ا
-
ابعاد اعتماد
اعتماد مشتریان به کارکنان فروشگاه¬های بزرگ:
مطالعه در فروشگاه¬های زنجیره¬ای شهروند تهران [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 107-126]
-
ابعاد فرهنگ سازمانی
نقش فرهنگ در شکلگیری نوروتیک سازمانی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 25-42]
-
ابعاد نوروتیک سازمانی
نقش فرهنگ در شکلگیری نوروتیک سازمانی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 25-42]
-
اثربخشی سازمان¬های غیردولتی
تحقیق موردی در مطالعات سازمانی: پژوهشی در یک سازمان غیردولتی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 2-23]
-
استراتژی¬های بازاریابی رابطه¬مند
تدوین مدلی برای اثربخشی استراتژی¬های بازاریابی رابطه¬مند در صنعت بانکداری ایران : مورد مطالعه بانک¬ کشاورزی تبریز [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 81-106]
-
اعتماد برند
تاثیر شخصیت برند بر وفاداری برند: بررسی نقش میانجی¬سازه¬های تاثیر، اعتماد و ترجیح برند [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 59-72]
-
اعتماد به بانکداری الکترونیکی
نقش ابعاد سنتی و مجازی بانکها در بانکداری الکترونیکی آنها [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 131-151]
-
اعتماد مشتری
اعتماد مشتریان به کارکنان فروشگاه¬های بزرگ:
مطالعه در فروشگاه¬های زنجیره¬ای شهروند تهران [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 107-126]
-
انگیزه درونی
تأثیر فلاتزدگی شغلی بر تعهد عاطفی و دلبستگی به کار
مورد مطالعه: کتابداران دانشگاهی کشور [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 139-156]
ب
-
بانکداری الکترونیکی
نقش ابعاد سنتی و مجازی بانکها در بانکداری الکترونیکی آنها [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 131-151]
-
بانکداری سنتی
نقش ابعاد سنتی و مجازی بانکها در بانکداری الکترونیکی آنها [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 131-151]
-
برنامهریزی استراتژیک
تعیین عناصر تشکیلدهندهی سازهی "تفکر استراتژیک" [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 44-58]
-
برونسپاری
ارائه یک چارچوب جامع برای برونسپاری در صنعت خودرو [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 79-110]
-
بنگاه خانوادگی
روشهای توسعه کارآفرینی سازمانی در بنگاههای خانوادگی کارآفرین ایرانی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 1-37]
-
بنگاههای کوچک و متوسط
مدل عملکرد صادراتی با رویکرد قابلیتهای رقابتی بنگاههای کوچک و متوسط صادرکننده مرکبات استانهای شمالی ایران [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 24-44]
-
بنیاد کودک ارومیه
تحقیق موردی در مطالعات سازمانی: پژوهشی در یک سازمان غیردولتی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 2-23]
-
به اشتراک گذاری
تاثیر راهبردهای مدیریت دانش بر فرایندهای مدیریت دانش در دانشگاههای دولتی ایران [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 87-104]
-
بیمارستانهای دولتی ایران
طراحی الگوی حکمرانی بیمارستانهای دولتی ایران [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 1-26]
پ
-
پویایی های سیستم
بررسی عوامل موثر در نقش آفرینی توریسم درمانی و پویایی شناسی آن با استفاده از رویکرد پویایی های سیستمی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 105-130]
ت
-
تئوری حکمرانی
طراحی الگوی حکمرانی بیمارستانهای دولتی ایران [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 1-26]
-
تاثیر برند
تاثیر شخصیت برند بر وفاداری برند: بررسی نقش میانجی¬سازه¬های تاثیر، اعتماد و ترجیح برند [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 59-72]
-
تبلیغات دهان به دهان
تدوین مدلی برای اثربخشی استراتژی¬های بازاریابی رابطه¬مند در صنعت بانکداری ایران : مورد مطالعه بانک¬ کشاورزی تبریز [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 81-106]
-
تجاریسازی نوآوری
مدل رشد شرکتهای زایشی دانشگاهی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 61-87]
