای تحول نظام اداری
شناسایی و تبیین عوامل بازدارنده اجرای تحول نظام اداری در حوزه منابع انسانی(مورد مطالعه: دستگاه های اجرایی شهر کرمان) [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 161-184]
-
ارزیابی عملکرد
شناسایی و اولویتبندی ابعاد ارزیابی عملکرد استانداران دولت جمهوری اسلامی [دوره 16، شماره 64، 1400]
-
ارزیابی عملکرد استانداران
شناسایی و اولویتبندی ابعاد ارزیابی عملکرد استانداران دولت جمهوری اسلامی [دوره 16، شماره 64، 1400]
-
اعتماد
مرور نظام مند و چند سطحی ادبیات بازسازی اعتماد: رهنمودهایی برای پژوهشگران [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 53-102]
-
الگوی راهبردی
طراحی الگوی خطمشی منسجم حکمرانی آب در ایران [دوره 16، شماره 64، 1400]
-
الگوی شایستگی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی شایستگی مدیران آموزش و پرورش با رویکرد جانشینپروری [دوره 16، شماره 64، 1400]
-
انگیزش مختارانه
بررسی نقش رهبری اصیل در شکل گیری انگیزش مختارانه و تعهد عاطفی کارکنان در تغییرات پیچیده سازمانی [دوره 16، شماره 64، 1400]
-
اکوسیستم
شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر اکوسیستم بازاریابی دیجیتال در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: بانک ملت) [دوره 16، شماره 64، 1400]
-
اکوسیستم بازاریابی دیجیتال
شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر اکوسیستم بازاریابی دیجیتال در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: بانک ملت) [دوره 16، شماره 64، 1400]
ب
-
بازار برون مرزی
ارایه چارچوب خط مشی های دولت در افزایش توان رقابت ملی در بازارهای برون مرزی خدمات مهندسی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 83-116]
-
بازار محوری
توسعه قابلیتهای بازار محوری با تأکید بر نوآوری و کارآفرین محوری. ؛ نقش مدیریت دانش در شرکتهای تولیدی شهر مشهد با رویکرد مدل معادلات ساختاری [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 29-54]
-
بازاریابی اجتماعی
نگاشت شناختی آمیخته بازاریابی اجتماعی دروصول مالیات داوطلبانه [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 55-82]
-
بازاریابی دیجیتال
شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر اکوسیستم بازاریابی دیجیتال در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: بانک ملت) [دوره 16، شماره 64، 1400]
-
بازسازی اعتماد
مرور نظام مند و چند سطحی ادبیات بازسازی اعتماد: رهنمودهایی برای پژوهشگران [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 53-102]
-
بحران
بحران کرونا: ایران در آینه آزمون: رویکردی تطبیقی [دوره 16، شماره 62، 1400]
-
برندسازی سازمانی
مدل برند سازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران بر اساس رویکرد مدل معادلات ساختاری (SEM) و با تمرکز بر هویت اجتماعی برند [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 85-115]
پ
-
پدیدارشناسی
شناخت تجارب زیسته کارکنان از فضای کاری؛ پژوهش پدیدارشناسانه [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 31-52]
-
پرداخت داوطلبانه مالیات
نگاشت شناختی آمیخته بازاریابی اجتماعی دروصول مالیات داوطلبانه [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 55-82]
-
پرداخت مبتنی بر عملکرد
پرداخت مبتنی بر عملکرد در سازمانهای پروژه محور(مورد مطالعه: پژوهشگاه نیرو) [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 103-133]
ت
-
تبیین
شناسایی و تبیین عوامل بازدارنده اجرای تحول نظام اداری در حوزه منابع انسانی(مورد مطالعه: دستگاه های اجرایی شهر کرمان) [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 161-184]
-
تجارت اجتماعی
تحلیل تأثیر توصیه مشتریان بر عملکرد فروش محصولات تجربی در بازارهای دیجیتال با استفاده از روش تحلیل رگرسیون تابعی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 1-30]
-
تجربه زیسته
شناخت تجارب زیسته کارکنان از فضای کاری؛ پژوهش پدیدارشناسانه [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 31-52]
-
تجربه کارکنان
شناخت تجارب زیسته کارکنان از فضای کاری؛ پژوهش پدیدارشناسانه [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 31-52]
-
تحلیل تم
طراحی الگوی خطمشی منسجم حکمرانی آب در ایران [دوره 16، شماره 64، 1400]
-
تحلیل محیطی
الگوی محیطی موثر بر آینده نگاری راهبردی ورزش ایران و تعیین عدم قطعیت های کلیدی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 53-83]
