نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمیختگی مصرف کننده چرا مصرف کنندگان به جوامع مجازی برند نمی پیوندند؟ [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 32-61]

ا

  • اداره کل مالیاتی شمال تهران بررسی تأثیر فلات‌زدگی شغلی بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی عدالت سازمانی کارکنان اداره کل مالیاتی شمال تهران [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 107-129]
  • استراتژی همکاری رقابتی همکاران رقابتی در صنعت خدمات مهندسی (تدوین مدل مفهومی) [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 31-54]
  • اصل عمل متقابل نقش تکنیک های اصل عمل متقابل در متقاعد سازی و پیامدهای آن بر رفتار مشتریان شرکت های خدمات گردشگری [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 77-106]
  • اعتماد تبیین الگوی نهادینه سازی اعتماد در سازمان‌های دولتی ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 1-32]
  • اعتماد نقش تکنیک های اصل عمل متقابل در متقاعد سازی و پیامدهای آن بر رفتار مشتریان شرکت های خدمات گردشگری [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 77-106]
  • اعتماد دولت به مردم تبیین الگوی نهادینه سازی اعتماد در سازمان‌های دولتی ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 1-32]
  • اعتماد عمومی تبیین الگوی نهادینه سازی اعتماد در سازمان‌های دولتی ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 1-32]
  • اعتماد نهادینه تبیین الگوی نهادینه سازی اعتماد در سازمان‌های دولتی ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 1-32]
  • اقتصاد دانش‌محور ارائه الگوی مارپیچ چهارگانه دولت، دانشگاه، صنعت و جامعه برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در ورزش کشور [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 81-107]
  • اکوسیستم طراحی مدل توسعه اکوسیستم کارآفرینی در مناطق مرزی (مورد مطالعه استان کردستان) [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 29-59]
  • اکوسیستم کارآفرینی طراحی مدل توسعه اکوسیستم کارآفرینی در مناطق مرزی (مورد مطالعه استان کردستان) [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 29-59]
  • اکوسیستم کارآفرینی ارائه الگوی مارپیچ چهارگانه دولت، دانشگاه، صنعت و جامعه برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در ورزش کشور [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 81-107]
  • ایران تاثیر ارزشهای فرهنگی بر بکارگیری سبک های مختلف مدیریت تعارض: مطالعه ای در میان ایرانی ها و چینی ها [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 51-74]

ب

  • بازاریابی تجربی ارائه الگوی تصمیم‌گیری خرید مشتری با رویکرد بازاریابی حسی و تجربی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 96-124]
  • بازاریابی حسی ارائه الگوی تصمیم‌گیری خرید مشتری با رویکرد بازاریابی حسی و تجربی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 96-124]
  • بازاریابی رابطه چرا مصرف کنندگان به جوامع مجازی برند نمی پیوندند؟ [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 32-61]
  • بانک های دولتی طراحی و آزمون مدل مدیریت عملکرد کارکنان با رویکرد یکپارچه در بانک های دولتی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 125-141]
  • بانک‌های دولتی ایران ارزیابی تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در بانک های دولتی ایران [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 109-134]
  • برند لوکس تاثیر نظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شده بر رفتار خرید مصرف کنندگان برندهای لوکس [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 55-79]

پ

  • پروژه توسعه نرم‌افزار مدیریت ریسک در پروژه های توسعه چابک نرم افزار: طرح مدلی فرایندی با رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 1-27]

