آ
-
آمادگی الکترونیکی7
استخراج شاخصهای اصلی اندازهگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات:
ایجاد یک مجموعه یکپارچه غنی از شاخصهای اصلی فناوری اطلاعات و ارتباطات1 [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 1-33]
-
آموزش هوش عاطفی
تأثیر آموزش هوش عاطفی بر کیفیت خدمات شعب بانک ملت [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 1-29]
-
آیندهنگاری
متغیرهای موثر بر انتخاب ابعاد در یک پروژه آیندهنگاری [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 55-80]
ا
-
ابعاد پروژه آیندهنگاری
متغیرهای موثر بر انتخاب ابعاد در یک پروژه آیندهنگاری [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 55-80]
-
اثربخشی تبلیغات
رابطه بین نگرش مصرفکنندگان به وبسایتها و اثربخشی تبلیغات
اینترنتی [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 99-119]
-
ارتباط کلامی
تعیین عوامل تأثیرگذار بر تصمیم سرمایهگذاران بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 159-179]
-
ارزیابی داخلی و خارجی6
مطالعه راهبردی حوزه مدیریت منابع انسانی در وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات1 [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 137-157]
-
استراتژی بازاریابی
رابطه هماهنگی استراتژیک بین استراتژی سطح کسبوکار و استراتژی بازاریابی با عملکرد سازمانی: پژوهشی درباره شرکتهای دارویی ایران [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 71-97]
-
استراتژی بازاریابی
ارائه یک مدل کمی برای ممیزی انطباق استراتژیهای تولید و بازاریابی [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 95-122]
-
استراتژی تولید
ارائه یک مدل کمی برای ممیزی انطباق استراتژیهای تولید و بازاریابی [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 95-122]
-
استراتژی سازمان
رویکردی جهت باز طراحی فرایندهای کسب و کار مبتنی بر انتخاب بهترین راهکارهای استراتژیک [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 31-54]
-
استراتژی سطح کسبوکار
رابطه هماهنگی استراتژیک بین استراتژی سطح کسبوکار و استراتژی بازاریابی با عملکرد سازمانی: پژوهشی درباره شرکتهای دارویی ایران [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 71-97]
-
استراتژی منابع انسانی
هماهنگ کردن استراتژی منابع انسانی با استراتژی تجاری و فرهنگ سازمانی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 103-135]
-
استرس
عوامل موجد رفتارهای ضد شهروندی در سازمانها [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 1-29]
-
اصل همسویی استراتژی _ محیط5
مدلی برای ارتباط راهبردهای توسعة بازار صادراتی با عملکرد شرکتهای تولیدی صادرکننده محصولات غذایی در ایران [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 75-101]
-
اقدامات سخت
نقش سرمایه اجتماعی در توسعه مدیریت دانش سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 35-70]
-
اقدامات نرم
نقش سرمایه اجتماعی در توسعه مدیریت دانش سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 35-70]
-
انطباق استراتژیک بازاریابی و تولید
ارائه یک مدل کمی برای ممیزی انطباق استراتژیهای تولید و بازاریابی [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 95-122]
-
انعطافپذیری
تبیین عوامل ساختاری در اقتصاد دانش محور؛ یک مطالعه موردی [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 49-68]
-
اهداف
متغیرهای موثر بر انتخاب ابعاد در یک پروژه آیندهنگاری [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 55-80]
ب
-
بانکداری الکترونیک
پذیرش بانکداری الکترونیک در بین مشتریان بانکهای شهر شیراز [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 81-98]
-
بانکهای دولتی
تأثیر آموزش هوش عاطفی بر کیفیت خدمات شعب بانک ملت [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 1-29]
-
بخش دولتی
الگوی کارآفرینی سازمانی در بخش دولتی ایران [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 31-73]
-
برنامهریزی آرمانی
ارائه یک مدل کمی برای ممیزی انطباق استراتژیهای تولید و بازاریابی [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 95-122]
-
برونسپاری
تامین پیمانهای: چرا و چگونه؟
مطالعه موردی: تعیین اولویت برونسپاری پیمانههای بدنه خودرو سمند [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 1-23]
-
بهترین راهکارهای استراتژیک2
رویکردی جهت باز طراحی فرایندهای کسب و کار مبتنی بر انتخاب بهترین راهکارهای استراتژیک [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 31-54]
-
بی عدالتی
عوامل موجد رفتارهای ضد شهروندی در سازمانها [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 1-29]
پ
-
پایانه فروش
پذیرش بانکداری الکترونیک در بین مشتریان بانکهای شهر شیراز [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 81-98]
ت
-
تامین پیمانهای
تامین پیمانهای: چرا و چگونه؟
مطالعه موردی: تعیین اولویت برونسپاری پیمانههای بدنه خودرو سمند [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 1-23]
-
تاپسیس
تامین پیمانهای: چرا و چگونه؟
مطالعه موردی: تعیین اولویت برونسپاری پیمانههای بدنه خودرو سمند [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 1-23]
-
تبلیغات اینترنتی
رابطه بین نگرش مصرفکنندگان به وبسایتها و اثربخشی تبلیغات
اینترنتی [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 99-119]