-
تعهد عاطفی
بررسی نقش رهبری اصیل در شکل گیری انگیزش مختارانه و تعهد عاطفی کارکنان در تغییرات پیچیده سازمانی [دوره 16، شماره 64، 1400]
-
تغییر پیچیده سازمانی
بررسی نقش رهبری اصیل در شکل گیری انگیزش مختارانه و تعهد عاطفی کارکنان در تغییرات پیچیده سازمانی [دوره 16، شماره 64، 1400]
-
توان رقابتی
ارایه چارچوب خط مشی های دولت در افزایش توان رقابت ملی در بازارهای برون مرزی خدمات مهندسی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 83-116]
-
توانمندسازی
طراحی مدل توانمندسازی کسب و کارهای کوچک و متوسط دانش بنیان با رویکرد دیمتل [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-16]
-
توانمندی فردی
طراحی مدل توانمندسازی کسب و کارهای کوچک و متوسط دانش بنیان با رویکرد دیمتل [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-16]
-
توانمندی مالی
طراحی مدل توانمندسازی کسب و کارهای کوچک و متوسط دانش بنیان با رویکرد دیمتل [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-16]
-
توصیه مشتریان
تحلیل تأثیر توصیه مشتریان بر عملکرد فروش محصولات تجربی در بازارهای دیجیتال با استفاده از روش تحلیل رگرسیون تابعی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 1-30]
ج
-
جانشینپروری
طراحی و اعتبارسنجی الگوی شایستگی مدیران آموزش و پرورش با رویکرد جانشینپروری [دوره 16، شماره 64، 1400]
-
جبران خدمات
پرداخت مبتنی بر عملکرد در سازمانهای پروژه محور(مورد مطالعه: پژوهشگاه نیرو) [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 103-133]
ح
-
حکمرانی آب
طراحی الگوی خطمشی منسجم حکمرانی آب در ایران [دوره 16، شماره 64، 1400]
خ
-
خدمات عمومی
کاربست هوش مصنوعی در بخش دولتی (مطالعه ای فرا ترکیب) [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 117-145]
-
خدمات مهندسی
ارایه چارچوب خط مشی های دولت در افزایش توان رقابت ملی در بازارهای برون مرزی خدمات مهندسی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 83-116]
-
خط مشی دولت
ارایه چارچوب خط مشی های دولت در افزایش توان رقابت ملی در بازارهای برون مرزی خدمات مهندسی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 83-116]
-
خطمشی
طراحی الگوی خطمشی منسجم حکمرانی آب در ایران [دوره 16، شماره 64، 1400]
-
خوداظهاری
نگاشت شناختی آمیخته بازاریابی اجتماعی دروصول مالیات داوطلبانه [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 55-82]
د
-
دولت
شناسایی و اولویتبندی ابعاد ارزیابی عملکرد استانداران دولت جمهوری اسلامی [دوره 16، شماره 64، 1400]
-
دولت هوشمند
کاربست هوش مصنوعی در بخش دولتی (مطالعه ای فرا ترکیب) [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 117-145]
ر
-
راهبرد پردازی
راهبردهایی جهت بهبود سرمایه اجتماعی در ایران: رویکردی آیندهپژوهانه با کاربست روش تحلیل لایهای علت ها [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 135-160]
-
رقابت ملی
ارایه چارچوب خط مشی های دولت در افزایش توان رقابت ملی در بازارهای برون مرزی خدمات مهندسی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 83-116]
-
رهبری اصیل
بررسی نقش رهبری اصیل در شکل گیری انگیزش مختارانه و تعهد عاطفی کارکنان در تغییرات پیچیده سازمانی [دوره 16، شماره 64، 1400]
-
رهبری معنوی
نقش رهبری معنوی در عملکرد شغلی با میانجیگری سرمایه اجتماعی در کارکنان دانشگاه بوعلی سینا [دوره 16، شماره 64، 1400]
-
روش تحلیل لایهای علتها
راهبردهایی جهت بهبود سرمایه اجتماعی در ایران: رویکردی آیندهپژوهانه با کاربست روش تحلیل لایهای علت ها [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 135-160]
-
روش مرور نظام مند ادبیات
مرور نظام مند و چند سطحی ادبیات بازسازی اعتماد: رهنمودهایی برای پژوهشگران [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 53-102]
-
رویکرد داده بنیاد
ارائه مدل توسعه قابلیتهای پویای بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط لبنی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 147-174]
-
رگرسیون تابعی
تحلیل تأثیر توصیه مشتریان بر عملکرد فروش محصولات تجربی در بازارهای دیجیتال با استفاده از روش تحلیل رگرسیون تابعی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 1-30]
س
-
سازمان آموزش و پرورش
طراحی و اعتبارسنجی الگوی شایستگی مدیران آموزش و پرورش با رویکرد جانشینپروری [دوره 16، شماره 64، 1400]
