نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ابعاد اعتماد اعتماد مشتریان به کارکنان فروشگاه¬های بزرگ: مطالعه در فروشگاه¬های زنجیره¬ای شهروند تهران [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 107-126]
  • ابعاد فرهنگ سازمانی نقش فرهنگ در شکل‌گیری نوروتیک سازمانی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 25-42]
  • ابعاد نوروتیک سازمانی نقش فرهنگ در شکل‌گیری نوروتیک سازمانی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 25-42]
  • اثربخشی سازمان¬های غیردولتی تحقیق موردی در مطالعات سازمانی: پژوهشی در یک سازمان غیردولتی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 2-23]
  • استراتژی¬های بازاریابی رابطه¬مند تدوین مدلی برای اثربخشی استراتژی¬های بازاریابی رابطه¬مند در صنعت بانکداری ایران : مورد مطالعه بانک¬ کشاورزی تبریز [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 81-106]
  • اعتماد برند تاثیر شخصیت برند بر وفاداری برند: بررسی نقش میانجی¬سازه¬های تاثیر، اعتماد و ترجیح برند [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 59-72]
  • اعتماد به بانکداری الکترونیکی نقش ابعاد سنتی و مجازی بانکها در بانکداری الکترونیکی آنها [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 131-151]
  • اعتماد مشتری اعتماد مشتریان به کارکنان فروشگاه¬های بزرگ: مطالعه در فروشگاه¬های زنجیره¬ای شهروند تهران [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 107-126]
  • انگیزه درونی تأثیر فلات‌زدگی شغلی بر تعهد عاطفی و دلبستگی به کار مورد مطالعه: کتابداران دانشگاهی کشور [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 139-156]

ب

  • بانکداری الکترونیکی نقش ابعاد سنتی و مجازی بانکها در بانکداری الکترونیکی آنها [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 131-151]
  • بانکداری سنتی نقش ابعاد سنتی و مجازی بانکها در بانکداری الکترونیکی آنها [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 131-151]
  • برنامه‌ریزی استراتژیک تعیین عناصر تشکیل‌دهنده‌ی سازه‌ی "تفکر استراتژیک" [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 44-58]
  • برونسپاری ارائه یک چار‌چوب جامع برای برونسپاری در صنعت خودرو [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 79-110]
  • بنگاه خانوادگی روش‌های توسعه کارآفرینی سازمانی در بنگاه‌های خانوادگی کارآفرین ایرانی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 1-37]
  • بنگاه‌های کوچک و متوسط مدل عملکرد صادراتی با رویکرد قابلیت‌های رقابتی بنگاه‌های کوچک و متوسط صادرکننده مرکبات استان‌های شمالی ایران [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 24-44]
  • بنیاد کودک ارومیه تحقیق موردی در مطالعات سازمانی: پژوهشی در یک سازمان غیردولتی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 2-23]
  • به اشتراک گذاری تاثیر راهبردهای مدیریت دانش بر فرایندهای مدیریت دانش در دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 87-104]
  • بیمارستان‌های دولتی ایران طراحی الگوی حکمرانی بیمارستان‌های دولتی ایران [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 1-26]

پ

  • پویایی های سیستم بررسی عوامل موثر در نقش آفرینی توریسم درمانی و پویایی شناسی آن با استفاده از رویکرد پویایی های سیستمی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 105-130]

ت

  • تئوری حکمرانی طراحی الگوی حکمرانی بیمارستان‌های دولتی ایران [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 1-26]
  • تاثیر برند تاثیر شخصیت برند بر وفاداری برند: بررسی نقش میانجی¬سازه¬های تاثیر، اعتماد و ترجیح برند [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 59-72]
  • تبلیغات دهان به دهان تدوین مدلی برای اثربخشی استراتژی¬های بازاریابی رابطه¬مند در صنعت بانکداری ایران : مورد مطالعه بانک¬ کشاورزی تبریز [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 81-106]
  • تجاری‌سازی نوآوری مدل رشد شرکت‌های زایشی دانشگاهی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 61-87]
  • تحلیل تم طراحی الگوی حکمرانی بیمارستان‌های دولتی ایران [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 1-26]
  • ترجیح برند تاثیر شخصیت برند بر وفاداری برند: بررسی نقش میانجی¬سازه¬های تاثیر، اعتماد و ترجیح برند [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 59-72]
  • ترکیب منابع چگونگی تاثیر تنوع منابع انسانی بر خلاقیت در سازمان [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 27-56]
  • تعامل شهروندان-دولت شناسایی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری شبکه‌های سیاسی در جهت حکمرانی خوب [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 1-26]
  • تعهد عاطفی تأثیر فلات‌زدگی شغلی بر تعهد عاطفی و دلبستگی به کار مورد مطالعه: کتابداران دانشگاهی کشور [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 139-156]
  • تفکر استراتژیک تعیین عناصر تشکیل‌دهنده‌ی سازه‌ی "تفکر استراتژیک" [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 44-58]
  • تفکر سیستمی تعیین عناصر تشکیل‌دهنده‌ی سازه‌ی "تفکر استراتژیک" [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 44-58]
  • تمایل به پذیرش بانکداری الکترونیکی نقش ابعاد سنتی و مجازی بانکها در بانکداری الکترونیکی آنها [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 131-151]
  • تنوع چگونگی تاثیر تنوع منابع انسانی بر خلاقیت در سازمان [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 27-56]
  • توریسم درمانی بررسی عوامل موثر در نقش آفرینی توریسم درمانی و پویایی شناسی آن با استفاده از رویکرد پویایی های سیستمی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 105-130]