ت

  • تاب آوری تاثیر رهبری اصیل بر تاب آوری کارکنان و یادگیری آن ها از خطا در بستر تغییرات پیچیده سازمانی: یک مطالعه کمّی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 1-22]
  • تاثیرگذاری بررسی تاثیر مولفه‌های الگوی خط‌مشی‌گذاری توسعه منابع انسانی بر اهداف الگو برمبنای تحلیل مسیر [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 97-122]
  • تحلیل عاملی تاییدی طراحی و آزمون مدل مدیریت عملکرد کارکنان با رویکرد یکپارچه در بانک های دولتی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 125-141]
  • تحلیل عاملی تاییدی طراحی مدل مشارکت عمومی-خصوصی در طرح های زیر ساخت عمران شهری(مورد مطالعه: شهرداری تهران) [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 27-50]
  • تحلیل مسیر بررسی تاثیر مولفه‌های الگوی خط‌مشی‌گذاری توسعه منابع انسانی بر اهداف الگو برمبنای تحلیل مسیر [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 97-122]
  • تحلیل مضمون طراحی الگوی حکمرانی شبکه ای در نظام سلامت کشور [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 1-30]
  • تحلیل مضمون چرا مصرف کنندگان به جوامع مجازی برند نمی پیوندند؟ [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 32-61]
  • تحلیل مضمون طراحی و آزمون مدل مدیریت عملکرد کارکنان با رویکرد یکپارچه در بانک های دولتی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 125-141]
  • تحلیل مضمون طراحی مدل مشارکت عمومی-خصوصی در طرح های زیر ساخت عمران شهری(مورد مطالعه: شهرداری تهران) [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 27-50]
  • تصمیم‌گیری خرید و رویکرد ترکیبی ارائه الگوی تصمیم‌گیری خرید مشتری با رویکرد بازاریابی حسی و تجربی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 96-124]
  • تعهد نقش تکنیک های اصل عمل متقابل در متقاعد سازی و پیامدهای آن بر رفتار مشتریان شرکت های خدمات گردشگری [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 77-106]
  • تغییر سازمانی پیچیده تاثیر رهبری اصیل بر تاب آوری کارکنان و یادگیری آن ها از خطا در بستر تغییرات پیچیده سازمانی: یک مطالعه کمّی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 1-22]
  • توسعه دانش‌بنیان ارائه الگوی مارپیچ چهارگانه دولت، دانشگاه، صنعت و جامعه برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در ورزش کشور [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 81-107]
  • توسعه منابع انسانی بررسی تاثیر مولفه‌های الگوی خط‌مشی‌گذاری توسعه منابع انسانی بر اهداف الگو برمبنای تحلیل مسیر [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 97-122]

ج

  • جوامع مجازی برند چرا مصرف کنندگان به جوامع مجازی برند نمی پیوندند؟ [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 32-61]

چ

  • چابک مدیریت ریسک در پروژه های توسعه چابک نرم افزار: طرح مدلی فرایندی با رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 1-27]
  • چین تاثیر ارزشهای فرهنگی بر بکارگیری سبک های مختلف مدیریت تعارض: مطالعه ای در میان ایرانی ها و چینی ها [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 51-74]

ح

  • حمایت از کالای ایرانی تاثیر نظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شده بر رفتار خرید مصرف کنندگان برندهای لوکس [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 55-79]
  • حکمرانی شبکه ای طراحی الگوی حکمرانی شبکه ای در نظام سلامت کشور [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 1-30]

خ

  • خط‌مشی‌گذاری بررسی تاثیر مولفه‌های الگوی خط‌مشی‌گذاری توسعه منابع انسانی بر اهداف الگو برمبنای تحلیل مسیر [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 97-122]

د

  • دستگاه‌های دولتی بررسی تاثیر مولفه‌های الگوی خط‌مشی‌گذاری توسعه منابع انسانی بر اهداف الگو برمبنای تحلیل مسیر [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 97-122]
  • دلفی مدیریت ریسک در پروژه های توسعه چابک نرم افزار: طرح مدلی فرایندی با رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 1-27]

ر

  • رضایتمندی نقش تکنیک های اصل عمل متقابل در متقاعد سازی و پیامدهای آن بر رفتار مشتریان شرکت های خدمات گردشگری [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 77-106]
  • رفتار خرید تاثیر نظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شده بر رفتار خرید مصرف کنندگان برندهای لوکس [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 55-79]
  • رهبری اصیل تاثیر رهبری اصیل بر تاب آوری کارکنان و یادگیری آن ها از خطا در بستر تغییرات پیچیده سازمانی: یک مطالعه کمّی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 1-22]
  • روابط میان بنگاهی همکاران رقابتی در صنعت خدمات مهندسی (تدوین مدل مفهومی) [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 31-54]
  • رویکرد یکپارچه طراحی و آزمون مدل مدیریت عملکرد کارکنان با رویکرد یکپارچه در بانک های دولتی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 125-141]

ز

  • زنجیره تامین مدلی برای مدیریت ریسک در زنجیره تأمین صنعت گاز ایران [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 61-96]

س

  • ساختار اجتماعی شناسایی مولفه های سرمایه اجتماعی کلان برای مقابله با پیامدهای ویروس کرونا [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 63-94]
  • ساختار اقتصادی شناسایی مولفه های سرمایه اجتماعی کلان برای مقابله با پیامدهای ویروس کرونا [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 63-94]
  • ساختار سیاسی شناسایی مولفه های سرمایه اجتماعی کلان برای مقابله با پیامدهای ویروس کرونا [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 63-94]
  • سازمان یادگیرنده ارزیابی تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در بانک های دولتی ایران [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 109-134]
  • سبکهای مدیریت تعارض تاثیر ارزشهای فرهنگی بر بکارگیری سبک های مختلف مدیریت تعارض: مطالعه ای در میان ایرانی ها و چینی ها [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 51-74]
  • سرمایه اجتماعی شناسایی مولفه های سرمایه اجتماعی کلان برای مقابله با پیامدهای ویروس کرونا [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 63-94]
  • سیاست‌گذاری کارآفرینی طراحی مدل توسعه اکوسیستم کارآفرینی در مناطق مرزی (مورد مطالعه استان کردستان) [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 29-59]

ش

  • شبکه های حکمرانی طراحی الگوی حکمرانی شبکه ای در نظام سلامت کشور [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 1-30]

ص

  • صنعت خدمات فنی و مهندسی همکاران رقابتی در صنعت خدمات مهندسی (تدوین مدل مفهومی) [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 31-54]
  • صنعت ورزش ارائه الگوی مارپیچ چهارگانه دولت، دانشگاه، صنعت و جامعه برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در ورزش کشور [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 81-107]
  • صنعت گاز ایران مدلی برای مدیریت ریسک در زنجیره تأمین صنعت گاز ایران [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 61-96]

ع

  • عدالت سازمانی بررسی تأثیر فلات‌زدگی شغلی بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی عدالت سازمانی کارکنان اداره کل مالیاتی شمال تهران [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 107-129]
  • عملکرد سازمانی بررسی تأثیر فلات‌زدگی شغلی بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی عدالت سازمانی کارکنان اداره کل مالیاتی شمال تهران [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 107-129]

ف

  • فراترکیب مدیریت ریسک در پروژه های توسعه چابک نرم افزار: طرح مدلی فرایندی با رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 1-27]
  • فرهنگ تاثیر ارزشهای فرهنگی بر بکارگیری سبک های مختلف مدیریت تعارض: مطالعه ای در میان ایرانی ها و چینی ها [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 51-74]
  • فلات زدگی شغلی بررسی تأثیر فلات‌زدگی شغلی بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی عدالت سازمانی کارکنان اداره کل مالیاتی شمال تهران [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 107-129]

ق

  • قصد خرید تاثیر نظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شده بر رفتار خرید مصرف کنندگان برندهای لوکس [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 55-79]
  • قصد خرید ارائه الگوی تصمیم‌گیری خرید مشتری با رویکرد بازاریابی حسی و تجربی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 96-124]

ک

  • کارآفرینی طراحی مدل توسعه اکوسیستم کارآفرینی در مناطق مرزی (مورد مطالعه استان کردستان) [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 29-59]

م

  • مارپیچ چندگانه ارائه الگوی مارپیچ چهارگانه دولت، دانشگاه، صنعت و جامعه برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در ورزش کشور [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 81-107]
  • متدولوژی چابک مدیریت ریسک در پروژه های توسعه چابک نرم افزار: طرح مدلی فرایندی با رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 1-27]
  • مدل آیزنبرگ طراحی مدل توسعه اکوسیستم کارآفرینی در مناطق مرزی (مورد مطالعه استان کردستان) [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 29-59]
  • مدل‌سازی ساختاری- تفسیری مدلی برای مدیریت ریسک در زنجیره تأمین صنعت گاز ایران [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 61-96]
  • مدل‌سازی ساختاری-تفسیری مدیریت ریسک در پروژه های توسعه چابک نرم افزار: طرح مدلی فرایندی با رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 1-27]
  • مدیریت تعارض تاثیر ارزشهای فرهنگی بر بکارگیری سبک های مختلف مدیریت تعارض: مطالعه ای در میان ایرانی ها و چینی ها [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 51-74]
  • مدیریت ریسک مدیریت ریسک در پروژه های توسعه چابک نرم افزار: طرح مدلی فرایندی با رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 1-27]
  • مدیریت ریسک مدلی برای مدیریت ریسک در زنجیره تأمین صنعت گاز ایران [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 61-96]
  • مدیریت شهری طراحی مدل مشارکت عمومی-خصوصی در طرح های زیر ساخت عمران شهری(مورد مطالعه: شهرداری تهران) [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 27-50]
  • مدیریت عملکرد کارکنان طراحی و آزمون مدل مدیریت عملکرد کارکنان با رویکرد یکپارچه در بانک های دولتی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 125-141]
  • مشارکت شهروندی تبیین الگوی نهادینه سازی اعتماد در سازمان‌های دولتی ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 1-32]
  • مشارکت عمومی-خصوصی طراحی مدل مشارکت عمومی-خصوصی در طرح های زیر ساخت عمران شهری(مورد مطالعه: شهرداری تهران) [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 27-50]
  • مطالعه کمّی تاثیر رهبری اصیل بر تاب آوری کارکنان و یادگیری آن ها از خطا در بستر تغییرات پیچیده سازمانی: یک مطالعه کمّی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 1-22]
  • مناطق مرزی طراحی مدل توسعه اکوسیستم کارآفرینی در مناطق مرزی (مورد مطالعه استان کردستان) [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 29-59]

ن

  • نظام سلامت طراحی الگوی حکمرانی شبکه ای در نظام سلامت کشور [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 1-30]
  • نظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شده تاثیر نظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شده بر رفتار خرید مصرف کنندگان برندهای لوکس [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 55-79]
  • نظریه داده بنیاد همکاران رقابتی در صنعت خدمات مهندسی (تدوین مدل مفهومی) [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 31-54]

و

  • وفاداری نقش تکنیک های اصل عمل متقابل در متقاعد سازی و پیامدهای آن بر رفتار مشتریان شرکت های خدمات گردشگری [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 77-106]
  • ویروس کرونا شناسایی مولفه های سرمایه اجتماعی کلان برای مقابله با پیامدهای ویروس کرونا [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 63-94]

ه

  • هدفگذاری بررسی تاثیر مولفه‌های الگوی خط‌مشی‌گذاری توسعه منابع انسانی بر اهداف الگو برمبنای تحلیل مسیر [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 97-122]
  • همکاران رقابتی همکاران رقابتی در صنعت خدمات مهندسی (تدوین مدل مفهومی) [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 31-54]

ی

  • یادگیری ارزیابی تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در بانک های دولتی ایران [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 109-134]
  • یادگیری از خطا تاثیر رهبری اصیل بر تاب آوری کارکنان و یادگیری آن ها از خطا در بستر تغییرات پیچیده سازمانی: یک مطالعه کمّی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 1-22]
  • یادگیری سازمانی ارزیابی تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در بانک های دولتی ایران [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 109-134]