منابع فارسی:
تقوی، میرحمید، علیاحمدی، علیرضا، شفیعا، محمدعلی، اخوان، پیمان، بنیادینائینی، علی، افتخاری، حسین، (بررسی عوامل کلیدی جمعسپاری و تاثیر آن بر موفقیت پروژه (مطالعه موردی: شرکت پدیده شاندیز)، مدیریت فردا، سال شانزدهم، صفحه: 251-268.
حبیبی، حمیدرضا. (1390). استفاده از جمع سپاری برای تجاری سازی ایدهها. محصولات و خدمات درکسب وکارها. پایاننامه کارشناسی ارشد. تهران: دانشگاه تهران.
خداوردی، روحاله؛ زهرهبجنوردی، احسان. (1389)، راهبرد برون سپاری؛ فواید، مشکلات و چالشها. فصلنامه تخصصی پارکها و مراکز رشد، سال هفتم، شماره 25، صفحه: 65-71.
سرمد، زهره؛ بازرگان، عباس؛ حجازی، الهه. (1394). روشهای تحقیق در علوم رفتاری. تهران: آگه.
سوری، علی. (1394). قابلیتهای رسانههای اجتماعی بومی در جمعسپاری مدیریت بلایای طبیعی (زلزله). پایاننامه کارشناسی ارشد. تهران: دانشگاه علامه طباطبائی.
شفیعی، ساناز. (1396). عوامل موثر بر مشارکت الکترونیک مشتریان در جمعسپاری و ارتقای عملکرد شرکت؛ (مطالعه موردی: مدیران بازاریابی شهر اصفهان ). فصلنامه علمی پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، 7(2) :115-134.
عابدجعفری، حسن؛ تسلیمی، محمدسعید؛ فقیهی، ابوالحسن؛ شیخزاده محمد. (1390). تحلیل مضمون و شبکه مضامین: روشی ساده و کارآمد برای تعیین الگوهای موجود در دادههای کیفی. اندیشه مدیریت راهبردی. سال پنجم، شماره دوم، پاییز و زمستان، صفحه: 151-198.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی. (1393). مقدمه ای بر تامین مالی جمعی. صفحه 39-1
منابع انگلیسی:
Agrawal, A., Catalini, C., Goldfarb, A., (2013). "Some simple economics of crowdfunding". NBER Working Paper, No. 19133.
Ball, C., (2009). "What is transparency?", Public Integrity journal, 11(4), 293-308.
Belleflamme, P., Lambert, T., Schwienbacher, A., (2011), "Crowdfunding: Tapping the Right Crowd", Journal of Business Venturing, 29, 585 - 609.
Brem, A & Tomczak A., (2013), "A Conceptualized Investment Model of Crowdfunding", An International Journal of Entrepreneurial Finance,15(4),335 – 359.
Braun, V. & Clarke, V. (2006), "Using thematic analysis in psychology", Qualitative Research in Psychology, 3(2), 77-101.
Cilliers, L., & Flowerday, S. (2014). Information Privacy Concerns in a Participatory Crowdsourcing Smart City Project, International Journal of Internet Technology and Secured Transactions, 3 (3/4): 280-287.
Cordova, A., Dolci, J., Gianfrate, G., (2015), The determinants of crowdfunding success: evidence from technology projects, Procedia - Social and Behavioral Sciences, 181, 115–124.
Ferrary, M., Granovetter, M., (2009). The role of venture capital firms in Silicon Valley's complex innovation network. Economy and Society, 38(2):326-359.
Forbesa, H., Schaefer, D., (2017), Guidelines for Successful Crowdfunding, Procedia CIRP, 60: 398 – 403.
Geiger, D., Seedorf, S., Schulze, T., Nickerson, R. C., & Schader, M. (2011). “Managing the crowd: towards a taxonomy of crowdsourcing processes, Conference: Americas Conference on Information Systems (AMCIS), 4-7 August 2011. Detroit, Michigan.
Halder, B. (2014). Evolution of Crowdsourchng Potential Data Protection, Privacy and Security Concerns under. The New Media ago.Revista Democracia Digital E-Governo Electronico, 1(10), 337-393.
Heminway, J., Hoffman, S., (2010). Proceed at your peril: crowdfunding and the securities act of 1933. Tennessee Law Review, 78, 879–972.
Howe J., (2006). “The Rise of Crowdsourcing”. Wired Magazine. 14, 1-4.
Huberman, B.A., Romero, D.M. and Wu, F. (2009), “Crowdsourcing, attention and productivity”, Journal of Information Science, 35(6): 758-765.
Kuppuswamy, V., Bayus, B.L., (2013). Crowdfunding creative ideas: the dynamics of project backers in kickstarter. SSRN Electronic Journal, 5, 1-37.
Leimeister, J.M., Huber, M., Bretschneider, U. and Krcmar, H. (2009), “Leveraging crowdsourcing: activation-supporting components for IT-based ideas competition”, Journal of Management Information Systems, 26(1): 197-224.
Mollick, E. (2014). “The Dynamics of Crowdfuding: an exploratory study”, Journal of Business Venturing, 29(1):1–16.
Poetz, M., Schreier, M., (2012). The value of crowdsourcing: can users really compete with professionals in generating new product ideas? Journal of Product Innovation Management, 29(2), 245-256.
Rice, M., 2002. Co-production of business assistance in business incubators: an exploratory study. Journal of Business Venturing 17(2), 163-187.
Riedl J., 2013. Crowdfunding technology innovation. IEEE Computer Society, 46(3), 100-103.
Schwienbacher, A., Larralde, B., (2010). Crowdfunding of small entrepreneurial ventures. SSRN Electronic Journal, 10, 1-23.
Stemler, A. R., (2013), "The JOBS Act and Crowdfunding: Harnessing the Power - and the Money - of the Masses," Business Horizons, 56, 271 – 275.
Tan, J., Shao, Y., Li, W., (2013). To be different, or to be the same? An exploratory study of isomorphism in the cluster. Journal of Business Venturing, 28(1), 83-97.
Unterberg, B., (2010), Kapitel & Crowdsourcing in Social Media," Theorien, Methoden, Modelle, 1, 121 -135.
Villaroel, J.A. (2011). Sterategic Crowdsourcing: The Emergence of Online Distributed Companies. In: Leading Open Innovation, S.l: MIT Press.