-
تحلیل تم
طراحی الگوی حکمرانی بیمارستانهای دولتی ایران [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 1-26]
-
ترجیح برند
تاثیر شخصیت برند بر وفاداری برند: بررسی نقش میانجی¬سازه¬های تاثیر، اعتماد و ترجیح برند [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 59-72]
-
ترکیب منابع
چگونگی تاثیر تنوع منابع انسانی بر خلاقیت در سازمان [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 27-56]
-
تعامل شهروندان-دولت
شناسایی عوامل مؤثر بر شکلگیری شبکههای سیاسی
در جهت حکمرانی خوب [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 1-26]
-
تعهد عاطفی
تأثیر فلاتزدگی شغلی بر تعهد عاطفی و دلبستگی به کار
مورد مطالعه: کتابداران دانشگاهی کشور [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 139-156]
-
تفکر استراتژیک
تعیین عناصر تشکیلدهندهی سازهی "تفکر استراتژیک" [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 44-58]
-
تفکر سیستمی
تعیین عناصر تشکیلدهندهی سازهی "تفکر استراتژیک" [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 44-58]
-
تمایل به پذیرش بانکداری الکترونیکی
نقش ابعاد سنتی و مجازی بانکها در بانکداری الکترونیکی آنها [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 131-151]
-
تنوع
چگونگی تاثیر تنوع منابع انسانی بر خلاقیت در سازمان [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 27-56]
-
توریسم درمانی
بررسی عوامل موثر در نقش آفرینی توریسم درمانی و پویایی شناسی آن با استفاده از رویکرد پویایی های سیستمی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 105-130]
چ
-
چارچوب جامع
ارائه یک چارچوب جامع برای برونسپاری در صنعت خودرو [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 79-110]
-
چشمانداز
تعیین عناصر تشکیلدهندهی سازهی "تفکر استراتژیک" [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 44-58]
ح
-
حاکمیت مدیریت فرآیند کسبوکار
شناسایی و استخراج مولفههای حاکمیت مدیریت فرآیند کسبوکار با استفاده از روش "فراترکیب" [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 127-146]
خ
-
خلاقیت
تعیین عناصر تشکیلدهندهی سازهی "تفکر استراتژیک" [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 44-58]
-
خلاقیت
چگونگی تاثیر تنوع منابع انسانی بر خلاقیت در سازمان [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 27-56]
د
-
دانشگاهها
تاثیر راهبردهای مدیریت دانش بر فرایندهای مدیریت دانش در دانشگاههای دولتی ایران [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 87-104]
-
دلبستگی به کار
تأثیر فلاتزدگی شغلی بر تعهد عاطفی و دلبستگی به کار
مورد مطالعه: کتابداران دانشگاهی کشور [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 139-156]
ز
-
زیارت
تحلیلی بر توسعه گردشگری مذهبی در استان همدان [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 57-80]
س
-
سبک رهبری
چگونگی تاثیر تنوع منابع انسانی بر خلاقیت در سازمان [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 27-56]
-
سهم مشتری
تدوین مدلی برای اثربخشی استراتژی¬های بازاریابی رابطه¬مند در صنعت بانکداری ایران : مورد مطالعه بانک¬ کشاورزی تبریز [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 81-106]
ش
-
شبکه استراتژیک
شبکه استراتژیک و عملکرد کسب و کار:
مطالعهای در صنعت نرم افزار [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 37-61]
-
شبکه سازی
شبکه استراتژیک و عملکرد کسب و کار:
مطالعهای در صنعت نرم افزار [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 37-61]
-
شبکه¬های سیاسی
شناسایی عوامل مؤثر بر شکلگیری شبکههای سیاسی
در جهت حکمرانی خوب [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 1-26]
-
شخصیت برند
تاثیر شخصیت برند بر وفاداری برند: بررسی نقش میانجی¬سازه¬های تاثیر، اعتماد و ترجیح برند [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 59-72]