ج

چ

  • چارچوب جامع ارائه یک چار‌چوب جامع برای برونسپاری در صنعت خودرو [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 79-110]
  • چشم‌انداز تعیین عناصر تشکیل‌دهنده‌ی سازه‌ی "تفکر استراتژیک" [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 44-58]

ح

خ

  • خلاقیت تعیین عناصر تشکیل‌دهنده‌ی سازه‌ی "تفکر استراتژیک" [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 44-58]
  • خلاقیت چگونگی تاثیر تنوع منابع انسانی بر خلاقیت در سازمان [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 27-56]

د

  • دانشگاه‌ها تاثیر راهبردهای مدیریت دانش بر فرایندهای مدیریت دانش در دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 87-104]
  • دلبستگی به کار تأثیر فلات‌زدگی شغلی بر تعهد عاطفی و دلبستگی به کار مورد مطالعه: کتابداران دانشگاهی کشور [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 139-156]

ر

ز

  • زیارت تحلیلی بر توسعه گردشگری مذهبی در استان همدان [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 57-80]

س

  • سبک رهبری چگونگی تاثیر تنوع منابع انسانی بر خلاقیت در سازمان [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 27-56]
  • سهم مشتری تدوین مدلی برای اثربخشی استراتژی¬های بازاریابی رابطه¬مند در صنعت بانکداری ایران : مورد مطالعه بانک¬ کشاورزی تبریز [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 81-106]

ش

  • شبکه استراتژیک شبکه استراتژیک و عملکرد کسب و کار: مطالعهای در صنعت نرم افزار [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 37-61]
  • شبکه سازی شبکه استراتژیک و عملکرد کسب و کار: مطالعهای در صنعت نرم افزار [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 37-61]
  • شبکه¬های سیاسی شناسایی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری شبکه‌های سیاسی در جهت حکمرانی خوب [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 1-26]
  • شخصیت برند تاثیر شخصیت برند بر وفاداری برند: بررسی نقش میانجی¬سازه¬های تاثیر، اعتماد و ترجیح برند [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 59-72]
  • شرکت‌های زایشی دانشگاهی مدل رشد شرکت‌های زایشی دانشگاهی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 61-87]

ص

  • صنعت خودرو ارائه یک چار‌چوب جامع برای برونسپاری در صنعت خودرو [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 79-110]
  • صنعت نرم افزار شبکه استراتژیک و عملکرد کسب و کار: مطالعهای در صنعت نرم افزار [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 37-61]

ط

ظ

ع

  • عملکرد صادراتی مدل عملکرد صادراتی با رویکرد قابلیت‌های رقابتی بنگاه‌های کوچک و متوسط صادرکننده مرکبات استان‌های شمالی ایران [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 24-44]
  • عملکرد کسب و کار شبکه استراتژیک و عملکرد کسب و کار: مطالعهای در صنعت نرم افزار [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 37-61]
  • عوامل تأثیرگذار بررسی عوامل موثر در نقش آفرینی توریسم درمانی و پویایی شناسی آن با استفاده از رویکرد پویایی های سیستمی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 105-130]

ف

  • فرآیند کسب‌وکار شناسایی و استخراج مولفه‌های حاکمیت مدیریت فرآیند کسب‌وکار با استفاده از روش "فراترکیب" [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 127-146]
  • فرا تحلیل توسعه مدل بلوغ مدیریت دانش مشتری: مطالعه‌ای در بانک‌های ایرانی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 47-78]
  • فراترکیب شناسایی و استخراج مولفه‌های حاکمیت مدیریت فرآیند کسب‌وکار با استفاده از روش "فراترکیب" [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 127-146]
  • فرایندهای مدیریت دانش تاثیر راهبردهای مدیریت دانش بر فرایندهای مدیریت دانش در دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 87-104]
  • فرهنگ سازمانی نقش فرهنگ در شکل‌گیری نوروتیک سازمانی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 25-42]
  • فرهنگ سازمانی چگونگی تاثیر تنوع منابع انسانی بر خلاقیت در سازمان [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 27-56]
  • فروشگاه¬های شهروند اعتماد مشتریان به کارکنان فروشگاه¬های بزرگ: مطالعه در فروشگاه¬های زنجیره¬ای شهروند تهران [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 107-126]
  • فلات ساختاری تأثیر فلات‌زدگی شغلی بر تعهد عاطفی و دلبستگی به کار مورد مطالعه: کتابداران دانشگاهی کشور [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 139-156]
  • فلات محتوایی تأثیر فلات‌زدگی شغلی بر تعهد عاطفی و دلبستگی به کار مورد مطالعه: کتابداران دانشگاهی کشور [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 139-156]
  • فلات‌زدگی شغلی تأثیر فلات‌زدگی شغلی بر تعهد عاطفی و دلبستگی به کار مورد مطالعه: کتابداران دانشگاهی کشور [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 139-156]

ق

  • قابلیت رقابتی مدل عملکرد صادراتی با رویکرد قابلیت‌های رقابتی بنگاه‌های کوچک و متوسط صادرکننده مرکبات استان‌های شمالی ایران [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 24-44]

ک

  • کارآفرینی تکنولوژیک مدل رشد شرکت‌های زایشی دانشگاهی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 61-87]
  • کارآفرینی سازمانی روش‌های توسعه کارآفرینی سازمانی در بنگاه‌های خانوادگی کارآفرین ایرانی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 1-37]
  • کسب دانش از مشتری توسعه مدل بلوغ مدیریت دانش مشتری: مطالعه‌ای در بانک‌های ایرانی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 47-78]
  • کسب و خلق تاثیر راهبردهای مدیریت دانش بر فرایندهای مدیریت دانش در دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 87-104]
  • کیفیت رابطه تدوین مدلی برای اثربخشی استراتژی¬های بازاریابی رابطه¬مند در صنعت بانکداری ایران : مورد مطالعه بانک¬ کشاورزی تبریز [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 81-106]

گ

  • گردشگری تحلیلی بر توسعه گردشگری مذهبی در استان همدان [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 57-80]
  • گردشگری مذهبی تحلیلی بر توسعه گردشگری مذهبی در استان همدان [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 57-80]

م

  • مدل بلوغ مدیریت دانش مشتری توسعه مدل بلوغ مدیریت دانش مشتری: مطالعه‌ای در بانک‌های ایرانی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 47-78]
  • مدل حکمرانی بیمارستانی طراحی الگوی حکمرانی بیمارستان‌های دولتی ایران [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 1-26]
  • مدل رشد مدل رشد شرکت‌های زایشی دانشگاهی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 61-87]
  • مدل سازی معادلات ساختاری تاثیر راهبردهای مدیریت دانش بر فرایندهای مدیریت دانش در دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 87-104]
  • مدلسازی معادلات ساختاری ارائه یک چار‌چوب جامع برای برونسپاری در صنعت خودرو [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 79-110]
  • مدیریت دانش مشتری توسعه مدل بلوغ مدیریت دانش مشتری: مطالعه‌ای در بانک‌های ایرانی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 47-78]
  • مدیریت فرآیند کسب‌وکار شناسایی و استخراج مولفه‌های حاکمیت مدیریت فرآیند کسب‌وکار با استفاده از روش "فراترکیب" [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 127-146]
  • مرکبات مدل عملکرد صادراتی با رویکرد قابلیت‌های رقابتی بنگاه‌های کوچک و متوسط صادرکننده مرکبات استان‌های شمالی ایران [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 24-44]
  • مسیرهای گردشگری مذهبی تحلیلی بر توسعه گردشگری مذهبی در استان همدان [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 57-80]
  • مشورت سیاسی شناسایی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری شبکه‌های سیاسی در جهت حکمرانی خوب [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 1-26]
  • مطالعه موردی تحقیق موردی در مطالعات سازمانی: پژوهشی در یک سازمان غیردولتی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 2-23]
  • منابع سازمان فهم زاویای نوینی از سازه «ظرفیت مازاد سازمانی» [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 27-46]
  • منابع متفاوت چگونگی تاثیر تنوع منابع انسانی بر خلاقیت در سازمان [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 27-56]
  • منابع وسیع چگونگی تاثیر تنوع منابع انسانی بر خلاقیت در سازمان [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 27-56]

ن

  • نظریۀ داده بنیاد فهم زاویای نوینی از سازه «ظرفیت مازاد سازمانی» [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 27-46]
  • نوآوری روش‌های توسعه کارآفرینی سازمانی در بنگاه‌های خانوادگی کارآفرین ایرانی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 1-37]
  • نوروتیک سازمانی نقش فرهنگ در شکل‌گیری نوروتیک سازمانی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 25-42]

و

  • وفاداری مشتری تدوین مدلی برای اثربخشی استراتژی¬های بازاریابی رابطه¬مند در صنعت بانکداری ایران : مورد مطالعه بانک¬ کشاورزی تبریز [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 81-106]
  • وفاداری نسبت به برند تاثیر شخصیت برند بر وفاداری برند: بررسی نقش میانجی¬سازه¬های تاثیر، اعتماد و ترجیح برند [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 59-72]

ه