-
سازمان پروژه محور
پرداخت مبتنی بر عملکرد در سازمانهای پروژه محور(مورد مطالعه: پژوهشگاه نیرو) [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 103-133]
-
سرمایه اجتماعی
راهبردهایی جهت بهبود سرمایه اجتماعی در ایران: رویکردی آیندهپژوهانه با کاربست روش تحلیل لایهای علت ها [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 135-160]
-
سرمایه اجتماعی
نقش رهبری معنوی در عملکرد شغلی با میانجیگری سرمایه اجتماعی در کارکنان دانشگاه بوعلی سینا [دوره 16، شماره 64، 1400]
ش
-
شرکتهای کوچک و متوسط
ارائه مدل توسعه قابلیتهای پویای بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط لبنی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 147-174]
-
شناسایی
شناسایی و تبیین عوامل بازدارنده اجرای تحول نظام اداری در حوزه منابع انسانی(مورد مطالعه: دستگاه های اجرایی شهر کرمان) [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 161-184]
ص
-
صداقت رفتاری
رابطه عدالت اداراک شده کارکنان و صداقت رفتاری مدیران: مطالعه ای در شعب بانک کشاورزی استان مازندران) [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 147-166]
-
صنایع پایین دستی نفت ایران-تکنیک حداقل مربعات جزئی
بازنگری و برازش مدل مشارکت دولتی-خصوصی در صنایع پایین دستی نفت ایران [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 1-27]
-
صنعت بانکداری
مدل برند سازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران بر اساس رویکرد مدل معادلات ساختاری (SEM) و با تمرکز بر هویت اجتماعی برند [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 85-115]
-
صنعت بانکداری
شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر اکوسیستم بازاریابی دیجیتال در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: بانک ملت) [دوره 16، شماره 64، 1400]
ع
-
عدالت تعاملی
رابطه عدالت اداراک شده کارکنان و صداقت رفتاری مدیران: مطالعه ای در شعب بانک کشاورزی استان مازندران) [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 147-166]
-
عدالت توزیعی
رابطه عدالت اداراک شده کارکنان و صداقت رفتاری مدیران: مطالعه ای در شعب بانک کشاورزی استان مازندران) [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 147-166]
-
عدالت رویهای
رابطه عدالت اداراک شده کارکنان و صداقت رفتاری مدیران: مطالعه ای در شعب بانک کشاورزی استان مازندران) [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 147-166]
-
عدم قطعیت
الگوی محیطی موثر بر آینده نگاری راهبردی ورزش ایران و تعیین عدم قطعیت های کلیدی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 53-83]
-
عملکرد
شناسایی و اولویتبندی ابعاد ارزیابی عملکرد استانداران دولت جمهوری اسلامی [دوره 16، شماره 64، 1400]
-
عملکرد شغلی
نقش رهبری معنوی در عملکرد شغلی با میانجیگری سرمایه اجتماعی در کارکنان دانشگاه بوعلی سینا [دوره 16، شماره 64، 1400]
-
عملکرد فروش
تحلیل تأثیر توصیه مشتریان بر عملکرد فروش محصولات تجربی در بازارهای دیجیتال با استفاده از روش تحلیل رگرسیون تابعی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 1-30]
-
عوامل بازدارنده
شناسایی و تبیین عوامل بازدارنده اجرای تحول نظام اداری در حوزه منابع انسانی(مورد مطالعه: دستگاه های اجرایی شهر کرمان) [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 161-184]
ف
-
فضای کاری
شناخت تجارب زیسته کارکنان از فضای کاری؛ پژوهش پدیدارشناسانه [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 31-52]
ق
-
قابلیت پویا
ارائه مدل توسعه قابلیتهای پویای بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط لبنی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 147-174]
-
قابلیت پویای بازاریابی
ارائه مدل توسعه قابلیتهای پویای بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط لبنی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 147-174]
ک
-
کارآفرینی محوری
توسعه قابلیتهای بازار محوری با تأکید بر نوآوری و کارآفرین محوری. ؛ نقش مدیریت دانش در شرکتهای تولیدی شهر مشهد با رویکرد مدل معادلات ساختاری [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 29-54]
-
کارکنان دانشگاه
نقش رهبری معنوی در عملکرد شغلی با میانجیگری سرمایه اجتماعی در کارکنان دانشگاه بوعلی سینا [دوره 16، شماره 64، 1400]
-
کروناویروس