-
شرکتهای زایشی دانشگاهی
مدل رشد شرکتهای زایشی دانشگاهی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 61-87]
ص
-
صنعت خودرو
ارائه یک چارچوب جامع برای برونسپاری در صنعت خودرو [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 79-110]
-
صنعت نرم افزار
شبکه استراتژیک و عملکرد کسب و کار:
مطالعهای در صنعت نرم افزار [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 37-61]
ط
-
طراحی در قیاس با تولید
ارائه یک چارچوب جامع برای برونسپاری در صنعت خودرو [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 79-110]
ظ
-
ظرفیت مازاد سازمانی
فهم زاویای نوینی از سازه «ظرفیت مازاد سازمانی» [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 27-46]
ع
-
عملکرد صادراتی
مدل عملکرد صادراتی با رویکرد قابلیتهای رقابتی بنگاههای کوچک و متوسط صادرکننده مرکبات استانهای شمالی ایران [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 24-44]
-
عملکرد کسب و کار
شبکه استراتژیک و عملکرد کسب و کار:
مطالعهای در صنعت نرم افزار [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 37-61]
-
عوامل تأثیرگذار
بررسی عوامل موثر در نقش آفرینی توریسم درمانی و پویایی شناسی آن با استفاده از رویکرد پویایی های سیستمی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 105-130]
ف
-
فرآیند کسبوکار
شناسایی و استخراج مولفههای حاکمیت مدیریت فرآیند کسبوکار با استفاده از روش "فراترکیب" [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 127-146]
-
فرا تحلیل
توسعه مدل بلوغ مدیریت دانش مشتری: مطالعهای در بانکهای ایرانی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 47-78]
-
فراترکیب
شناسایی و استخراج مولفههای حاکمیت مدیریت فرآیند کسبوکار با استفاده از روش "فراترکیب" [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 127-146]
-
فرایندهای مدیریت دانش
تاثیر راهبردهای مدیریت دانش بر فرایندهای مدیریت دانش در دانشگاههای دولتی ایران [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 87-104]
-
فرهنگ سازمانی
نقش فرهنگ در شکلگیری نوروتیک سازمانی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 25-42]
-
فرهنگ سازمانی
چگونگی تاثیر تنوع منابع انسانی بر خلاقیت در سازمان [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 27-56]
-
فروشگاه¬های شهروند
اعتماد مشتریان به کارکنان فروشگاه¬های بزرگ:
مطالعه در فروشگاه¬های زنجیره¬ای شهروند تهران [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 107-126]
-
فلات ساختاری
تأثیر فلاتزدگی شغلی بر تعهد عاطفی و دلبستگی به کار
مورد مطالعه: کتابداران دانشگاهی کشور [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 139-156]
-
فلات محتوایی
تأثیر فلاتزدگی شغلی بر تعهد عاطفی و دلبستگی به کار
مورد مطالعه: کتابداران دانشگاهی کشور [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 139-156]
-
فلاتزدگی شغلی
تأثیر فلاتزدگی شغلی بر تعهد عاطفی و دلبستگی به کار
مورد مطالعه: کتابداران دانشگاهی کشور [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 139-156]
ق
-
قابلیت رقابتی
مدل عملکرد صادراتی با رویکرد قابلیتهای رقابتی بنگاههای کوچک و متوسط صادرکننده مرکبات استانهای شمالی ایران [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 24-44]
ک
-
کارآفرینی تکنولوژیک
مدل رشد شرکتهای زایشی دانشگاهی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 61-87]
-
کارآفرینی سازمانی
روشهای توسعه کارآفرینی سازمانی در بنگاههای خانوادگی کارآفرین ایرانی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 1-37]
-
کسب دانش از مشتری
توسعه مدل بلوغ مدیریت دانش مشتری: مطالعهای در بانکهای ایرانی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 47-78]
-
کسب و خلق
تاثیر راهبردهای مدیریت دانش بر فرایندهای مدیریت دانش در دانشگاههای دولتی ایران [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 87-104]
-
کیفیت رابطه
