روستا، احمد. ونوس، داور. ابراهیمی، عبدالحمید. (1394). بازاریابی و مدیریت بازار. نوبت چاپ هجدهم. انتشارات سمت.
ساغروانی، سیما؛ مرتضوی، سعید؛ لگزیان، محمد؛ رحیم نیا، فریبرز (1392). فهم زوایای نوینی از سازه ظرفیت مازاد سازمانی، فصلنامه علوم مدیریت ایران، سال هشتم، شماره 32، صص 27-48.
شهیدی، آمنه؛ یاور، کاظم؛ دهقان دهنوی، محمدعلی؛ حیدری، حسن (1395). محاسبة کارایی هزینة بخش بانکی در ایران و ارزیابی اثر عملکرد بازاریابی بانکها بر آن، فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال ششم، شماره اول، شماره پیاپی 2، صص 549-562.
خسروی، محمدرضا (1387). مفهوم اعتبار (پایایی) و روایی در تحقیق کیفی، ماهنامه نگرش راهبردی، شماره 93-94، صص 171-184.
کرسول، جان دبلیو (1391). مترجم: علیرضا کیامنش، طرح پژوهش: رویکردهای کیفی، کمی و ترکیبی، ناشر جهاد دانشگاهی (دانشگاه علامه طباطبایی): تهران
فقیهی، ابوالحسن؛ علیزاده، محسن (1384). روایی در تحقیق کیفی، فرهنگ مدیریت، سال سوم، شماره نهم/ف صص 5-19.
لاولاک، کریستوفر و رایت، لارن، (1385)، اصول و مدیریت بازاریابی خدمات، ترجمه بهمن فروزنده، نشر آموخته، چاپ اول، اصفهان
محمد پور، احمد (1392). روش تحقیق کیفی ضد روش - جلد اول (منطق و طرح در روش شناسی کیفی)، انتشارات جامعه شناسان: تهران
محمودیه، محمدرضا (1393)، نقش و تاثیر بازاریابی در محیط رقابتی بانکها در کشور، ماه نوین: ماهنامهداخلیبانکاقتصاد نوین؛ شماره 69، صص 30-56.
نوری، ع.؛ مهرمحمدی ، م(1390). الگویی برای بهره گیری از روش نظریة برخاسته از داده ها؛ پژوهشهایتربیتی. مطالعاتبرنامةدرسی. 23 ، صص 8-27.
Ateba. Benedict Belobo, Andrew Maredza, Kenneth Ohei, Primrose Deka and Danie Schutte (2015). Marketing mix: it’s role in customer satisfaction in the South African banking retailing. Banks and BankSystems , 10(1): 83-91.
Ghannad, Navid, Marketing mix in banking in the time of a global financial crisis, Master Dissertation in International Marketing, Halmstad University, School of Business and Engineering, 2011.
Glaser, B. G. (1978). Theoretical Sensitivity: Advances inthe methodology of grounded theory. Mill Valley, Calif: Sociology Press.
Glaser, B. G., & Holton, J. (2004). Remodeling grounded theory. Forum: Qualitative Social Research, 5(2): 1-17.
Glaser, B. G., & Hon. (2005). Staying open: the use of theoretical codes in GT , The Grounded Theory Review, 5(1): 1-20.
Goi, C.L. (2009). A review of marketing mix: 4Ps or more? International journal of marketing studies, 1 (1): 2-15.
Goulding, C. (2002) Grounded Theory: A Practical Guide for Management, Business And market Researchers. Sage, London.
Hamid, W. H. W., Saman, M. Z. M., & Saud, M. S. (2012). Exploring Factors Influencing the Transfer of Training using a Grounded Theory Study: Issues and Research Agenda. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 56: 662-672.
Islam, F. and Rahman, M.(2015). Service Marketing Mix and Their Impact on Bank marketing Performance: A Case Study on Janata Bank Limited, Bangladesh. Jurnal of Worldwide Hulistic Sustainable Developement, 1(1): 16-32.
Kotler, P. & Armstrong, G. (2013). Principles of Marketing. 14th edition. Edinburgh Gate Harlow Essex, England. Pearson Education.
Kotler, P.( 1976), Marketing Management, 3rd ed.,prentice-Hall, Englewood Cliffs,Nj.
Kotler, P., Armstrong, G., Wong, W., & Saunders, J. (2008). Principles of Marketing. London: Prentice Hall.
Kumar. Anil (2013). Bank Marketing Mix: New Strategy InToday Banking Sector, A jurnal of Science, Technology and Management, 2(1): 17-26.
Lavanya, S. (2010). CRM in banking sector, Journal of Management and Science, 12(4):93-96.
Mohammad, Haruna Isa (2015). 7PS Marketing MIX and Retail Bank Customer Satisfaction in Northest Nigeria, British Journal of Marketing Studies, 3(3):71-88.
Muchiri, M , (2016). The Effectiveness of Marketing Mix Strategies on Performance of Kenol Kobil Limited, Master Of Business Adminstration, School Of Business, University Of Nairobi.
Shankar, A.C. & Chin, K.K. (2011). A study of the relationship between marketing mix and customer retention for herbal coffee in Malaysia. 2nd international conference of business and economic research proceeding.
Shin N. (2001). Strategies for Competitive Advantage in Electronic Commerce, Journal of Electronic CommerceResearch, 2 (4):164-171.
Winkler, J. (1995) Pricing Marketing Book, Third edition, Bart press Great Britain.
Zineldin, M., & Philipson, S. (2007). Kotler and Borden are not Dead: Myth of Relationship Marketing and Truth of the 4Ps. Journal of Consumer Marketing. 24(4):229–241.