بحران کرونا: ایران در آینه آزمون: رویکردی تطبیقی [دوره 16، شماره 62، 1400]
-
کسب و کار کوچک و متوسط دانش بنیان
طراحی مدل توانمندسازی کسب و کارهای کوچک و متوسط دانش بنیان با رویکرد دیمتل [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-16]
م
-
مالیات
نگاشت شناختی آمیخته بازاریابی اجتماعی دروصول مالیات داوطلبانه [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 55-82]
-
محصولات تجربی
تحلیل تأثیر توصیه مشتریان بر عملکرد فروش محصولات تجربی در بازارهای دیجیتال با استفاده از روش تحلیل رگرسیون تابعی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 1-30]
-
مدارس کسبوکار
آموزش مدیریت مسئولانه: مسیر تکامل، پیشرانها و چالشها [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 17-52]
-
مدل معادلات ساختاری
مدل برند سازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران بر اساس رویکرد مدل معادلات ساختاری (SEM) و با تمرکز بر هویت اجتماعی برند [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 85-115]
-
مدیران آموزشی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی شایستگی مدیران آموزش و پرورش با رویکرد جانشینپروری [دوره 16، شماره 64، 1400]
-
مدیریت بحران
بحران کرونا: ایران در آینه آزمون: رویکردی تطبیقی [دوره 16، شماره 62، 1400]
-
مدیریت تطبیقی
بحران کرونا: ایران در آینه آزمون: رویکردی تطبیقی [دوره 16، شماره 62، 1400]
-
مدیریت دانش و مدل معادلات ساختاری
توسعه قابلیتهای بازار محوری با تأکید بر نوآوری و کارآفرین محوری. ؛ نقش مدیریت دانش در شرکتهای تولیدی شهر مشهد با رویکرد مدل معادلات ساختاری [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 29-54]
-
مدیریت دولتی
کاربست هوش مصنوعی در بخش دولتی (مطالعه ای فرا ترکیب) [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 117-145]
-
مدیریت دولتی
بحران کرونا: ایران در آینه آزمون: رویکردی تطبیقی [دوره 16، شماره 62، 1400]
-
مدیریت عملکرد
پرداخت مبتنی بر عملکرد در سازمانهای پروژه محور(مورد مطالعه: پژوهشگاه نیرو) [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 103-133]
-
مسئولیت اجتماعی بنگاهها
آموزش مدیریت مسئولانه: مسیر تکامل، پیشرانها و چالشها [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 17-52]
-
مسئولیت اجتماعی سازمانی
مدل برند سازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران بر اساس رویکرد مدل معادلات ساختاری (SEM) و با تمرکز بر هویت اجتماعی برند [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 85-115]
-
مشارکت دولتی-خصوصی
بازنگری و برازش مدل مشارکت دولتی-خصوصی در صنایع پایین دستی نفت ایران [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 1-27]
-
منابع انسانی
شناسایی و تبیین عوامل بازدارنده اجرای تحول نظام اداری در حوزه منابع انسانی(مورد مطالعه: دستگاه های اجرایی شهر کرمان) [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 161-184]
-
مکانیسم ها و استراتژی های بازسازی اعتماد
مرور نظام مند و چند سطحی ادبیات بازسازی اعتماد: رهنمودهایی برای پژوهشگران [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 53-102]
ن
-
نظریه خودتعیینگری
بررسی نقش رهبری اصیل در شکل گیری انگیزش مختارانه و تعهد عاطفی کارکنان در تغییرات پیچیده سازمانی [دوره 16، شماره 64، 1400]
-
نوآوری
توسعه قابلیتهای بازار محوری با تأکید بر نوآوری و کارآفرین محوری. ؛ نقش مدیریت دانش در شرکتهای تولیدی شهر مشهد با رویکرد مدل معادلات ساختاری [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 29-54]
-
نگرش کارکنان
رابطه عدالت اداراک شده کارکنان و صداقت رفتاری مدیران: مطالعه ای در شعب بانک کشاورزی استان مازندران) [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 147-166]
و
-
ورزش
الگوی محیطی موثر بر آینده نگاری راهبردی ورزش ایران و تعیین عدم قطعیت های کلیدی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 53-83]
ه
-
هوش مصنوعی
کاربست هوش مصنوعی در بخش دولتی (مطالعه ای فرا ترکیب) [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 117-145]
-
هویت اجتماعی برند
مدل برند سازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران بر اساس رویکرد مدل معادلات ساختاری (SEM) و با تمرکز بر هویت اجتماعی برند [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 85-115]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد