رضوانی، مهران، خداداد حسینی، حمید، آذر، عادل، احمدی، پرویز. (1388). بازاریابی کارآفرینانه بین المللی در بنگاه های کارآفرین ایرانی بخش صنایع غذایی. توسعه کارآفرینی، شماره 5، 31-55.
سید امیری، نادر، سید جوادین، سید رضا، مقیمی، سیدمحمد. (1394). بازاریابی کارآفرینانه کسب وکارهای کوچک و متوسط فناوری اطلاعات با رویکرد نظریة زمینه ای کلاسیک. مجله مدیریت بازرگانی، شماره 7، 101-125.
حمیدی زاده، محمد رضا، قره چه، منیژه، عطایی، مهدی، پشاآبادی، میکاییل. (1393). بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شناسة تجاری مؤسسات کوچک و متوسط آموزشی. توسعه کارآفرینی، شماره 2، 327-347.
حمیدی پور، شیوا، تیموری، هادی، شائمی، علی، انصاری، آذرنوش. (1394). بررسی رابطه ابعاد آمیخته بازاریابی کارآفرینانه و یادگیری سازمانی در شرکت گاز اصفهان. تحقیقات بازاریابی نوین، شماره 2، 76-86.
صفری، علی، قره باشلونی، راضیه. (1393). بررسی رابطة بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد بازاریابی از طریق نوآوری (مطالعة موردی: شرکتهای فعال در سه صنعت اتوماسیون صنعتی، مخابرات و ارتباطات، رایانه و تجهیزات دیجیتال). مدیریت بازرگانی، شماره 4، 809-826.
طغرایی، محمد و رضوانی، مهران. (1391). نگاشت مفهومی سرمایه اجتماعی در فعالیتهای بازاریابی کارآفرینانه شرکتهای کوچک. تحقیقات بازرایابی نوین، شماره 2، 87-106.
ﻣﺒﺎرﮐﯽ، محمد حسن، رﺿﻮاﻧﯽ، مهران، ﯾﺪاﻟﻠﻬﯽ ﻓﺎرﺳﯽ، ﺟﻬﺎﻧﮕﯿﺮ، ﻃﻐﺮاﯾﯽ، ﻣﺤﻤﺪﺗﻘﯽ. (1395). ﻃﺮاﺣﯽ و ﺗﺒﯿﯿﻦ ﻣﺪل ﻣﻔﻬﻮﻣﯽ آﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﺎﻧﻪ در ﮐﺴﺐ وﮐﺎرﻫﺎی ﺧﻼق ﻫﻨﺮی ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: ﺻﻨﺎﯾﻊ ﺧﻼق. تحقیقات بازاریابی نوین، شماره 3، 37-52.
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی، شرفی، وحید. (1395). شناسایی و دسته بندی ذهنیت کارآفرینان درمورد بازاریابی کارآفرینانه با استفاده از روش کیو. توسعه کارآفرینی، شمارة 3، 533-551.
Bjerke, B., & Hultman, C. (2004). Entrepreneurial marketing: The growth of small firms in the new economic era. Edward Elgar Publishing.
Collinson, E., & Shaw, E. (2001). Entrepreneurial marketing–a historical perspective on development and practice. Management decision, 39(9), 761-766.
Fiore, A. M., Niehm, L. S., Hurst, J. L., Son, J., & Sadachar, A. (2013). Entrepreneurial marketing: Scale validation with small, independently-owned businesses. Journal of Marketing Development and Competitiveness, 7(4), 63.
Fillis, I. (2015). Biographical research as a methodology for understanding entrepreneurial marketing. International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research, 21(3), 429-447.
Finfgeld Connett, D. (2006). Meta synthesis of presence in nursing. Journal of Advanced Nursing, 55(6), 708-714.
Gabrielsson, P., & Gabrielsson, M. (2013). A dynamic model of growth phases and survival in international business-to-business new ventures: The moderating effect of decision-making logic. Industrial Marketing Management, 42(8), 1357-1373.
Jones, R. & Rowley, J. (2011). Entrepreneurial marketing in small businesses, International Small Business Journal, 29(1): 25- 36.
Jones, R., Suoranta, M., & Rowley, J. (2013). Entrepreneurial marketing: a comparative study. The Service Industries Journal, 33(7-8), 705-719.
Hacioglu, G., Eren, S. S., Eren, M. S., & Celikkan, H. (2012). The effect of entrepreneurial marketing on firms’ innovative performance in Turkish SMEs. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 58, 871-878.
Hamali, S (2015), the Effect of Entrepreneurial Marketing on Business Performance: Small Garment Industry in Bandung City, Indonesia. Developing Country Studies, 5(1),15-22.
Hallbäck, J., & Gabrielsson, P. (2013). Entrepreneurial marketing strategies during the growth of international new ventures originating in small and open economies. International Business Review, 22(6), 1008-1020.
Hills, G. E., Hultman, C. M., & Miles, M. P. (2008). The evolution and development of entrepreneurial marketing. Journal of Small Business Management, 46(1), 99-112.
Hills, G. E., & Hultman, C. M. (2011). Academic roots: The past and present of entrepreneurial marketing. Journal of Small Business & Entrepreneurship, 24(1), 1-10.
Hoy, F. (2008). Organizational learning at the marketing/entrepreneurship interface. Journal of Small Business Management, 46(1), 152-158.
Harrigan, P., Ramsey, E., & Ibbotson, P. (2012). Entrepreneurial marketing in SMEs: the key capabilities of e-CRM. Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship, 14(1), 40-64.
Kocak, A., & Abimbola, T. (2009). The effects of entrepreneurial marketing on born global performance. International Marketing Review, 26(4/5), 439-452.
Kraus, S., Filser, M., Eggers, F., Hills, G. E., & Hultman, C. M. (2012). The entrepreneurial marketing domain: a citation and co-citation analysis. Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship, 14(1), 6-26.
Maritz, A., Frederick, H., & Valos, M. (2010). A discursive approach to entrepreneurial marketing: integrating academic and practice theory. Small Enterprise Research, 17(1), 74-86.
Mauer, R., & Grichnik, D. (2011). Dein Markt, das unbekannte Wesen: Zum Umgang mit Marktunsicherheit ALS Kern des Entrepreneurial Marketing. Zeitschrift für Betriebswirtschaft, 81(6), 59-82.
Miles, M., Gilmore, A., Harrigan, P., Lewis, G., & Sethna, Z. (2015). Exploring entrepreneurial marketing. Journal of Strategic Marketing, 23(2), 94-111.
Miles, M. P., & Darroch, J. (2006). Large firms, entrepreneurial marketing processes, and the cycle of competitive advantage. European journal of marketing, 40(5/6), 485-501.
Morris, M. H., Schindehutte, M., & LaForge, R. W. (2002). Entrepreneurial marketing: a construct for integrating emerging entrepreneurship and marketing perspectives. Journal of marketing theory and practice, 10(4), 1-19.
Morrish, S. C. (2011). Entrepreneurial marketing: a strategy for the twenty-first century? Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship, 13(2), 110-119.
Sandelowski, M., Barroso, J., & Voils, C. I. (2007). Using qualitative metasummary to synthesize qualitative and quantitative descriptive findings. Research in nursing & health, 30(1), 99-111.
Saini, M., & Shlonsky, A. (2008). Developing a protocol for systematic synthesis within C2 reviews: Expanding the evidence for decisions in education, social welfare and criminal justice. In The Eighth Annual International Campbell Collaboration Colloquium, Vancouver, British Columbia, Canada, May, 12-14.
Stokes, D. (2000), Putting entrepreneurship into marketing: the process of entrepreneurship marketing, Journal of research in marketing & entrepreneurship, 2(2), 1-16.
Thomas, L. C., Painbéni, S., & Barton, H. (2013). Entrepreneurial marketing within the French wine industry. International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research, 19(2), 238-260.
Pane Haden, S. S., Kernek, C. R., & Toombs, L. A. (2016). The entrepreneurial marketing of Trumpet Records. Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship, 18(1), 109-126.
Yang, M., & Gabrielsson, P. (2017). Entrepreneurial marketing of international high-tech business-to-business new ventures: A decision-making process perspective. Industrial Marketing Management, 64, 147-160.
Wallnöfer, M., & Hacklin, F. (2013). The business model in entrepreneurial marketing: A communication perspective on business angels' opportunity interpretation. Industrial Marketing Management, 42(5), 755-764.
Zontanos, G., & Anderson, A. R. (2004). Relationships, marketing and small business: an exploration of links in theory and practice. Qualitative market research: an international journal,