-
تلفن بانک
پذیرش بانکداری الکترونیک در بین مشتریان بانکهای شهر شیراز [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 81-98]
-
تمرکز بازار2
مدلی برای ارتباط راهبردهای توسعة بازار صادراتی با عملکرد شرکتهای تولیدی صادرکننده محصولات غذایی در ایران [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 75-101]
ج
-
جامعه اطلاعاتی8
استخراج شاخصهای اصلی اندازهگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات:
ایجاد یک مجموعه یکپارچه غنی از شاخصهای اصلی فناوری اطلاعات و ارتباطات1 [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 1-33]
چ
-
چارچوب ارزشهای رقابتی
مدیریت فرهنگ سازمانی:
طراحی مدلی بر مبنای چارچوب ارزشهای رقابتی [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 69-94]
-
چارچوب نقاط مرجع استراتژیک
هماهنگ کردن استراتژی منابع انسانی با استراتژی تجاری و فرهنگ سازمانی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 103-135]
-
چرخه حیات محصول
رابطه هماهنگی استراتژیک بین استراتژی سطح کسبوکار و استراتژی بازاریابی با عملکرد سازمانی: پژوهشی درباره شرکتهای دارویی ایران [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 71-97]
د
-
دانش
تبیین عوامل ساختاری در اقتصاد دانش محور؛ یک مطالعه موردی [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 49-68]
-
دستگاه خودپرداز
پذیرش بانکداری الکترونیک در بین مشتریان بانکهای شهر شیراز [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 81-98]
-
دین
ظهور معنویت در سازمانها
مفاهیم، تعاریف، پیشفرضها، مدل مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 99-121]
ر
-
راهبرد توسعة بازار صادراتی1
مدلی برای ارتباط راهبردهای توسعة بازار صادراتی با عملکرد شرکتهای تولیدی صادرکننده محصولات غذایی در ایران [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 75-101]
-
رفتارهای شهروندی
عوامل موجد رفتارهای ضد شهروندی در سازمانها [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 1-29]
-
رفتارهای ضدشهروندی
عوامل موجد رفتارهای ضد شهروندی در سازمانها [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 1-29]
-
روش آنتروپی
استخراج شاخصهای اصلی اندازهگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات:
ایجاد یک مجموعه یکپارچه غنی از شاخصهای اصلی فناوری اطلاعات و ارتباطات1 [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 1-33]
-
روش سنگریزه
استخراج شاخصهای اصلی اندازهگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات:
ایجاد یک مجموعه یکپارچه غنی از شاخصهای اصلی فناوری اطلاعات و ارتباطات1 [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 1-33]
-
روش پارتو
استخراج شاخصهای اصلی اندازهگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات:
ایجاد یک مجموعه یکپارچه غنی از شاخصهای اصلی فناوری اطلاعات و ارتباطات1 [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 1-33]
-
روشها
متغیرهای موثر بر انتخاب ابعاد در یک پروژه آیندهنگاری [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 55-80]
-
رویکرد انحراف از ویژگیهای معیار6
مدلی برای ارتباط راهبردهای توسعة بازار صادراتی با عملکرد شرکتهای تولیدی صادرکننده محصولات غذایی در ایران [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 75-101]
-
رویکرد بازارمحور4 نیروی انسانی5
مطالعه راهبردی حوزه مدیریت منابع انسانی در وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات1 [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 137-157]
-
رویکرد منبعگرا3
مطالعه راهبردی حوزه مدیریت منابع انسانی در وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات1 [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 137-157]
س
-
ساختار
تبیین عوامل ساختاری در اقتصاد دانش محور؛ یک مطالعه موردی [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 49-68]
-
سرمایه اجتماعی
نقش سرمایه اجتماعی در توسعه مدیریت دانش سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 35-70]
-
سطوح معنویت درسازمان
ظهور معنویت در سازمانها
مفاهیم، تعاریف، پیشفرضها، مدل مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 99-121]
-
سیالیّت
تبیین عوامل ساختاری در اقتصاد دانش محور؛ یک مطالعه موردی [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 49-68]
ش
-
شاخصهای اصلی فناوری اطلاعات و ارتباطات
استخراج شاخصهای اصلی اندازهگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات:
ایجاد یک مجموعه یکپارچه غنی از شاخصهای اصلی فناوری اطلاعات و ارتباطات1 [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 1-33]
-
شرکتهای کارگزاری
تعیین عوامل تأثیرگذار بر تصمیم سرمایهگذاران بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 159-179]
ع
-
عملکرد صادراتی4
مدلی برای ارتباط راهبردهای توسعة بازار صادراتی با عملکرد شرکتهای تولیدی صادرکننده محصولات غذایی در ایران [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 75-101]
ف
-
فرضیه شناخت سرمایهگذار مرتون
تعیین عوامل تأثیرگذار بر تصمیم سرمایهگذاران بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 159-179]
-
فرهنگ
عوامل موجد رفتارهای ضد شهروندی در سازمانها [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 1-29]
-
فرهنگ سازمانی
هماهنگ کردن استراتژی منابع انسانی با استراتژی تجاری و فرهنگ سازمانی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 103-135]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات6
استخراج شاخصهای اصلی اندازهگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات:
ایجاد یک مجموعه یکپارچه غنی از شاخصهای اصلی فناوری اطلاعات و ارتباطات1 [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 1-33]
ک
-
کارآفرینی
الگوی کارآفرینی سازمانی در بخش دولتی ایران [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 31-73]
-
کارآفرینی دولتی
الگوی کارآفرینی سازمانی در بخش دولتی ایران [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 31-73]
-
کارآفرینی سازمانی
الگوی کارآفرینی سازمانی در بخش دولتی ایران [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 31-73]
-
کانالهای ارتباطات بازاریابی
تعیین عوامل تأثیرگذار بر تصمیم سرمایهگذاران بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 159-179]
-
کیفیت خدمات
تأثیر آموزش هوش عاطفی بر کیفیت خدمات شعب بانک ملت [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 1-29]
-
کیفیت زندگی کاری
تدوین مدل ارزیابی کیفیت زندگی کاری کارکنان در سازمانها [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 123-151]
گ
-
گسترش بازار3
مدلی برای ارتباط راهبردهای توسعة بازار صادراتی با عملکرد شرکتهای تولیدی صادرکننده محصولات غذایی در ایران [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 75-101]
-
گونه های فرهنگ سازمانی
مدیریت فرهنگ سازمانی:
طراحی مدلی بر مبنای چارچوب ارزشهای رقابتی [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 69-94]
م
-
مدل
تدوین مدل ارزیابی کیفیت زندگی کاری کارکنان در سازمانها [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 123-151]
-
مدل پذیرش تکنولوژی
پذیرش بانکداری الکترونیک در بین مشتریان بانکهای شهر شیراز [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 81-98]
-
مدیریت استراتژیک منابع انسانی2
مطالعه راهبردی حوزه مدیریت منابع انسانی در وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات1 [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 137-157]
-
مدیریت دانش
نقش سرمایه اجتماعی در توسعه مدیریت دانش سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 35-70]
-
مدیریت فرهنگ سازمانی
مدیریت فرهنگ سازمانی:
طراحی مدلی بر مبنای چارچوب ارزشهای رقابتی [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 69-94]
-
مزیت رقابتی
هماهنگ کردن استراتژی منابع انسانی با استراتژی تجاری و فرهنگ سازمانی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 103-135]
-
مزیتهای رقابتی
ارائه یک مدل کمی برای ممیزی انطباق استراتژیهای تولید و بازاریابی [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 95-122]
-
مشارکت
متغیرهای موثر بر انتخاب ابعاد در یک پروژه آیندهنگاری [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 55-80]
-
معماری محصول
تامین پیمانهای: چرا و چگونه؟
مطالعه موردی: تعیین اولویت برونسپاری پیمانههای بدنه خودرو سمند [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 1-23]
-
معنویت
ظهور معنویت در سازمانها
مفاهیم، تعاریف، پیشفرضها، مدل مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 99-121]
-
معنویت در کار
ظهور معنویت در سازمانها
مفاهیم، تعاریف، پیشفرضها، مدل مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 99-121]
-
معنویت فرادینی
ظهور معنویت در سازمانها
مفاهیم، تعاریف، پیشفرضها، مدل مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 99-121]
-
مهندسی مجدد فرایندها3
رویکردی جهت باز طراحی فرایندهای کسب و کار مبتنی بر انتخاب بهترین راهکارهای استراتژیک [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 31-54]
-
مولفه و برنامههای کیفیت زندگی کاری
تدوین مدل ارزیابی کیفیت زندگی کاری کارکنان در سازمانها [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 123-151]
ن
-
نتایج
متغیرهای موثر بر انتخاب ابعاد در یک پروژه آیندهنگاری [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 55-80]
-
نقاط مرجع استراتژیک
رابطه هماهنگی استراتژیک بین استراتژی سطح کسبوکار و استراتژی بازاریابی با عملکرد سازمانی: پژوهشی درباره شرکتهای دارویی ایران [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 71-97]
و
-
و شخصیت
عوامل موجد رفتارهای ضد شهروندی در سازمانها [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 1-29]
-
وبسایتها
رابطه بین نگرش مصرفکنندگان به وبسایتها و اثربخشی تبلیغات
اینترنتی [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 99-119]
-
وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات7
مطالعه راهبردی حوزه مدیریت منابع انسانی در وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات1 [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 137-157]
ه
-
هماهنگی استراتژیک
رابطه هماهنگی استراتژیک بین استراتژی سطح کسبوکار و استراتژی بازاریابی با عملکرد سازمانی: پژوهشی درباره شرکتهای دارویی ایران [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 71-97]
-
هوش عاطفی
تأثیر آموزش هوش عاطفی بر کیفیت خدمات شعب بانک ملت [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 1-29]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد