کلیدواژه‌ها = %D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA %D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C
الگوی بازاریابی اجتماعی اثربخش در خدمات آنلاین صنعت بانکداری با استفاده از روش گراندد تئوری

دوره 18، شماره 70، شهریور 1402، صفحه 137-159

امیرحسین اللهیاری؛ آرزو احمدی دانیالی؛ نادر غریب نواز شربیانی


تبیین محورهای توسعه مدیران منابع انسانی نظام بانکی مبتنی‌بر شایستگی: کاربرد تحلیل تم

دوره 13، شماره 50، تیر 1397، صفحه 2-29

بهارک سفیدگران؛ آرین قلی پور؛ ابوالحسن فقیهی؛ محمد علی شاه حسینی