تدوین مدلی برای اثربخشی استراتژی¬های بازاریابی رابطه¬مند در صنعت بانکداری ایران : مورد مطالعه بانک¬ کشاورزی تبریز [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 81-106]
گ
-
گردشگری
تحلیلی بر توسعه گردشگری مذهبی در استان همدان [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 57-80]
-
گردشگری مذهبی
تحلیلی بر توسعه گردشگری مذهبی در استان همدان [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 57-80]
م
-
مدل بلوغ مدیریت دانش مشتری
توسعه مدل بلوغ مدیریت دانش مشتری: مطالعهای در بانکهای ایرانی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 47-78]
-
مدل حکمرانی بیمارستانی
طراحی الگوی حکمرانی بیمارستانهای دولتی ایران [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 1-26]
-
مدل رشد
مدل رشد شرکتهای زایشی دانشگاهی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 61-87]
-
مدل سازی معادلات ساختاری
تاثیر راهبردهای مدیریت دانش بر فرایندهای مدیریت دانش در دانشگاههای دولتی ایران [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 87-104]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
ارائه یک چارچوب جامع برای برونسپاری در صنعت خودرو [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 79-110]
-
مدیریت دانش مشتری
توسعه مدل بلوغ مدیریت دانش مشتری: مطالعهای در بانکهای ایرانی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 47-78]
-
مدیریت فرآیند کسبوکار
شناسایی و استخراج مولفههای حاکمیت مدیریت فرآیند کسبوکار با استفاده از روش "فراترکیب" [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 127-146]
-
مرکبات
مدل عملکرد صادراتی با رویکرد قابلیتهای رقابتی بنگاههای کوچک و متوسط صادرکننده مرکبات استانهای شمالی ایران [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 24-44]
-
مسیرهای گردشگری مذهبی
تحلیلی بر توسعه گردشگری مذهبی در استان همدان [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 57-80]
-
مشورت سیاسی
شناسایی عوامل مؤثر بر شکلگیری شبکههای سیاسی
در جهت حکمرانی خوب [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 1-26]
-
مطالعه موردی
تحقیق موردی در مطالعات سازمانی: پژوهشی در یک سازمان غیردولتی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 2-23]
-
منابع سازمان
فهم زاویای نوینی از سازه «ظرفیت مازاد سازمانی» [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 27-46]
-
منابع متفاوت
چگونگی تاثیر تنوع منابع انسانی بر خلاقیت در سازمان [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 27-56]
-
منابع وسیع
چگونگی تاثیر تنوع منابع انسانی بر خلاقیت در سازمان [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 27-56]
ن
-
نظریۀ داده بنیاد
فهم زاویای نوینی از سازه «ظرفیت مازاد سازمانی» [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 27-46]
-
نوآوری
روشهای توسعه کارآفرینی سازمانی در بنگاههای خانوادگی کارآفرین ایرانی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 1-37]
-
نوروتیک سازمانی
نقش فرهنگ در شکلگیری نوروتیک سازمانی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 25-42]
و
-
وفاداری مشتری
تدوین مدلی برای اثربخشی استراتژی¬های بازاریابی رابطه¬مند در صنعت بانکداری ایران : مورد مطالعه بانک¬ کشاورزی تبریز [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 81-106]
-
وفاداری نسبت به برند
تاثیر شخصیت برند بر وفاداری برند: بررسی نقش میانجی¬سازه¬های تاثیر، اعتماد و ترجیح برند [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 59-72]
ه
-
همدان
تحلیلی بر توسعه گردشگری مذهبی در استان همدان [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 57-80]
-
هوش فرهنگی- استراتژی های مدیریت تعارض
هوش فرهنگی در تعامل با استراتژی های مدیریت تعارض [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 73-103]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد